Pytanie do 3 klasistow

boicie sie nadchodzacych testow? jakiego przedmiotu najbardzej? robicie jakies sciagi?

Tematy: nauka
Odpowiedź

NAJLEPSZA ODPOWIEDŹ

Kajka17 2012-04-18 21:45:31

+6
apeczek12
-7

To już??
A jeszcze niedawno był wrzesień... Jak ten czas szybko leci... O egzaminy się nie martwię, może trochę o angielski, ale ściąg na pewno robić nie będę. Pozdrawiam

ODPOWIEDZI (15)

chwilę temu

doll 2012-04-18 17:33:00

+6
apeczek12
Nixa
maggra1996
-4

no wiesz. ogólnie to od kilku miesięcy obiecywałam sobie że zacznę coś powtarzać i jak na razie jest TYDZIEŃ przed egzaminem i jakoś nic z tego.
najbardziej zależy mi na matmie i przyrodniczym i tego się najbardziej boję.
polski na loozie.
i nie robię ściąg, bo jeśli akurat by mnie przyłapali to THE END.

ŻYCZĘ POWODZENIA INNYM TRZECIOKLASISTOM.
połamania długopisów ;)

Kajka17 2012-04-18 21:45:31

+6
apeczek12
-7

To już??
A jeszcze niedawno był wrzesień... Jak ten czas szybko leci... O egzaminy się nie martwię, może trochę o angielski, ale ściąg na pewno robić nie będę. Pozdrawiam

dooominika123456 2012-04-18 17:09:33

ja to ogólnie nie odczuwam że to już i pewnie zacznę się uczyć dopiero w weekend a że mam teraz inne problemy na głowie to nie mogę się skupić na egzaminach xd

ewa13963 2012-04-18 16:48:30

+5
Loxard
Ala0017
-6

jejku, bez paniki. czego się bać? zdać i tak się zda. teraz niczego nowego się już nie nauczę. napisze to co bd umiała. stres tylko gorzej wpływa na mózg. zjedzcie coś słodkiego przed egzaminem, koniecznie. ;]

Nieznajoma996 2012-04-18 16:56:57

+3
Ala0017
-5

Taak z lekka się boję , ponieważ zależy mi na części przyrodniczej i matematycznej .
I chciałabym , żeby db mi poszedł :)
No nie tylko ja tak chcę ;pp
A ściąg nie ma co rb ;)
A najgorsze jest to że zostało parę dni , a nauczyciele jak wariacii wszyscy na raz sb nagle o nas przypomnieli i rb powtórki i co lekcje sprawdzianyy sprawdzające , masakra przez teee powtórki większa połowa kl niszczy sb ocene na koniec w tym ja :|
Ale mam nadzieję , że pójdzie db :)
I przed egzaminem polecono mi żeby zjeść coś słodkiegoo ;pp

Seasoned 2012-04-18 16:55:09

Zawsze jest stres.Ale to nie jest najlepsze rozwiązanie,lepiej się wyluzować i dzień przed egz już nie kuć tylko odpocząć. A ściąg się nie da ,chyba żeby wikipedie na pamięć wykuć ;D
Pewnie najgorzej pójdzie mi z historii albo matematyki. Ale co tam,bd się starać jak najbardziej.;D

Nixa 2012-04-18 16:51:00

No trochę się boję. Bo od tego zależy czy się dostanę do tego liceum do którego chcę się dostać. Więc zawsze ten stres jest. Ale ściąg nie robię. A najbardziej zależy mi na matmie i części przyrodniczej=)

sweetdraw 2012-04-18 17:29:23

Najbardziej boję się historii i angielskiego. Ściągę bym zrobiła, ale przecież nie wiadomo konkretnie z czego. Może wzory z fizyki i matmy żeby nie zapomnieć? Zobaczy się :)

skasowany 2012-04-18 16:48:19

ja sie bardzo boje chciałabym isc do najlepszego liceum w mpjej miejscowosci najgorsza dla mnie bedzie czesc matematyczna sciagi nie bo jesli przyłapia to bedzie koniec

zinn 2012-04-18 16:46:37

Mi zalezy na części przyrodniczej i Angielskim no troche mam stres, że słabo mi pojdą te części i nie dostane się tam gdzie chcę ^^
Sciąg nie robie :)

skasowany 2012-04-18 17:44:51

Ja akurat nic się nie będę uczył ;d jestem dobrej myśli

A co do ściąg to jak złapią albo coś to drugi termin egzaminu i tyle.

Ala0017 2012-04-18 16:58:27

Ja się na razie nie boję . Nie rozumie jak na egzamin można ściągi robić . a kartkówki i sprawdzian to ja rozumiem , ale nie rozumiem jak na egzamin :O .
Napiszę jak napiszę , co będzie to będzie ... pewnie słabo wypadnę , ale cóż poćwiczę materiał przed egzaminami i będzie gites ;]
Ale cieszyłabym się jak bym napisała dobrze angielski i co najmniej troszkę matmy zaliczyła napisała . Z polaka też chcę napisać. I z fizyki się będę starac coś dobrze szczelić . ;) i z historii i wiedzy o społeczeństwie na pewno coś napiszę ;) .

mateeusz123 2012-04-18 16:52:14

ja sie boje przyrodniczego i jezyka
a sciągi? MYSLE ZE Z MAT TYKLO NAPISZE SOBIE ZEBY WZORÓW ZE STRESU NIE ZAPOMNIEC HEH

Komaar 2012-04-18 16:58:49

Ściągi? Hahaha. Jak Cię złapią to nie zdasz.. :D Przynajmniej u mnie tak jest.

~Pestunia 2012-04-18 16:46:03

no stres zawsze jakiś tam będzie, ale po co ściagi? najwyżej jakieś wzory z matmy :P jak napiszesz to napiszesz, nikt ci chyba głowy nie urwie :P

Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!

Inne pytania z kategorii Szkoła: