Zuziabvzx

W serwisie od 1864 dni , ostatni raz 17 styczeń

Moje pytania (38)

Wszystkie »

Dlaczego jest tyle nienawiści na tym świecie?

Moja koleżanka ostatnio stała się do mnie bardzo wredna niemiła ,cały czas mnie krytykuje zaczęłam się od miesiąca spotykać z pewnym chłopakiem i ona już komentarze nie jest taki przystojny ,za chudy już mi brak słów na nią ..Powiedziała mi że najpierw trzeba mieć dużo kasy na koncie, potem facet bo faceci patrzą na to jak laska jest ustawiona materialnie i wyśmiała jego prace :(

W Miłość, 2 miesiące temu, 3 odp

Jaki kolor butów,torebki, biżuterii do sukni

jasnożółtej eleganckiej rozkloszowanej ?

W Moda, 3 miesiące temu, 4 odp

Czy to było chamskie z jego strony ?

A może ja przesadzam ? Znam pewnego chłopaka od niedawna miesiąc ,na początku mnie rozkochał w sobie czułe słówka pocałunki że na zawsze razem że mnie kocha a po miesiącu zmienił swoje zachowanie już nie jest taki miły .Mówi że ledwo mnie zna, że nikomu nie ufa ,ja do niego że pojade na impr z koleżankami a on do mnie rób co chcesz ledwo się znamy .Jestem już mu obojętna gdy do mnie dzis zadzwonił i powiedział że jedzie na impr z ekipą to ja do niego też rób co chcesz twoja sprawa nie chcę ...

W Miłość, 6 miesięcy temu, 4 odp

Moje odpowiedzi (25)

Wszystkie »

Czy lubicie te parkę ?

W Ciekawostki od Asia192, 3 miesiące temu, 4 odp

Zuziabvzx odpowiada:

Najcudowniejsza para co gra w serialu na tv4 o 17 h ..

Dlaczego ludzie nie umieja sie cieszyc z tego co...

W Ciekawostki od ~blondynka443177, 3 miesiące temu, 6 odp

Zuziabvzx odpowiada:

Zazdrość ,coraz więcej można spotkac takich wrednych ludzi a jak się już komuś układa to się wściekają że on /ona ma lepiej ,nie doceniają tego że mają matke zdrową ojca tylko chcą samochody więcej i więcej ..Nikt tego do grobu nie zabierze ..Niektórym się otworzą oczy jak będą sami ,wtedy sobie przypomną jakie mieli szczęście a to stracili ....

Czy to było podłe z jego strony ?

W Miłość od Asia192, 6 miesięcy temu, 4 odp

Zuziabvzx odpowiada:

daris95 masz rację,koleś co mówi tak do kobiety to zwykły drań ,nie zasługuje nawet na sygnał nic koniec ....Chciał pewnie zaliczyć nie było tego i odwala mu .Wstyd aż za niektórych facetów nie potrafią kochać.Nie proś się o miłość ,nie warto nie poniżaj się ....