Jak doprowadzic kobiete do wytrysku??

Hejka nieraz sie staram swoja dziewczyne doprowadzic do wytrysku np. paluszkami. Nieraz juz byla cala mokra ale nigdy do tego stopnia co np. na filmach. jak tego dokonac?? moze jakies tricki miejsca itp
Mysle ze dziewczyny beda znaly odpowiedz bo w koncu to one wiedza co ich najbardziej podnieca. :))

Odpowiedź

ODPOWIEDZI (19)

chwilę temu

skala94 2010-06-15 17:41:44

Ja jestem chłopakiem ale myśle że w filmach jest dużo udawane więc lipa jeżeli już doprowadziłeś to się cieswzs i nie chiej więcej nie bodź nachalny ..: )

Odpowiedz na ten komentarz

XxAnonimowaxX 2010-01-07 15:45:02

+24
ians
-16

wsadz jej glowe w ... xD

Odpowiedz na ten komentarz

~kwiatek4566 2010-04-28 21:55:05

nie kazda po prostu potrafi zalezy wszystko od indywidualnej partnerki jedna moze druga nie musi, musisz szybko i intensywnie masowac punkt g jednoczesnie z duzym naciskiem aby rowniez uciskalo delikatnie pecherz moczowy, no i nie moze tego blokowaqc musi byc rozluzniona i delkikatie "przec" w momencie orgazmu

Odpowiedz na ten komentarz

Khatia 2010-01-06 00:40:04

próbuj, kiedyś się uda... dziewczyna musi tego chcieć i oboje musicie sobie "pomagać" będzie Wam łatwiej... a na filmy nie patrz bo to tylko film ... czyli jedna wielka bujda. :)

Odpowiedz na ten komentarz

maleństwo27 2010-06-28 13:09:30

Nie każda kobieta może mieć wytrysk..zdarza się to raczej rzadko i wystarczy jej orgazm bez wytrysku...

Odpowiedz na ten komentarz

freak 2010-01-05 21:09:19

najlepiej będzie, jak sam poznasz swoją dziewczynę na tyle, że będziesz wiedział, co ją podnieca najbardziej. Każda lubi co innego ;)) a na filmach to się nie opieraj, są bez sensu i wcale nie pokazują prawdziwego podniecenia, zawsze wszystko jest poprawiane ;/

Odpowiedz na ten komentarz

dorrcia 2010-06-07 17:48:34

tyle powiem... nie każda dziewczyna ma wytrysk... żadko sie to zdarza:P nie martw sie wystarczy jej orgazm bez trysku;p

Odpowiedz na ten komentarz

loverangel 2010-05-02 22:17:03

każdą podnieca co innego, poza tym nie wierz tak w te filmy..

Odpowiedz na ten komentarz

evident 2010-02-24 00:09:18

Jak poniżej piszą ; ) Należy poznać ciało partnerki i to co ją najbardziej 'kręci'
No i że chyba punkt G ;x

Odpowiedz na ten komentarz

Tosiaa96 2010-07-02 11:12:12

wyprobuj kazde miejsce moze na nie wtrafisz albo spytaj sie jej gdzie chce zeby ja podniecilo ;p

Odpowiedz na ten komentarz

~madziorkaaax33 2010-01-05 11:03:20

ej no bez przesady oglądaj dalej filmy i z nich sie czegoś w sumie mozesz nauczyć xD a tak apropo to próbuj wszystkiego heh w ten sposób zobaczysz co jej sie podoba :* :P

Odpowiedz na ten komentarz

puma 2010-02-24 00:09:45

ogladaj dalej te twoje glupie filmiki x)

Odpowiedz na ten komentarz

lolik090 2010-01-05 23:33:58

na filmach udaja....-.-

Odpowiedz na ten komentarz

~podnieta 2011-01-24 03:38:57

trzeba poznać dobrze ciało kobiety i znaleść jej najczulsze miejsca ktore ja bardzo podniecają.

Odpowiedz na ten komentarz

Upiorna 2010-04-28 01:57:07

Na filmach to pozmieniane itp itd. nie prowadz się tym. ;x

Odpowiedz na ten komentarz

Isabell 2010-04-28 18:41:38

buhahaha

Odpowiedz na ten komentarz

~szad 2014-02-02 01:26:26

sprawdzone sciagnijcie sobie filmik z chomikuj
http://chomikuj.pl/kris7748/filmy/XXX/Jak+doprowadzic+kobiete+do+wytrysku+*5bNAPISY+PL*5d,2115649414.avi(video)

Odpowiedz na ten komentarz

~ZtaryZbok 2013-04-02 15:40:31

Mi (nam) się udało zupełnie przypadkowo. Najpierw orgazm łechtaczkowy dłonią pod wodą, a potem dwa razy normalny chwilkę później i przy tych normalnych dwa razy z wytryskiem u niej. Nie staraliśmy się o to jak pisałem było to dla nas zaskoczenie :) Wcześniejsze stymulowanie łechtaczki pod wodą miało na pewno największy wpływ. Powodzonka mordeczki!

Odpowiedz na ten komentarz

~anetka89 2013-12-28 04:36:24

Niestety przeciętny facet nie ma pojęcia jak przedłużyć stosunek, mało kto wie jak być dobrym kochankiem. . Chcesz wiedzieć jak doprowadzic dziewczyne do orgazmu ? zobacz tutaj http://perfekcyjnykochanek.pl

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!