erotyczna zabawa w sloneczko

co sadzicie o patologicznej (moim zdaniem) zabawie w sloneczko .??
chodzi mi o ta co ostatnio bylo glosno w telewizji, ze dziewczyn w ciazy ;o

Tematy: sloneczk, sexx
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (17)

chwilę temu

Ropek 2010-05-23 22:49:23

Żałosna głupota, to dlaczego ze żyjemy w takich a nie innych czasach, 90% dziewczyn to szmaty które nie szanują siebie, takie puste lale bez mózgu, miłość dla nich nie istnieje tylko sex i przyjemność cielesna. Oczywiście nawet tego nie potrafią dobrze zrobić bo bez zabezpieczenia. A chłopacy 95% nie szanuje dziewczyn, lamusy które chcą pokazać jacy są fajni.

Ale pomyślmy co ich mogło skłonić do takich orgii? Hmm w 10 osób rozebrać się i po kolej dziewczynę, ehh dla mnie jako przyzwoitego i Inteligentnego człowieka, nawet zachowaniom jak klepanie dziewczyny po pośladkach nie przystają, i są jak dla mnie żałosne. A co dopiero coś takiego, tego się nie da opisać, jakie z nich musiały być szmaty aby pozwalać na coś takiego. Używać swojego ciała jako co? Zabawkę? Tego nie da się opisać co za bezmyślność.

A teraz pytanie do reszty, myślicie ze taka dziewczyna znajdzie w przyszłości przyzwoitego chłopaka? Albo czy będą ją szanować?

nika2039 2010-05-24 00:00:28

ja jeszcze o tym nie slyszałam. ale szmatą nie jestem I cieszę się że są tacy chłopcy którzy wiedzą ż e na świecie są szmaty!

chodztuukotqxd 2010-05-24 10:25:06

To jest dla mnie chore. ; / ja nie wiem jak można się w coś takiego zabawiać. a gdzie skromność i szacunek do siebie i swojego ciała ? [ chodzi o dziewczyny ] normalnie masakra. ja nie wiem co to się dzieje na tym porąbanym świecie. może niedługo dzieci 13 letnie będą po ulicach z wózkami chodzić ? ; // szok . ; /

agagag 2010-05-23 22:35:29

mam o tym takie same zdanie jak ty;*

Ropek 2010-05-23 23:22:29

Te statystyki, jest to moja skromna ocena Świata. Taka jest prawda swiat jest zdegenerowany, a gatunek jak mądra szanująca sie dziewczyna i chłopak który szanuje dziewczyny oraz nie robi głupot dla szpanu, są to gatunki bliskie wymarciu.
Chyba przyznacie mi racje? Czy nie ?

Kaate 2010-05-23 22:36:15

heh i tylko nie twoim zdaniem, moim tez :) Jest to tylko i wylacznie glupota ... Nie wyobrazam sobie jak to wyglada w rzeczywistosci. Szkoda slow :/

Boxer 2010-05-23 22:52:24

ropek ma racie

małgośka 2010-05-23 22:36:03

według mnie
to żałosne ; ///
no bo sory .
co to jest ? !
seks jako zabawa
zbiorowa w szkole ?
słabooo ; //

KrzychuMen 2010-05-23 22:40:19

chłopacy muszą miec niezła zabawe:P ale dziewczyny niech odrazu staną w rządku przy ulicy:P

Fretka136 2010-05-24 12:36:56

Te dziewczyny wogle nie szanują siebie. Robią to z każdym po kolej, To poprostu chore.

~nngfgkkkyylyu 2010-05-24 12:38:48

Powiedzcie mi wgl co to jest i na czym polega ?

Hania22 2010-08-28 15:57:33

Ropek hamuj bo takie statystyki to wiesz gdzie se możesz wsadzić... każdy jest inny i to że istnieją takie pustaki to nie znaczy że wszyscy są tacy.. widać że gówno wiesz o życiu więc tym bardziej nie kapuje czemu się wgle wpieprzasz z takimi tekstami

Hania22 2010-08-28 15:58:56

Ropek hamuj bo takie statystyki to wiesz gdzie se możesz wsadzić... każdy jest inny i to że istnieją takie pustaki to nie znaczy że wszyscy są tacy.. widać że gówno wiesz o życiu więc tym bardziej nie kapuje czemu się wgle wpieprzasz z takimi tekstami

Flipciooo 2010-05-24 12:20:01

nie wiem

skasowany 2010-05-24 15:35:30

Dla mnie to idiotyczne ! ;-/ Zero uczucia, namiętności... Helloł ! Wiem, że jesteśmy w XXI wieku, ale i tak zacznę rozprawiać o zamierzchłych czasach. Jeżeli jesteśmy chrześcijanami , to z pewnością wiemy że Bóg stworzył kobietę i mężczyznę.. Po co ? No właśnie, to jest to pytanie. Po co ? Przecież dwie płcie nie zostały stworzone tak o ! Zostały stworzone po to, żeby przekazywać życie , Z MIŁOŚCI ! A ta gra 'słoneczko' , to jedna wielka bujda, seks grupowy bez uczuć. Ehh... Szkoda słów.

DiamondBitch17 2010-05-24 20:02:01

dla mnie to jakas masakra. nigdy bym sie tak nie bawila.

Kaate 2010-05-23 23:00:12

Ropek ale ty jestes skromny z tym dla mnie jako przyzwoitego i Inteligentnego człowieka xD nie ja ci nic nie mowie:)
ale co do twojej wypowiedzi to skad wzioles takie statystyki? Ale moze nie do konca one sa szmatami, to poprostu jest dobry przyklad na to, co alkohol robi z czlowiekiem, a zwlaszcza z taka "gowniara".
A czy znajdzie w przyszlosci partnera? znalesc znajdzie, ale zwykle bedzie to alkoholik i sadysta ktory bedzie ja bil i jej dzieci... moza jednak znajdzie jakiegos chlopaka, bo bedzie zalowac tego co zrobila i wspominac jako okres mlodzinczej glupoty... roznie przeciez moze byc.

Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!

Antykoncepcja długoterminowa – komfort i skuteczność

Dotąd pigułki antykoncepcyjne były uważane za najskuteczniejszą oraz najbardziej wygodną formę antykoncepcji. Jej skuteczność była wyższa niż stosowanie mechanicznych środków antykoncepcyjnych, lecz tylko pod warunkiem regularnego przyjmowania. Okazało się ...



  • Czytaj więcej