Potrzebuje jakies fajne przezwiska dla chlopaka ktory...

mi sie podoba ;D Pomozecie cos?;D

Odpowiedź

ODPOWIEDZI (24)

chwilę temu

~robert 2010-10-17 23:16:02

-12
trtd

pokaż mu cycki, to nie będziesz musiala wymyślać żadnego przezwiska :>

elia 2010-08-02 14:08:55

Kiciuś xd

ziarno6 2010-08-02 19:26:21

zalezy jaki jest i jak wyglada np.jest blady to moze byc bialy a opalony to czarny..;P a moze slodziak??

kasiko 2010-08-02 19:38:04

a Ty misiu kolorowy ;D

xwaa96 2010-08-02 15:18:42

jaa z kumpelką wymyslamy ksywki dla chł. np . po ubiorze , czy po zachowaniu czy np. gdzie go spotkalysmy . ;d

kamilanutka 2010-10-31 21:59:49

Krejzol xD

~jagodaxoxo676 2011-04-21 23:10:35

sodziarz ! ;)

donataxdd 2010-08-02 21:25:50

No jest taki opalony ;D sloodki bardzo ;) ale wiecie nie chce nic typu slodziak misiu czy tym podobne ;D to ma byc cos orginalnego ;D! pomozcie blagam ;p

ziarno6 2010-08-02 19:25:52

zalezy jaki jest jak wyglada np.jest blady to moze byc bialy a opalony to czarny..;P a moze slodziak??

donataxdd 2010-08-02 21:27:32

i jest o 3 lata ode mnie starszy !:D

pati17053 2010-08-02 14:06:22

fajr
rok
metal

Lololo234 2011-01-03 19:35:53

Poprostu nazwij go dupa:d

Cwaniak 2010-08-02 14:06:36

kotek skarbek misiek

Koks133 2010-10-16 01:15:31

Rydzu

kamyleczka 2010-10-16 01:25:24

ja na mojego mówię Silve ;), bucik,
moja koleżanka - Cukierek, Kwas,

donataxdd 2010-08-02 14:08:20

wlasnie o to chodzi ze nie jestem z nim ;)

kamiltj 2010-10-15 20:01:50

dziubek =]

słodkaEMOfankaUS5 2010-10-17 23:07:10

twister

~nadziana 2011-02-07 21:16:21

Śłońcie.; d

Cades 2010-10-17 23:08:52

Orzeszek :D

niteczka 2010-10-15 20:00:52

Głupolek

~Nedzieja 2012-07-06 05:44:08

po rozmowie np. kumpel sie pyta co masz na obiad a ja mu odpowiadam nadzieje :D wiec

Nadzieja

Młoda123 2010-08-02 14:06:50

słońce...
nie wiem a jesteś z tym chłopakiem :) ?

~jaa 2013-06-02 13:29:03

Ojeejku!

Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!

Inne pytania z kategorii Pomocy: