Czemu chłopacy patrzą tylko na wygląd dziewczyn,a nie na charakter?

Dlaczego chłopacy gdy poznają dziewczynę patrzą tylko na wygląd?;/
Chcą chodzić tylko z ładnymi dziewczynami a na charakter nie patrzą :(
??

Tematy: chłopacy
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (25)

chwilę temu

skasowany 2010-03-09 18:52:27

po 1 jak ktos powiedzial chlopacy to wzrokowcy
po 2 malo sie spotyka dziewczyn z fajnym charakterem to niech przynajmniej ladna bedzie ;>
po 3 taka natura nasza ;P

tychol 2010-02-04 16:29:08

chłopaki w okresie dojrzewania (13-16) patrzą na wygląd bo chcą wzbudzić u kolegów uczucie zazdrości :( Patrzą na duże cycki itp. Tak naprawdę to nie wiedzą że chodzą z pustą laską :( Chłopaki w tym wieku pragną pożądania i seksu :( A nie przeżycia prawdziwej miłości :(

nita7773 2010-05-28 20:23:23

Oni są wzrokowcami a przynajmniej większośc;) Ale z nawet najładniejszą dziewczyną która jest głupia jak but nie wytrzyma żaden

Andziulkaaaa 2010-02-03 22:59:23

Bo chcą zaszpanować swoim kolegom ' jaką to ja śliczną dziewczynę mam '

roksanka13331 2010-03-20 20:07:44

zeby moc zagadac do dziewczyny trzeba najpierw sie jej przyjrzec;x z reguly dziewczyny ladniejsze sa bardziej lubiane. To tez jest w kwestii chwalenia sie przed innymi. Jednak dopiero gdy sie ją pozna na prawde zauwaza sie jej charakter i jezeli nie odpowiada to raczej zwiazek sie konczy... Te dziewczyny ktore nie zostaly obdarzone piekna uroda z reguly sa bardzo mile, z fajnym charakterem i ciekawym, bo sie nie puszczaja jak zwykle kurwy;x Ja jestem tego zdania ze nie musze byc z sliczna dziewczyna ktora nie wiadomo co robila zanim mnie poznala... Wole miec dziewczyne ktorej moge zaufac i wiem ze sie na niej nie zawiode i niekoniecznie musi byc bardzo ladna

klaudusiadg 2010-07-06 14:18:18



Czemu chłopcy patrzą tylko na wygląd?????-heh a my nie?? nie mówię tu konkretnie o sobie, czy o wszystkich dziewczynach, ale większość z nas też najpierw patrzy na wygląd..... Spotykacie się z samymi chłopcami o dobrym sercu i fajnym charakterze?? A na wygląd nie patrzycie??-wątpię!!!!!Ale to nie oznacza też, że na tych "mniej przystojnych" w ogóle nie zwracamy uwagi, po prostu trzeba się bardziej poznać w pewnych sytuacjach, zobaczyć zachowanie tych osób.... Zresztą to zależy też jaka osoba jest dla kogoś ładna-bo o gustach się nie dyskutuje..pozdrawiam; )

DORISX 2010-04-21 22:37:28

chłopcy są wzrokowcami,nie wiedzą jeszcze że z ładnej ale pustej miski jeszcze ię nikt nie najadł,często traktują dziewczyny jak dodatek do siebie,ładne dziewczyny często mają sie w towarzystwie nie odzywać mają tylko błyszczeć,ale życie pokazuje inteligencja w życiu bardziej się przydaje niż ładny wygląd,dziewczyny nie możecie być tylko ozdobą chłopaka......

Marta19121991 2010-02-03 23:04:43

Chlopcy sa wzrokowcami:) Na poczatku charakter spada na dalszy plan:)

Socho 2010-03-09 18:49:23

Facet musi mieć ładną dziewczynę .

