fionaczyinstagram fionaczyinstagram

W serwisie od 428 dni , ostatni raz 09 kwiecień 2016

Najlepsze odpowiedzi (3)

Wszystkie »

Hej mam 12 lat ważę 49 kg przy wzroście 160...

W Diety od zetka0402, 11 miesięcy temu, 1 odp

fionaczyinstagram odpowiada:

Heyo!
Nie wszystko co jest w Internecie jest prawdą.
A mówiąc o twojej mamie dobrym sposobem jest Uświadomienie jej tego że może mieć różne choroby itp.
Jeśli jednak nic nie zadziała proponuje Plan na który cała rodzina musi się zebrać . A mianowicie idźcie wszyscy pobiegać i wyłączcie korki tak żeby żadna telewizja ,internet nie działo.
Rozmawiajcie przy niej o rzeczach które mozna robić na siłowni.
Twoja mama nie moze sie przemęczać. Jeśli ma schudnąć niech przejdzie na dietę a pozniej jeśli trochę schudnie niech pobiega.
Dieta: posiłki w odstępach na 3 h. Śniadanko min 2 h przed wstaniem a kolacja min 3 h przed spaniem.
Brak jasnego pieczywa to dobry pomysł. Brak słodyczy rownież.
Najlepiej wywalcie co niezdrowe(czytajcie skład) i zastąpcie to owocami i warzywami.
Chętnie pomagam trzeba tylko pisać i powodzenia żeby twoja mama schudła.
Ps.nikt by nie napisał takiego hejta bo to hamskie i odrażające.sorry za ort i błędy jak jakieś są

Jak mam porozmawiać z nią? PROSZĘ POMÓŻCIE

W Pomocy od Ksobieraj, 11 miesięcy temu, 4 odp

fionaczyinstagram odpowiada:

3 tygodnie to wystarczajaco dużo czasu na przemyślenie sytuacji. Według mnie(twoja sytuacja jest bardzo trudna) powinieneś napisać jej w esemesie co do niej czujesz. Ale innym numerem bo być moze ma twój zablokowany(dodany na tzw czarną listę). Napisz jej ze to twoja wina. Napisz jej wszystko co nam napisałeś. Odczekaj dzień i zrób to co dla niej jest najbardziej romantyczne(moze być gitara i kwiaty pod jej domem.zagraj jej na gitarze pod jej domem . Jeśli oczywiście umiesz. Moze jeszcze jakiś wierszyk na temat tej sytuacji i jak bez niej nie możesz żyć i jak strasznie przepraszasz.) Mozesz tez zadzwonić do niej z innego numeru. Na wstępie powiedz żeby chociaż posłuchała (tego jak przepraszasz i sie tłumaczysz) i poproś o spotkanie. Możesz tez spotkać sie z jej siostrą wytłumaczyć jej to i ewentualnie moze ona namówi twoja mam nadzieje ze wciąż dziewczynę do porozmawiania z tobą. Jest tysiąc sposobów i w razie obaw pisz na moje konto. Trzymam kciuki:)
Sorry za ewentualne błędy ort i interpunkcyjne.

Hejka. Tak naprawdę nie wiem od czego zacząć,...

W Pomocy od Nicki12, 11 miesięcy temu, 2 odp

fionaczyinstagram odpowiada:

Nic nie szkodzi za rozpisanie się:)
Najpierw musisz sie dowiedzieć czy to wszystko prawda(z tego co wyczytałam to były plotki). Weź go na długiej przerwie gdzieś w zaciszne miejsce i porozmawiajcie szczerze. Jeśli to bedą kłamstwa to przytul go i powiec:
-wiedziałam że taki nie jesteś.
A jeśli to będzie prawda to nie bądź jego dziewczyna. Bo zapewne jakbyś tego nie usłyszała (tych plotek)to byście zostali parą tak czy siak. A jeśli jest bardzo miły dla ciebie ,a jesteście przyjaciółmi to nie ma żadnego problemu(jako jego przyjaciółka może nie będzie cie tak traktował)
Mam nadzieje że pomogłam. W razie watpliwości pisz mi na pocztę dojrzewamy.pl i proszę o naj(jednak to ja zainteresowałam sie pytaniem bez odp) powodzenia :)

Moje pytania (22)

Wszystkie »

Hej! Kiedyś miałam 3 świnki morskie. Pozniej...

