co to Paczka pocztowa priorytetowa?

tzn. że gdy zamawiam z allegro to płacę na poczcie czy ta paczka przyjedzie do mnie do domu i będę musiała w domu zapłacić?

Tematy: co to jest
Odpowiedź

NAJLEPSZA ODPOWIEDŹ

dnl18 2011-08-08 18:02:22

+20
ejjjestemola
-20

przed zakupem powinnaś spojrzeć na komentarze sprzedającego... jeśli są negatywy przeczytać i stwierdzić czy kupować czy jednak sobie odpuścić tą aukcję... jeśli natomiast nie przyśle ci paczki po okresie max 4 no przez utrudnienia na poczcie czekaj góra 7 dni...- tydzień... jeśli po wpłacie na jego konto... w ciągu 7 dni nie przyjdzie paczka... wtedy skontaktuj sie z nim... jesli nie odpowie w terminie przypuśćmy 4 dni... wystawia się negatywa... i sprawę kieruje do allegro o oszustwo... tylko dobrze policz bo mogło mi się pomylić... z tego co wiem od momentu kiedy wyślesz pieniądze... np, z punktu finansowego... to pieniądze na jego konto idą przez 3 max 4 dni... zachowaj dowód wpłaty... i od momentu dokonania wpłaty... czekaj te 4 dni... potem powinnaś otrzymać e-maila od sprzedającego że towar został wysłany... w razie braku takiego emaila... tez poczekaj z tydzien od momentu nadania wpłaty... i tak jak mówię skontaktuj się z nim... no nim... tym sprzedającym... jeśli będzie zero kontaktu telefonicznie... ani na email... gg nic... wtedy negatyw i powiadowić allegro o oszustwie... ale najpierw pamiętaj by czekac od momentu wpłaty znaczy wysłania pieniędzy na jego konto max 7 dni... potem staraj sie z nim skontaktować... jesli nici z tego... to tak jak powiedziałem... sorki że się troche moze i powtarzam... no ale chcę zebyś dobrze zrozumiała... jeśli nie rozumiesz napisz na PW

ODPOWIEDZI (5)

chwilę temu

dnl18 2011-08-08 18:02:22

+20
ejjjestemola
-20

przed zakupem powinnaś spojrzeć na komentarze sprzedającego... jeśli są negatywy przeczytać i stwierdzić czy kupować czy jednak sobie odpuścić tą aukcję... jeśli natomiast nie przyśle ci paczki po okresie max 4 no przez utrudnienia na poczcie czekaj góra 7 dni...- tydzień... jeśli po wpłacie na jego konto... w ciągu 7 dni nie przyjdzie paczka... wtedy skontaktuj sie z nim... jesli nie odpowie w terminie przypuśćmy 4 dni... wystawia się negatywa... i sprawę kieruje do allegro o oszustwo... tylko dobrze policz bo mogło mi się pomylić... z tego co wiem od momentu kiedy wyślesz pieniądze... np, z punktu finansowego... to pieniądze na jego konto idą przez 3 max 4 dni... zachowaj dowód wpłaty... i od momentu dokonania wpłaty... czekaj te 4 dni... potem powinnaś otrzymać e-maila od sprzedającego że towar został wysłany... w razie braku takiego emaila... tez poczekaj z tydzien od momentu nadania wpłaty... i tak jak mówię skontaktuj się z nim... no nim... tym sprzedającym... jeśli będzie zero kontaktu telefonicznie... ani na email... gg nic... wtedy negatyw i powiadowić allegro o oszustwie... ale najpierw pamiętaj by czekac od momentu wpłaty znaczy wysłania pieniędzy na jego konto max 7 dni... potem staraj sie z nim skontaktować... jesli nici z tego... to tak jak powiedziałem... sorki że się troche moze i powtarzam... no ale chcę zebyś dobrze zrozumiała... jeśli nie rozumiesz napisz na PW

ejjjestemola 2011-08-07 16:03:27

a jeśli ja wyślę pieniądze, a on mi rzeczy nie? konkretnie chodzi o bluzę z allegro z japan style..

dnl18 2011-08-07 15:59:01

+17
PaTia345
-14

niee... paczka polecona priorytetowa to taka że płacisz normalnie na poczcie albo w punkcie finansowym... na konto do kogoś za zakupioną rzecz... wtedy po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie kontrahenta on powinien wysłać właśnie taka paczkę o której tu wspominasz priorytetowa i przyniesie ci ją listonosz... lub jeśli to większa paczka dostaniesz awizo zeby odebrać to na poczcie... to żebyś musiała zapłacić musiałaby być taka przesyłka która nazywa się przesyłką pobraniową czyli za pobraniem wysłana lub kurierem :) a za paczkę priorytetową nie płacisz przy odbiorze koszt tej paczki czy nawet listu wliczasz do kwoty zakupionego towaru... i wysyłasz wszystkie pieniądze razem... czyli za zakupiony przedmiot + plus kwota wysyłki... aaaaa i bym zapomniał paczka polecona priorytetowa powinna przyjść w ciągu 3-4 dni roboczych od momentu wysłania towaru... taki jest mniej więcej czas oczekiwania na przedmiot to tak szczegółowo :))

mocrapu 2011-08-07 18:50:58

poczta priorytetowa jest najszybsza podobno xd
a w jaki sposób zapłacić to powinno pisać. najsześciej sie płaci przelewem z konta.

dymion 2013-02-25 20:15:59

Jak on ci tego może nie wysłać ? przeciez to allegro a nie tablica.pl . Jeżeli koleś ci nie wyśle dajmy że w 7 dni to sie z nim skontaktuj a jak będzie nie odbierał od ciebie telefonu przez długi czas to mu daj negatywa . A wgl allegro ma prawa autorskie itp i jeżeli ty mu wpłacić a on ci nie wyśle to sprawa do sądu (tak mi sie wydajec:P)Tak gdzieś czytałem .

Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!

Inne pytania z kategorii Ciekawostki:

Antykoncepcja długoterminowa – komfort i skuteczność

Dotąd pigułki antykoncepcyjne były uważane za najskuteczniejszą oraz najbardziej wygodną formę antykoncepcji. Jej skuteczność była wyższa niż stosowanie mechanicznych środków antykoncepcyjnych, lecz tylko pod warunkiem regularnego przyjmowania. Okazało się ...



  • Czytaj więcej