Siemka :D Szukam utworu ale nie pamiętam tytułu...

. -Rap -o kompleksach - wiem ,że był tam gruby chłopak ,dziewczyna gruba , dziewczyna która wypychała biustonosz , ta ostatnia patrzyła w lustro w teledysku ,jak na ulicy spotkała to się do s...

  Muzyka  •  Autor: takitamzajebistynick 2015-11-22 16:15:04 Dodaj odpowiedź 657

Umie ktoś pisać piosenki?

Mam muzykę i w ogóle, ale mam problem z napisaniem tekstu :( Po polsku albo po angielsku. O życiu, ważnych rzeczach(typu rodzina), o szczęściu

  Muzyka  •  Autor: PrincessPrzymuszi 2015-11-20 17:49:12 Dodaj odpowiedź 612

Jakie jest znaczenie tego Tekstu: Still I Rise ???

Bo ja znalazłem : Wciąż Pchne się w góre tylko nie wiem czy to prawidłowe Nawiazujac do Albumu 2Paka z 1999r

  Muzyka  •  Autor: Niklaus 2015-11-08 14:00:39 Dodaj odpowiedź 1598

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

Co to za piosenka?

0:25-0:35 https://www.youtube.com/watch?v=mP2rvge-KmM&feature=iv&src_vid=IJsKtRx4wf8&annotation_id=annotation_3919758629

  Muzyka  •  Autor: madridista949494 2015-11-08 10:59:05 1 odp 644

Jaka jest wasza ulubiona piosenka ?

  Muzyka  •  Autor: Karolek876 2015-10-14 16:53:01 8 odp 702

Hej wszystkim, chciałbym prosić o radę, a...

mianowicie napisałem tekst można powiedzieć "piosenki", dla mojej dziewczyny. Powiedzcie czy coś byście w tym zmienili itp. I chciałbym to wyrecytować/zaśpiewać do jakiegoś podkładu, myś...

  Muzyka  •  Autor: Blu3 2015-10-13 15:29:08 1 odp 525

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

Najpiękniejsze polskie piosenki?

Chodzi mi o takie jak np."Senny szept,,-Czerwone Gitary, czy "O sobie samym,,-Wilki

  Muzyka  •  Autor: gabi1313 2015-10-10 20:39:06 4 odp 643

Hej. Poszukuję jakiejś fajnej wpadajacej w ucho...

piosenki, ktora by nadawała się na dzwonek telefony. Znacie jakies? Polecacie jakies? :)

  Muzyka  •  Autor: Greygirl 2015-10-01 20:20:08 4 odp 741

Hej mam pytanie. ..jak nazywa sie piosenka która...

ostatnio leci w radiu eska, śpiewa ją facet nid jest w języku angielskim ale jest zagraniczna. Na teledysku facet gra na gitarze i chodzi chyba po jakims mieście (?) Piosenka nie jest bardzo szybka...

  Muzyka  •  Autor: pikapikachu 2015-09-17 22:28:01 1 odp 581

Jak zostac piosenkarka tak jak Tini Stoessel...

(Violetta) ? nie obchodzi mnie mam talent itp ! czy lekcjami spiewu sie zaczyna ? bo ja wlasnie na lekcje spiewu chodze :) mam nadzieje ze znacie odpowiedz , mam 12 lat

  Muzyka  •  Autor: Lini 2015-09-15 13:41:22 3 odp 589

Znacie jakieś piosenki na topie tego typu : ?

Avicii- Waiting for love Lost frequencies- Are you with me Lost frequencies- Reality Lean On El perdon

  Muzyka  •  Autor: katiehard 2015-09-13 21:33:12 2 odp 424

Czy myslicie ze w takim normalnym sklrpie jak...

house, cropp, sinsay itp. moglabym kupic podkoszulek/bbluzkę/bluzę z logo zespołu Die Antwoord??? Ewentualnie gdzie moglabym znaleźć? Prooooosze o odp

  Muzyka  •  Autor: pikapikachu 2015-09-09 22:22:00 4 odp 482

Tyle razy się czytało o Konchicie Wurst,widziało si...

ę ją/jego na fotkach i w tv ale nie wiadomo co to naprawde jest czy baba czy facet, znaczy co ma między nogami. Wiecie coś na ten temat?

  Muzyka  •  Autor: kamcia05 2015-09-06 17:45:46 9 odp 975

Czy może przypadkiem znacie zespół Godspeed...

You Black Emperor? Wybiera się ktoś na jego koncert w Warszawie?

  Muzyka  •  Autor: barszcz 2015-09-04 19:21:35 1 odp 933

Część! Ostatnio myślę nad prezentem dla...

koleżanki, chciałbym jej kupić płytę O.S.T.R ale chce żeby ta płyta była inna niż wszystkie dla tego chcę się dowiedzieć jak zdobyć autograf, na jaki adres wysłać prośbę i jak? Proszę o pomoc szybko!!

  Muzyka  •  Autor: DuszekxD 2015-09-02 06:29:49 1 odp 488

Macie jakieś sposoby na zarabianie pieniędzy w...

krótkim czasie? Zbieram na keyboard ( 440 zł ). Tylko nie roznoszenie ulotek xd, bo to głupie. No proszę pomoście!

  Muzyka  •  Autor: IloveYou447 2015-08-31 14:30:01 5 odp 752

sluchacie metalu?

i czy uwazacie, ze jak ktos slucha rocka/metalu to ma dobry gust muzyczny?

  Muzyka  •  Autor: ~Metal ponad wszystko 2015-08-28 13:02:47 9 odp 543

Wieczorem idę na imprezę do znajomej. Tylko...

jest problem ja mam 15 lat a ci którzy tam będą mają 18-25 lat a ja do osób starszych a zwłaszcza do plci męskiej jestem strasznie nieśmiała... I wtedy nie umiem tańczyć... Jak tańczę z przyjaciolm...

  Muzyka  •  Autor: dojrzewamy 2015-08-21 16:57:13 2 odp 565

Ostatnio zalogowani






Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?