Cześć dziewczyny, czy pomogłybyście mi...

dobrać dodatki do tej sukienki? Byłabym wdzięczna. Za fajną odpowiedź dam naj.:))

  Buty  •  Autor: gregoruxd 23 dni temu 4 odp 512

Witajcie, mam 19 lat i mam pewien problem który...

jest mi kulą u nogi, solą w oku i kamieniem w bucie w jednym który skutecznie zatruwa mi życie od 13 roku życia. Mianowicie jak to jest że pomimo zdrowego odrzywiania się, uprawiania sportu, dbania...

  Zdrowie  •  Autor: Boguzły 1 miesiąc temu 6 odp 249

Hej mam prawie 13 lat i nie równe piersi .....

dziewczyny po mnie więcej jakim okresie czasu to się unormuje... jedną mam A a drugą B ... :(

  Zdrowie  •  Autor: noowwa 1 miesiąc temu 3 odp 232

Pytanie do dziewczyn. Co lepsze tipsy albo...

paznokcie żelowe? I czy niszczy to płytki paznokci?

  Moda  •  Autor: daris95 2 miesiące temu 3 odp 260

Witam, od tego tygodnia chciałabym zacząć 30...

dni wyzwania brzuszki i przysiady, patrzyłam na internecie czy są efekty i jakie, wszędzie piszą co innego. Nie wiem co jest prawda, a chciałabym schudnąć troche z ud, brzucha i mieć uniesiony troc...

  Diety  •  Autor: nieważne15 2 miesiące temu 8 odp 288

Witam Konczy mi się prawko terminowe na 5 lat ...

nie nosze okularów itp lecz z powodu ze słabo widziałem właśnie takie terminowe dostałem chciałbym się dowiedzieć jakiego badania się teraz spodziewać zwykłego na literkach ? czy może jakąś maszyną...

  Zdrowie  •  Autor: BarteK95 3 miesiące temu 2 odp 187

Hej! Chcę zadać pytanko : Jak przyśpieszyć...

pierwszą miesiączkę?? (P.S miałam wszystkie obiawy od 3 klasy podstawówki do 5 ... :c I u mnie wszyscy w klasie Mają okres A ja nie mam jako jedyna :cc)

  Miesiączka  •  Autor: SabolixTrojanowska 3 miesiące temu 2 odp 426

Czy to normalne ze mam okres np. 1,2 a za 3 dniem...

nie mam 4 dnia juz mam ?

  Miesiączka  •  Autor: Dobrosława 4 miesiące temu 3 odp 265

Cześć Mam pytanie urosne jeszcze mam 173 i 16...

lat ojciec ma 176 matka 163?.Co ma robic aby wspomoc ten proces?.Mial ktos moze z chlopakow podobny wzrost w moim wieku ile teraz macie?

  Zdrowie  •  Autor: Bodo99 4 miesiące temu 5 odp 251

Cześć mój pierwszy okres dostałam 31...

maja,czyli jak się domyślacie ma okres nieregularny,następny dostałam 22 lipca,ale wczoraj 31 lipiec dostałam kolejny.Czy jest możliwe,żeby dostać kolejny okres po 2 tygodniach?Podkreślam mam okres...

  Miesiączka  •  Autor: Aneta202 5 miesięcy temu 2 odp 352

Od 5 lat zmagam się z trądzikiem. Niby nic...

takiego, każdy to przechodził. Niestety wypryski zaczęły pojawiać się na udach, kolanach, ramionach, plecach.. DOSŁOWNIE WSZĘDZIE ! Nie ukrywam, że strasznie mi to przeszkadza, ponieważ nie wygląda...

  Zdrowie  •  Autor: NieZnamySię 5 miesięcy temu 3 odp 228

Hejo :) Chodzi o bieganie... Mam 14 lat i od...

jakiegoś czasu biegam... Tak gdzieś 2-3 razy w tygodniu biegam od 5 do 8 km i chodzi o to że po 1,5 - 2 kilometrze zaczyna mnie łapać kolka więc musze na chwilkę maszerowac gdy ona zniknie znowu ch...

  Zdrowie  •  Autor: magda0404 6 miesięcy temu 3 odp 313

mam już kolczyk od ponad 3 tyg i nadal mnie boli...

jak na nim śpię czy trochę nim poruszam nwm co robić... ile goi się taki kolczyk w uchu?

  Zdrowie  •  Autor: malinowa188 6 miesięcy temu 3 odp 283

Waże za dużo i chcę chudnąć. Ważę 67 kg,...

mam 13 lat i 168-170 cm wzrostu. Chciałabym schudnąć, od dziś zaczęłam dietę. 8.00 Maślanka z brzoskwinią 10.00 Kromka białego chleba z białym serkiem bieluchem, i dwa plasterki pomidora 13....

  Diety  •  Autor: EmkA03 6 miesięcy temu 2 odp 335

Czy wstydzilibyście sie pokazać na plaży z...

taką sylwetką ?

  Diety  •  Autor: Deffy 6 miesięcy temu 7 odp 545

Przez ostatni miesiąc zaczęło mi sie wszystko...

nudzić , nic nie ma dla mnie sensu i chodziłam smutna ale teraz odkąd zaczęły sie wakacje pogorszyło sie totalnie życie zaczęło mnie męczyć tak jak kiedyś straciłam motywacje do tego żeby ładnie wy...

  Zdrowie  •  Autor: E0loa 6 miesięcy temu 5 odp 333

hejka mam pytanko więć tak nadchodzą wakacje i...

chce zrobi włosy na niebiesko i chciałabym wiedzieć jaki produkt polecacie lub czym najlepiej zrobić sobie włosy w tym kolorze :)) dziękuje za pomoc ;*

  Fryzury  •  Autor: sally2001 6 miesięcy temu 1 odp 310

Hej nie ladnie mi w okularach. Poradzcie co...

zrobic: soczewki ale boje sie ich troche zakladac czy obciąc grzywkę twarz mi sie zmniejszy i do okularow bedzie zawsze lepiej. Tylko trzeba ja ukladac xd

  Fryzury  •  Autor: Dorosła 7 miesięcy temu 4 odp 329

Witam od niedawna mam kompleks który nie pozwala...

mi normalnie funkcjonować, a dokładniej mam takie odczucie że jestem brzydszy od wszystkich, nie wiem może to tylko moja odczucie , ale strasznie mi ten fakt przeszkadza. Pewnie pomyślicie że to...

  Fryzury  •  Autor: doonder100 7 miesięcy temu 3 odp 361

Dziewczyny mam pytanie a tak naprawdę moja...

koleżanka dzisiaj przyszła do mnie i powiedziała ze ma na piersi Jagby guza Dotykałam jej pierś nie jest taka miękka itp tylko twarda ( jest to na lewej piersi ) czy to może być rak piersi Nie ...

  Zdrowie  •  Autor: Dobrosława 7 miesięcy temu 4 odp 273

1 2 3 4 5

Ostatnio zalogowani






Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?