1 2 3 4 5

Podoba mi sie moj kolega. Poradzcie mi co robic...

:) A wiec tak, znam go z widzenia od Wrzesnia, ale od miesiaca zaczelismy czesciej gadac i spotykac sie. On zaprasza mnie na tenisa, kupil mi goraca czekolade raz, i ostatnio tez mnie do siebie do...

Pomocy  •  Autor: xn3ssa  •  10 godzin temu •  2 odp

Mam problem. Otóż jakoś w sierpniu zeszłego...

roku poznałam sąsiada mojej kumpeli jest w naszym wieku czyli 17 lat. Spodobał mi się, i podobno widać to ze coś do niego czuje. Tzn nie mowie ze to jest miłość bo to za wcześnie, ale bardzo mi się...

Pomocy  •  Autor: huehuehue5  •  10 godzin temu •  3 odp

nie wiem co mam o tym sądzić pisze z chłopakiem od p...

ewnego czasu i niby mówił mi już że za mna tęskni i w ogole aczkolwiek mam inne przeczucia ponieważ zawsze gdy proponuje mu żebyśmy porozmawiali przez telefon to on ma jakieś wykręty albo nie odpis...

Pomocy  •  Autor: ewka1234567  •  12 godzin temu •  2 odp

co ja mam teraz zrobić ? ;/

W wakacje na zabawie spodobałam się pewnemu chłopakowi, który mi nie przypad do gustu i wql . Minęły 2 miesiące i napisał do mnie . nie cieszyłam się z tego powodu ;/ pisałam z nim tylko 2 dni i po...

Pomocy  •  Autor: truskaweczka77  •  12 godzin temu •  2 odp

Rok temu poznałam pewnego chłopaka nie jest on...

może najpiękniejszy ale jest w porządku dobrze się przy nim czuje i wgl. ale moje przyjaciólki nie chcą bym z nim byla mówia że to wieśniak że zasługuje na kogos inneog i wgl (same maja przystojnyc...

Pomocy  •  Autor: ciastkokarmelczekola  •  13 godzin temu •  10 odp

mam 16 lat i pożądam swojego chłopaka czy to...

normalne ?

Pomocy  •  Autor: haley  •  14 godzin temu •  5 odp

hej. mój problem polega na tym, że jakiś czas...

temu poznałam chłopaka, który jest zajęty od 4 lat. Mówi że nie układa mu się z jego dziewczyną i zaczyna kręcić do mnie. Spotkaliśmy się pare razy, byłam u niego, jest bardzo przystojny i miły.Nie...

Pomocy  •  Autor: pozytywna18  •  16 godzin temu •  8 odp

Pomożecie? Wiem, że do wakacji jeszcze cale...

2miesiace... No wiec w lipcu mam iść z moim tak jakby "chłopakiem' na plaże. On nie widział mnie jeszcze w bikini. I właśnie chodzi o to ze strasznie się krepuje pokazać mu sie w stroju... Dzi...

Pomocy  •  Autor: reltain  •  17 godzin temu •  3 odp

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

Co zrobić z pamiątkami, które dostałam od...

byłego chłopaka???????

Pomocy  •  Autor: agusiaxvxv  •  19 godzin temu •  2 odp

Najlepsza odpowiedź: 12 ekstra punktów

Witam. Mam problem, ponieważ taki chłopak...

zrobił coś bardzo złego i zżucił winę na moją przyaciółke. A mi każe kłamać, że to ona zrobiła bo inaczej będzie ze mną źle, a dokładnie będzie po mnie. Boje się go, bo mi grozi, a on jest zdolny d...

Pomocy  •  Autor: Mraśna29  •  19 godzin temu •  2 odp

NIE ODPISAŁ,NAPISAĆ DO NIEGO JESZCZE RAZ?

