Jak naładować baterię z telefonu bez pomocy ładowarki?

Zepsuła mi się ładowarka,a musze pilnie włączyć telefon.Znacie jakieś sposoby?

Tematy: vc
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (67)

chwilę temu

duzyXd 2010-01-21 12:11:08

+72
chikita
struga997
-30
rrreeww

rozepij kabel od ladowarki i tam masz plus(czerwony)minus(czarny) i na bteri tez masz plus i minus i przluz odpowiednie kable to odpowiedniego zlotka i przyklej to tasma i podlacz do pradu

~Jakub 2010-11-06 10:09:40

Podłącz baterie bezpośrednio do internetu.

~majster 2010-07-27 18:00:34

najlepiej obciąc koncówkę od jakiejś ładowarki i naładować baterię tzw. metodą kabelkową czyli przymocować kabelki odpowiedznich wartości do odpowiedznich gniazd na baterii. wie ktoś może które na baterii to plus a które minus??

cherrryyy 2010-08-01 13:45:26

najlepiej przez kabel USB

~komar 2010-03-19 20:58:53

nie ma jak to wypowiedz pustakow.. lepiej nic nie mowic niz powiedziec bzdure no coz...

Dather 2010-12-15 22:54:46

+29
tasty96
-16

Trzymać ją trochę w ciepłym miejscu.
Pamiętaj jednak że zbyt duże temperatury działają negatywnie na baterie wiec długie i częste trzymanie baterii w ekstremalnych temperaturach skraca jej żywotność.
Ogrzanie baterii powoduje przyspieszenie elektronów w ogniwie dzięki temu wydobywamy z baterii "ostatnie soki" dzieki którym przez kilka min możemy na takiej baterii wykonać kilka funkcji w naszym telefonie :)

agrafka03 2010-03-16 10:34:02

podłącz kabel USB do komputera ;DD
lub kup nową ładowarkę ;D

ziuta2822 2010-11-06 10:39:09

ja to na kaloryfer klade ;D

malwina271 2010-03-16 15:17:28

kup nową ładowarke

~Rogal 2010-03-21 15:10:22

@duszek ma racje... ja tak laduje od jakiegos czasu bi nie moge znalesc mojej ladowarki starej; ;p;p;p

guska69 2010-08-01 14:05:36

Potrzyj ją chwile w rękach żeby była ciepła ale to pomoże tylko na chwile ;)
Najlepiej kabel USB ;D

duszek 2010-03-16 10:35:16

mozesz uzyc ladowarki bez koncowki i podlaczyc ja pod sama baterie tak tez sie telefon na laduje

~tajemnicza 2010-12-10 23:13:29

na kabelki ;d

pRomQueen 2010-03-21 15:11:22

ja kiedyś kładłam baterię na słońce i trzymałam trochę i pużniej działał z 15 minut

giner 2010-12-15 20:26:38

lol

ona1111 2011-02-11 03:27:29

gown... prawda tarlam o spodnie przypalalam folie i NIC!!!!! chyba jednak ten kabel usb jest najbardziej wiarygodny ale zadne cieplo nie pomaga!!!!

kreskaalove 2010-12-10 23:17:52

ja zazwyczaj tre o jeansy ale to nie pomaga na szybko wiec moze wlasnie polozyc na kaloryferze? ; )

OrlandO 2010-11-06 23:34:04

Po 20 min. tarcia o dżinsy jest naładowane 5% ;d

~Martynka77717 2010-08-01 13:40:24

jezu ale filozofia...birzesz folie aluminiowa , owijasz baterie nie za grubo , potem przepalasz z wszystkich stron zapalniczka zeby sie nagzala...tak z 30 sekunk-1 minuty z wszystkich stron i potem odztawiasz na 5 minut. po 5 minutach odwijasz folie i troche sie naladuje ale to juz zalezy od mAh w bateri ;)

anka15353 2010-12-10 23:23:14

byle w cieple;p nagrzać, wtedy sie troche naładuje ;)

skasowany 2010-11-07 00:11:31

+18
patrycja31
-16

przez kabel do usb naładuje się ;d

Aniioleczek 2010-11-06 10:17:35

włóż baterie do kieszeni od dzinsów to sie naładuje, ale tylko troche

miczu 2010-11-06 10:16:15

Pożycz od kogoś telefon ^^

patrycja31 2010-12-10 23:15:27

przez kabel usp .;d do kompa ...i się naładuje.;d

~justyna 2010-12-15 22:46:15

przez kabel usb

Podoba Ci się to pytanie?
« poprzednie
1 2 3 następne »

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!

Antykoncepcja długoterminowa – komfort i skuteczność

Dotąd pigułki antykoncepcyjne były uważane za najskuteczniejszą oraz najbardziej wygodną formę antykoncepcji. Jej skuteczność była wyższa niż stosowanie mechanicznych środków antykoncepcyjnych, lecz tylko pod warunkiem regularnego przyjmowania. Okazało się ...



  • Czytaj więcej