Witam, jak sie całować?

Jestem z dziewczyna pierwszy raz i nie wiem, pomóżcie prosze! Mamy po 13 lat. Prosze o jasne wytłumaczenie..

  Pocałunki  •  Autor: MiloscToNieBajka 12 miesięcy temu 7 odp 928

Jak wyglądał Wasz pierwszy pocałunek?

W sensie ile mieliście lat, gdzie to było, jakie towarzyszyły Wam emocje.

  Pocałunki  •  Autor: Eleonore 2016-02-05 14:26:41 11 odp 1245

Całowałaś/eś sie z kolega/ kolezanka co...

czułaś/eś?

  Pocałunki  •  Autor: ruda1527 2016-01-30 23:48:33 6 odp 650

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

Mam 16 lat a moj chlopak 18, on ciagle mowi ze...

nie moze sie doczekac az to zrobimy... ja mowie ze za wczesnie i wgl, on czasem chce mnie dotknąć za piersi ale ja mu nie pozwalam, troche sie wstydze, ale on mowi ze to normalne w zwiazku.. co ja ...

  Pocałunki  •  Autor: paulina0001000 2016-01-23 20:27:47 6 odp 1035

Tak się zastanawiam czy podczas pocałunku...

ślina dziewczyny dostanie się do moich ust i jeśli tak to jaki ma smak?

  Pocałunki  •  Autor: Avess 2016-01-03 13:03:14 7 odp 971

Co mam zrobić? Miałam przyjaciels z ktorym...

znalam się 6 lat.Duzo z sobą pisaliśmy.W pewnym czasie on chcial ze mną być ,lecz ja nie chciałam, on dalej nalegal.Ja w końcu mu powiedziałam że nigdy się nie calowalam on mi napisal - " spok...

  Pocałunki  •  Autor: klaudia246 2015-12-30 08:36:32 4 odp 605

Hej! Mam 14 lat, chciałbym mieć chłopaka......

Tylko, tu jest problem. Byłam nad morzem, podobał mi się chłopak, ja mu też się podobałam. Chciał się ze mną całować, glaskal mnie. Ja nie wiedziałam co mam zrobić bo znałam go raptem tydzień, odno...

  Pocałunki  •  Autor: Daisy2001 2015-12-09 19:25:28 6 odp 729

Hejka jestem tu nowy i potrzebuję wsparcia...Otóż od...

pewnego czasu podoba mi się taka dziewczyna w klasie. Tydzień temu umówiliśmy się na spotkanie w parku. Rozmawialiśmy i w końcu nie wytrzymałem i rzuciłem się na nią...uciekła z krzykiem...czy mam ...

  Pocałunki  •  Autor: erfus 2015-11-25 11:43:23 5 odp 511

No to tak jestem z chłopakiem od roku jednak...

ostatnio wszystko zaczęło się psuć przez to że się nie całujemy :-( Pomóżcie nwm czemu ale nie umiem sie przełamać żeby się z nim całować choć w serduszku bardzo tego chce :-( Ale jak tylko próbuje...

  Pocałunki  •  Autor: domcia557 2015-11-24 17:03:51 6 odp 815

Najlepsza odpowiedź: 30 ekstra punktów

Jak sprowokować chłopaka do pocałunku?

Bo mamy się razem uczyć znaczy on będzie pomagał mi z biologią jest miedzy nami różnica wieku 3 lat ale kolegujemy się dosyć dobrze. I jak zrobić żeby było dobrze ? :p

  Pocałunki  •  Autor: jovei 2015-11-08 21:45:55 5 odp 1073

Jak się całować?

jestem chłopakiem mam 16 lat. Moja dziewczyna opowiada mi że chciałaby by jej pierwszy pocałunek był wyjątkowy. Co zrobić by nie zepsuć tego gdy nadejdzie ten moment? :)

  Pocałunki  •  Autor: niesmialyboy112 2015-11-07 16:42:08 1 odp 789

Jak pocałować 13 latkę? W jakich okolicznościach?

  Pocałunki  •  Autor: Hawkiee 2015-11-06 09:48:58 3 odp 1064

Nie mam chłopaka a mam malinkę na szyi. Czy to...

jest krępujące i trochę taka siara?

  Pocałunki  •  Autor: dojrzewamy 2015-10-18 15:51:22 5 odp 585

Jak ukryć malinkę przed przyjaciółką?

Mam malinkę na szyi i kilka malinek na ramionach chce je ukryć przed przyjaciółką. Wczoraj byłam na imprezie i całowałam się z kolegą przez którego już raz cierpiałam i nie powinnam się do niego zb...

  Pocałunki  •  Autor: dojrzewamy 2015-10-18 14:15:27 3 odp 522

Chłopcy wolą takie niedoświadczone dziewczyny...

czy te które już miały innych chłopaków?

  Pocałunki  •  Autor: dojrzewamy 2015-09-25 21:30:39 3 odp 896

Ostatnio zalogowani






Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?