kiedy zdechły , psa i żółwia. Kiedy żółw umarł mam tylko psa i aksolotla i żabę ale nie o tym. Kiedy miałam te świnki zabardzo sie nimi nie zajmowałam ( wtedy byłam mała). Ale teraz chce znowu świnkę morska ( bede sie nią zajmować , juz dorosłam ) . Problem Ze moja mama nie chce. Mysli ze będzie tak jak kiedyś. Jak ja przekonać? Jest w ciąży. 7 miesiąc moze jej sie zmieni uraza ale jak nie to co powiedzieć co żeby na dzień dzieczka dostać świnkę morska ! Daje naj jak odp pojawi sie do końc...

W Zwierzaki, 10 miesięcy temu, Dodaj odpowiedź

Pomocy! Jak przekonać Tatę bym mogła pujsc na...

deskę jutro skoro jestem na antybiotyku? Jakas mowa albo co? Daje naj jeśli odp pojawi sie do wieczora!

W Hobby, 11 miesięcy temu, 2 odp

Hej! Mam 11 lat (we wrześniu kończę 12 lat )...

i chce miec chłopaka . Zawsze kiedy oglądam program lub film gdzie dwójka ludzi zakochuje sie w piękny sposób od razu chce miec równie dobrą historię miłosną. Zawsze myśle że ja sie każdemu (chłopakowi )podobam zwłaszcza np. Kiedy cos powie mi miłego Xddd . Świruje ze nie mam chłopaka i popadam w depresje . Znacie moze sposób jak zapomniec o tym idiotycznym pomyśle żeby miec chłopaka w tym wieku? Przed chłopakami potrafie sie tak popisywać ze moge byc nie miła dla przyjaciółek ;( Tracę...

W Miłość, 11 miesięcy temu, 2 odp

Moje odpowiedzi (87)

Wszystkie »

W co ubrać sie na 18?

W Moda od Mikołajq, 11 miesięcy temu, 5 odp

fionaczyinstagram odpowiada:

A) garnitur ,krawat
B) zwykły strój (Dżinsowa koszula lub zwykła i spodnie)
Wszystko zależy od charakteru tej 18! Kup sobie jakies czasopismo dla mężczyzn o modzie . Tam znajdziesz looki ostatnio bardzo modne.
Ps. Tak jak wspomniałam dżinsowe koszule są w tym sezonie bardzo modne;)

Czy mam szansę?

W Pomocy od CoooCooo, 11 miesięcy temu, 4 odp

fionaczyinstagram odpowiada:

Choć uważam ze 2 lata temu to juz wszystko stracone...
Ale zawsze mozesz sprubowac w realu jako kto inny xddd

Czy mam szansę?

W Pomocy od CoooCooo, 11 miesięcy temu, 4 odp

fionaczyinstagram odpowiada:

Nie chciałeś na dwa fronty ale tak wyszło. Esemesowales z tą starszą i ci sie teraz wydaje ze jest dla ciebie wszystkim i ją kochasz! A tak nie jest. Przecież nie mozna kochać osoby która sie dwa razy widziało i sie raz esemesowało! Zastanów sie ,zaczniesz dla tej dziewczyny robic wszystko by odzyskać twe zaufanie . Odzyskasz a pozniej stracisz bo będzie np przemądrzała ! Odpuść sobie puki morzesz puki to stosowne !!
A tak z innej beczki ...
Masz lekką szanse ,ale małą której nie mozesz zmarnowac !
Uświadomiłam jej ze każdy zasługuje na drugą szanse . Ona zapewne sie okropnie czuła bo dziewczyny juz tak mają ale nie tylko one.
A teraz wyobraź sobie taką sytuacje
1. Flirtujesz z osobą
Jest bardzo miła
Zabawna
Urocza
Ale w pewnym momencie pisze ci
KOCHAM TWOJĄ SIOSTRĘ
To chyba nie miłe ,co?
Musisz jak to pisałam udowodnić ze zasługujesz na drugą szanse ,ze ta jej siostra cie nie interesuje , udowodnić ze ci na niej zależy !
Tylko nie mów ze to był żart bo sie pogrążysz(to ze kochasz jej siostrę ,raczej powiec ze to był błąd) !
Mam Nadzieje ze pomogłam !
Ps. Siostra nie powinna sie wtrącać bo nic jej nie zrobiłeś tylko ona sie tobą bawiła ;(

