AgrestPani15

W serwisie od 313 dni , ostatni raz wczoraj

Moje pytania (28)

Wszystkie »

Cześć, witam wszystkich. Odrazu mówię, że...

nie znalazłla m dobrej kategorii. Nie wiem czy to co chcę napisać można nazwać problemem, aczkolwiek jest to coś co czasem mnie męczy. Zazwyczaj jest okej, jestem z natury pogodną osobą. Jednak czasem mam tak, że myślę np. O tym, że chciałabym żyć jak dana osoba (najczęściej jakąś amerykanka) , że chciałabym wyjechać do Stanów itp. Chodzi o to, że męczą mnie np takie myśli, że nigdy nie uda mi się tam wyjechać, że nie znajdę drugiej połówki itp. Chodzi mi o to, że czasem bardzo zastanawiam si...

W Zdrowie, 12 dni temu, 4 odp

Hej mam taki problem. Poznałam taką dziewczynę, zac...

zęliśmy się ze sobą kolegować. Na początku dla zabawy mówiliśmy, że ze sobą chodzimy itp. Potem już tak nie mówiliśmy ale zawsze przytulamy się na przywitanie i pożegnanie raz nawet się pocałowałyśmy (na pożegnanie nikogo przy nas nie było). Ona otwarcie mówi, że jest hetero a ja żartuję, że jestem homo. Tylko, że ja się naprawdę w niej zakochałam. Mam wrażenie, że ona nie do końca gustuje tylko w mężczyznach. Nie wiem czy jej mówić, że biorę to wszystko na poważnie czy jednak nie mówić...

W Pomocy, 2 miesiące temu, 1 odp

Hej! Nie wiedziałam jaka kategoria XD Chodzi o...

to, że muszę się dostać na klatkę schodową do pewnego bloku. Wiem, że powinnam powiedzieć ,,Dzień dobry ulotki!" ale za każdym razem gdy próbuję to zrobić zaczynam się strasznie śmiać. Macie rady jak przestać się śmiać w takiej sytuacji? P.S nie wiem czy dzwonić do konkretnego mieszkania tej osoby którą muszę,,odwiedzić" czy do jakiegoś innego losowego mieszkania. proszę o pomoc! :) Daję naj

W Ciekawostki, 2 miesiące temu, 1 odp

Moje odpowiedzi (101)

Wszystkie »

Cześć, witam wszystkich. Odrazu mówię, że...

W Zdrowie od AgrestPani15, 11 dni temu, 4 odp

AgrestPani15 odpowiada:

Racja najczęściej tak myślę wieczorami, i gdy mi się nudzi ale może tak być też cały czas. Dzięki za rady co do tego angielskiego to dobry pomysł :)

Cześć, witam wszystkich. Odrazu mówię, że...

W Zdrowie od AgrestPani15, 12 dni temu, 4 odp

AgrestPani15 odpowiada:

Dzięki, podbudowałaś mnie :)

Mam prawie 14 lat i miesiąc temu zauważyłem u...

W Zdrowie od kacper1z, 16 dni temu, 8 odp

AgrestPani15 odpowiada:

W sumie tak ale obydwie rzrazy straszne :P

Fajne (8)

Wszystkie »

A więc od początku jestem lesbijką(chyba)i...

ogólnie wolałabym być facetem. Dziś brałam udział w zawodach piłki nożnej dziewczyn. Podczas oglądania meczu zauważyłam pewną dziewczynę. Około 174 cm wzrostu, dobrze zbudowana(nie gruba :p), silna, brązowe włosy z przejaśnieniami blondu i normalnie chyba sie w niej zakochałam/zauroczyłam. Gdy była na boisku śledzilam każdy jej ruch. Do tego w kompletnym stroju piłkarskim wyglądala pięknie. Czerowna bluzka, czarne spodenki, niebieske getry piłkarskie seledynowe buty <3 cudo normalnie. Każdy jej ruch podczas gry coś pięknego. Ta cała jej siła zawzięcie! Bardzo mnie to "podniecało" i lubiłam ją oglądać gdy grała.
Teraz gdy jestem w domu nie daje mi ona spokoju. Ciągle o niej myślę wymyślam historie w mojej małej główce co bym zrobiła gdybym była facetem...(podeszla do niej umówiła sie itp) za pewnie już jej nigdy nie zobaczę i to mnie trochę boli. Pomóżcie mi co mam zrobić żeby uspokoić swoje myśli? Co wy byście zrobili na moim miejscu/w takiej sytuacji? Czy to jest w ogóle normalne?

W Pomocy od Misiek54s, 2 miesiące temu, 2 odp

Mój chłopak obraził mnie czy mam mu wybaczyć ?

Jestem z nim od 14 miesięcy i bardzo go kocham niestety ma trochę paranoiczna zazdrość a przez to często mnie ogranicza i obraża .zabrania chodzić w dekoltach i leginsach rozmawiać z kolegami itp . Oprócz tego kilka razy nazwał mnie szmata ,czego niby bardzo żałuję .kilka razy mu to wybaczylam ale wczoraj znowy to zrobił. Mam wierzyć w to że się zmieni bardziej mi zaufa i zacznie wreszcie szanować ?czy to juz kapletnie nie ma sensu ?

W Pomocy od Ollvya, 9 miesięcy temu, 3 odp

Hejja dziewczyny mam 13 lat i mój problem to FB...

mama stanowczo mówi nie nie potrzebne Ci to jest a ja chce założyć go w wakacje wiecie koniec 6 klasy...

W Ciekawostki od 27012003, 9 miesięcy temu, 5 odp

O MNIE

Zmieniłam szkołę więc muszę się przyzwyczaić do nowej sytuacji. Lubię też dziewczyny (wiecie o czym mówię) ;) Kocham U.S.A i dziewczyny ^^