Lubisz swoją klasę ?

Ja nienawidze !!...(Chodze do 1gim)... ; /

Wyniki:

Tematy:
Odpowiedź

KOMENTARZE (61) / ODPOWIEDZI (130)

chwilę temu

zi3lu 2010-05-31 16:45:55

+13
ForMyVale...
-10

ja w swojej klasie mam tlyko 3 kumpli. reszta to tylko znajomi, sami dwulicowi pozerzy ;D

Malwis05 2011-06-30 00:06:40

+11
xxElissxx
-6

A co mam nie lubić ! xD Klasa jak klasa .. Jak w każdej znajdą sie jakieś niewypały ale co poradzisz xd ? Przynajmniej pare osób normalnych i to mi wystarcza xd

jadziaa02 2010-01-17 22:37:29

Taak ;-)

skasowany 2011-01-11 16:33:31

Ja jestem w 6 klasie i całe szczęście bo ja swojej nienawidzę!!!

paulina712 2010-01-17 22:39:35

Było już pytanie , ale klasę swoja lubię ;P

skasowany 2011-01-11 17:00:24

moja? wyjebana :D
uwielbiam!

zaakreconaa 2011-01-11 16:34:08

kocham ją, jest cudowna :)

ajj 2010-01-17 22:59:56

bardzo ; ). po gimnazjum troche sie bałam na kogo trafie, ale ci ludzie są świetni. jesteśmy jedyną klasą w szkole, w której nie ma podziału na grupki, na bardziej i mniej popularnych albo takie inne. każdy z każdym wszystko i to mi sie strasznie podoba.

Malwa1112 2010-01-31 19:08:15

Ja też chodzę do 1 gima i klasę mam wspaniałą xD
Jednego debila tylko nikt nie lubi ;pp

Najlepsza klasa w szkole .!
Ib górą <3

mycha36 2010-01-17 22:26:50

chodze do 1 gim nie nawidze

Kyokko 2011-01-11 16:49:23

Jak chodziłam jeszcze do gim to moja klasa byłam najgorsza w całej szkole xDDD
Ale była zajebista.. Za to co do klasy w podstawówce to już nie będę komentować.. Nienawidziłam jej ; // Teraz chodzę do Technikum i w mojej klasie jest 25 dziewczyn i dwóch chłopaków , 1/3 lasek to same plastiki wiec też nie za fajnie.. ; ///

aliss42 2010-01-18 00:14:55

Skoro jesteś w 1 gim , to znasz tych ludzi od niedawna .
Może nie dałaś im szansy ?
Ja moją klasę pokochałam właśnie pod koniec pierwszego roku . ; - ]
Teraz wspólnie przyklejamy żelki do sufitu .. : )

alexandra08 2011-01-11 16:58:49

Chodze do 3 gim i od 3 lat moja klasa jest najgorsza w całej budzie. Lubię moją klase, ale chłopacy niektórzy (drechy i jp) są do dupy i wszystko rozwalają!! ;/ Dziewczyny zajeb* :D

hamadriada 2010-03-08 18:13:39

Jasne!!! kocham ją!!! zawsze jest fajnie w szkole, wszyscy robią sobie zwałe na lekcjach, tyraja sie z księdzem i wgl.

palinaa14 2010-01-17 22:26:48

Ja luuubie ! ;PP
Tzn. zależy kogo .:D

LoLek3 2011-01-11 16:47:57

moja zaje*ista ;p Fajne dziewczyny(a) i wgl nie wymieniłbym jej na inną, bo tylko w niej znalazłem przyjaciółkę, i to prawdziwą (może nawet i coś więcej ^^) ;p tylko jest taki jeden co go nikt nie lubi ;D
Klasa I A RLZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wiolonczelistka14 2010-02-25 17:23:52

ja uwielbiam jest zajebista może dlatego że nie jestem konfliktowa i mam dobre poczucie humoru jak większość a dziewczyny masakra kiedyś powiedzialam im kawał o blondynkach to zrobiły mi wykład na pół godziny

skasowany 2010-01-18 14:38:03

Ogólnie sa spoko czasami tylko mnie wkurzają ale to normalnie, bardzo ich lubie poza 3 osobami xD Ale na 20 to i tak dobrze he he :) No ale wkońcu uczymi sie razem jedenasty rok xD od przedszkola zawsze razem :D

p3p3 2010-02-27 15:49:06

u mnie 25 chłopaków, 6 dziewczyn. jaki z tego wniosek ? najgorsza klasa w szkole. pomimo tego jest śmiesznie i niezłe jaja, ale wiadomo kłótnie i nie za bardzo zgrana klasa. ale i tak lubię ;)

Valkiria 2010-03-07 19:49:29

w gimnazjum mialem zjebana...
Ale teraz w technikum mamy jazdy na kazdej lekcji i poza:D zgrana paczka ktora zna sie na dobrej zabawie i wkurwianiu nauczycieli hehe

grzybzmajonezem 2010-12-03 15:15:29

+6
demoniek7
-8

KOCHAM swoją klasę :D:D wszystkich :P tyle, że niektórych trochę mniej niż innych hehe

mimi9410 2010-01-17 22:55:39

Moja klasa jest bardzo fajna:D
I nie zamieniła bym jej na żadna inną:D

Nenax3 2010-03-07 19:46:56

mam fajną klasę .
tylko przez jednego debila chłopaki zachowują się na poziomie 3 latka .
mam na myśli dosłowne zachowanie .
a nl nie wywalą go z szkoły , chociaż zachowanie jest straszne , ale w miarę dobrze się uczy .

jessi272 2011-01-11 16:38:21

Nasza klasa jest najgorszą klasą w całej szkole ake i tak mi się podoba ; )
Jest 14 chłopaków i 6 dziewczyn xdd
Nie przepadam za 4 osobami ! ^^

AGUNN 2010-01-18 14:48:50

tak sobie ;/ dziewczyny potrafią bardziej ranić od chłopaków i są bardziej zaczepne i w grupie potrafią nieźle sprawić przyktość ( nie wszystkie ale te pańcie tak !) 1 gim.

Podoba Ci się to pytanie?
« poprzednie
1 2 3 następne »

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!

Inne pytania z kategorii Szkoła:

Antykoncepcja długoterminowa – komfort i skuteczność

Dotąd pigułki antykoncepcyjne były uważane za najskuteczniejszą oraz najbardziej wygodną formę antykoncepcji. Jej skuteczność była wyższa niż stosowanie mechanicznych środków antykoncepcyjnych, lecz tylko pod warunkiem regularnego przyjmowania. Okazało się ...



  • Czytaj więcej