Chłopak którego mało znam ale pisaliśmy pare razy w pewien dzien mowil o spotkaniu a kiedy do niego o tym napisalam nie odpisał,napisać do niego coś w stylu że "rozumiem że to by było na tyle ...

Pomocy  •  Autor: vivre  •  21 godzin temu •  2 odp

Mam chłopaka już prawie 4 miesiące i ogółem...

się układało bardzo dobrze, ale pewnego dnia napisał, że ma kare i kiedyś mi to wszystko wytłumaczy. Nie piszemy już 6 dni, nie wiem co mam robić i nie wiem co się z nim dzieje... Pomoże ktoś i pow...

Pomocy  •  Autor: Daria01  •  21 godzin temu •  2 odp

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

Mam 13 lat i od długiego czasu nie potrafię...

się zakochać. Co robić, czy wszystko ok?

Pomocy  •  Autor: berto10  •  21 godzin temu •  3 odp

Kilka miesięcy temu poznałam pewnego chłopaka....

przez internet. Okazało się, że mieszka dość blisko mnie, a na dodatek w moim ulubionym mieście. Pisaliśmy przez dwa dni. Ogólnie z mojej winy przestaliśmy pisać (chodziło o to, że wysłaliśmy sobie...

Pomocy  •  Autor: julczenss  •  1 dzień temu •  2 odp

Witam. Mam 17 lat i poznałem około półtora...

toku temu na facebooku rok młodszą dziewczynę która mieszka ode mnie ok 15 km. Swego czasu bardzo dobrze nam się pisało, czasami pisała jako pierwsza, aż po kilkunastu tygodniach pisania napisała, ...

Pomocy  •  Autor: tomek09  •  1 dzień temu •  3 odp

Najlepsza odpowiedź: 30 ekstra punktów

Można zakochać się przez internet?

Z Adrianem pisze mi się bardzo dobrze. W ferie bądź długie weekendy piszemy nawet od 16 do nawet 5 rano :) Jak mamy tematy to nic i nikt nie zabroni :) Widziałam go, on mnie także :) W końcu miesz...

Pomocy  •  Autor: nookey22  •  1 dzień temu •  4 odp

Czy można zakochać, zauroczyć się w dwóch...

chłopakach?

Pomocy  •  Autor: nookey22  •  1 dzień temu •  4 odp

Mam problem. Dzisiaj leżąc z chłopakiem na...

łóżku dokuczaliśmy sobie. W pewnym momencie w żartach powiedział że pójdzie sobie do drugiej dziewczyny.(żart to był, bo nie ma żadnej) Chciał buzi , a mu powiedział niech mu ta druga da. I tak na ...

Pomocy  •  Autor: Angela0612  •  1 dzień temu •  13 odp

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

Siemka , mam do was pytanie a mianowicie takie :...

jakieś 4 miesiace temu pisałąm z takim chłopakiem z byłej kalsy (kiedyś ze mną chodził do klasy )noi któregoś dnia zaczeliśmy pisać ja mu się spodobałam i on mnie też , spotkalismy sie dwa razy a o...

Pomocy  •  Autor: kotek999  •  1 dzień temu •  1 odp

Siemano, mam takie pytanie, jestem z dziewczyną...

pół roku i teraz są świeta, piszemy ze sobą sms podczas nich cały czas, więc wydaje mi się, że ma czas, ale chodzi o to, że fajnie by było sie spotkać w święta, ale wydaje mi sie ze nie wypada mi ...

Pomocy  •  Autor: kamil5176  •  1 dzień temu •  3 odp

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów
1 2 3 4 5

Ostatnio zalogowani

Forum - eurobank opinie - porozmawiaj z kimś, kto wie więcej. Załóż konto i inwestuj w forex dla inwestorów indywidualnych. Zapoznaj się z forex online - wybierz największe korzyści! Rekomendujemy konto w eurobanku - wybierz kartę idealną dla siebie. Duże zyski w krótkim czasie - waluty online - jak zarabiać na walutach?

Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?