Fajne (5)

Wszystkie »

Jak mam porozmawiać z nią? PROSZĘ POMÓŻCIE

5 tygodni temu pokłóciłem się ze swoją...dziewczyną. Poszło nam o jej prace, pokłóciliśmy się jak małe dzieci bo przez esemesy i ta kłótnia wymknęła się nam spod kontroli. Też się wtedy nie czułem najlepiej. Jednak popełniłem błąd, że nie zrozumiałem jej i zerwała ze mną. Zareagowałem jak małe dziecko że nie akceptuje jej decyzji a tak naprawdę byłem szczęśliwy, że taką decyzje podjęła. Telefonów nie dobiera, nie odpisuje na sms. Nie mam z nią żadnego kontaktu. Byłem raz u niej pod domem to raz mi siostra otworzyła, bo jej nie było w domu. Powiedziała mi że powinniśmy to sobie wyjaśnić. Po tej rozmowie z siostrą ona zadzwoniła do mnie jednak nie zdążyłem dojść do telefonu. Próbowałem do niej zadzwonić ale mi wyskakiwało numer zajęty. Dwa dni później byłem z kwiatami i listem i zrobiłem drugie podejście do niej i mi już nikt nie otworzył. Próbowałem zadzwonić i porozmawiać z nią, ale ma ciągle zajęte. Na razie się do niej nie odzywam, przestałem się do niej odzywać od ponad 3 tygodni. Może jeszcze potrzebuje czasu, by sobie wszystko przemyśleć. Ale ile jeszcze? Zachowywałem się tak że jej na nic nie pozwalałem i raz ode mnie odeszła ale na tydzień. Później zacząłem się zmieniać. Jednak wtedy tak zareagowałem bo byłem chory. Leżałem w łóżku i wtedy pokłóciliśmy się. Wieczorem tego samego dnia, gdy ze mną zerwała byłem jeszcze na pogotowiu bo wziąłem jakiś lek na który jestem uczulony. A na dodatek to była sobota wieczór więc ośrodek zdrowia był nieczynny już. Napisałem jej że się złe czułem. Ona nawet się nie zapytała co mi się stało i jak wracałem do domu dostałem esemesa że zrywa ze mną i nie chce mnie znać. Nie podała żadnego powodu dlaczego tak zrobiła. Wiem że nie powinien był tak się zachować i mi jest strasznie głupio ale zależy mi na niej i chce być z nią. Co ja mam już zrobić? Na koniec mogę dodać że ona ma 20 lat a ja 18.

W Pomocy od Ksobieraj, 11 miesięcy temu, 4 odp

POMOCY !!!

Czy jak się jest na diecie odchudzającej można jeść szarlotke i popijać mlekiem ???

W Diety od zula500, 11 miesięcy temu, 3 odp

Mam pewien problem ponieważ mam przeżyć ten...

"pierwszy raz " z moim chłopakiem. Mam 15 lat on 14 i barzo się kochamy ale on nie lubi nie wygolonych włosów a ja mam włosy łonowe wokół odbytu i nie potrafię ich wygłolić . Czy macie jakieś sprawdzone sposoby jak się ich pozbyć ??? (I proszę nie oceniajcie wieku ;(( )

W Seks od Kobietaikrwiikości, 11 miesięcy temu, 10 odp

O MNIE

Lubię jeździć na snowboardzie . Gram na gitarze i harmonijce. Latem gram w pimponga i jeżdzę na desce oraz rysuje i fotografuję.

KOMENTARZE (5)

Wszystkie »

fionaczyinstagram pisze do lokipl :

Hej! Mój kolega ma pseudonim loki. Chce sie przekonać czy to jestes ty. Czy Ty znasz osobę o imieniu Julia Kaczor?

11 miesięcy temu , 1 odpowiedź

Wszystkie wypowiedzi:

lokipl pisze:

nie niestety nie ;-(

11 miesięcy temu
fionaczyinstagram pisze do maniurka :

Jestes mądrą dziewczyna moze cos wiesz na ten temat?

12 miesięcy temu

fionaczyinstagram pisze do maniurka :

Elo! To ja fionaczyinstagram!mam pytanie. Czy dając że pytanie wyświetla się na żółto płacimy ?

12 miesięcy temu

PRZYJACIELE (5)