Sylwia1425 2010-02-04 13:34:51

bo faceci sa wzrokowcami....mnie tez to zawsze wkurzało,ale jak by pomyslec to my też patrzymy na wyglad...to jest naturalne idziesz ulica zwracasz uwage na przystojnych a potem dopiero oceniasz jego charakter...bo jak człowieka nie znasz to nie możesz ocenic jego charakteru tylko wyglad..
a my jako odwet stroimy sie własnie dla nich....

ja na szczęście narazie takiego problemu,mam obecnie takiego chlopaka,który jak mu zaczynam o wygladzie to słysze taka odpowiec:wyglad w życiu nie jest najważniejszy i dla niego nie jest ważny,o wyglad martwia sie tylko puste lale...."

asiaks 2010-02-03 23:19:27

Chłopcy to typ wzrokowcow, najpierw patrza na wyglad dopiero potem doceniaja charakter, tego niestety nie da sie zmienic, dla pocieszenia dodam ze sa wyjatki i nie kazdy patrzy tylko na ladna buzie czy figure ;)

Kikol 2010-05-01 14:09:29

A ja myślę, że jest odwrotnie... nie wszyscy tak patrzą... dla mnie więcej liczy się charakter, zachowanie dziewczyny... nawet super laski bym nie chciał gdyby była głupia jak...

WyroczniaPrawdy 2010-04-21 22:37:45

Ktoś mądry powiedział "Nie ocenia się książki po okładce" Ale ludzi się to nie tyczy :D

tinia97 2010-05-01 14:13:35

nie bede sie rozpisywac tak jak reszta ;p .... bo oni po prostu tylko o jednym myslą! xD

Malinkax3 2010-04-21 22:30:10

No bez przesady nie każdy chłopak patrzy tylko na wygląd :P.
Czy chciałabyś się całować z jakimś MONSTEREM(potworem)? xDDD
Chcą się pokazać po prostu , że ma piękna laske ;|
i wiesz niektórzy mają dziewczyny tylko na pokaz tak dla szpanu ... ; /

Punisher 2010-05-01 14:04:31

Nawet jeśli laska brzydką jest to i tak czasami dziewczynie lepiej znaleźć chłopaka niż chłopakowi dziewczyne. Zgadnijcie dlaczego? Jak widzimy przed sobą cudo z dużymi cyckami itp. to czujemy się jakby ktoś dał nam wody na pustyni :)

SlicznaOlcia 2010-04-21 22:17:01

No wygląd tez jest wazny, bo kto z chłopaków by nie chcial miec ładnej dziewczyny. No ale tez charakter i trzeba to połączyć. ;p

Domin 2010-02-04 11:52:28

Nie ukrywam na wygląd patrze, bo kto z nas nie chciałby mieć ładnej dziewczyny, ale charakter tez nie jest mi obojętny.

FlowVirrus 2010-02-03 23:12:27

Cóż tacy już jesteśmy :P To jest "odruch" bezwarunkowy, praktycznie żaden z nas nie umie tego powstrzymać :D

Picky 2010-02-16 01:07:18

Jak jest niedojrzały to chce dziewczyną zaszpanować a jak już wydorośleje to patrzy na charakter.

Klaudia999 2010-03-09 18:50:03

Bo faceci to wzrokowcy - ale spoko... Dojrzewają do tego :D

skasowany 2010-05-13 15:32:41

Wygląd jest nieistotny. Przynajmniej dla mnie. Ważne, żeby była inteligentna.

Doniusia 2010-02-04 13:30:43

NIe zawsze tak jest... Ale wiekszosc chlopaków jest typami wzrokowcow.

Valkiria 2010-03-09 19:04:27

zeby moc zagadac do dziewczyny trzeba najpierw sie jej przyjrzec;x z reguly dziewczyny ladniejsze sa bardziej lubiane. To tez jest w kwestii chwalenia sie przed innymi. Jednak dopiero gdy sie ją pozna na prawde zauwaza sie jej charakter i jezeli nie odpowiada to raczej zwiazek sie konczy... Te dziewczyny ktore nie zostaly obdarzone piekna uroda z reguly sa bardzo mile, z fajnym charakterem i ciekawym, bo sie nie puszczaja jak zwykle kurwy;x Ja jestem tego zdania ze nie musze byc z sliczna dziewczyna ktora nie wiadomo co robila zanim mnie poznala... Wole miec dziewczyne ktorej moge zaufac i wiem ze sie na niej nie zawiode i niekoniecznie musi byc bardzo ladna

czesterex 2010-02-04 05:59:57

A Ty na co zwracasz uwagę? Oczywiście rownież na wygląd .No a dla kogo się tak fajnie ubieracie , malujecie , fryzura te sprawy przecież nie dla siebie dla nas to czego się pożniej dziwicie że zwracamy na to uwagę

Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!

Inne pytania z kategorii Miłość: