Mam nadzieje że ktos mi to wyjaśni otóż od...

ponad roku zażywam tabletki antykoncepcyjne dokładnie Ovulastan. Teraz po raz pierwszy nie zrobiłam przerwy i skończyłam drugie opakowanie dlaczego pomimo tego iż zażywam tabletki wystąpiło krwawienie?

Odpowiedź

ODPOWIEDZI (7)

chwilę temu

Festkop 8 miesięcy temu

-10
emilly18
izi31
jednorozc...
lives
Blackspirit

Przecież... tabletki antykoncepcyjne nie zatrzymują okresu xD Sprawiają tylko, że nie zachodzisz w ciążę, okres jest. Mało tego, tabletki antykoncepcyjne regulują układ hormonalny, dzięki czemu okres jest bardziej regularny i przewidywalny. Przynajmniej ja mam taką wiedzę, ale nie sądzę, żebym się mylił...

lolitka19 8 miesięcy temu

No tak ale dzięki nim można sobie także przesuwać że tak powiem okres co robiłam nie raz. dlatego nie rozumiem dlaczego to krwawienie teraz wystąpiło a nie załóżmy miesiąc wcześniej kiedy powinnam go mieć

lolitka19 8 miesięcy temu

nie zrobiłam bo nie chciałam

lolitka19 8 miesięcy temu

gdy skończyło mi się jedno opakowanie to nie zrobiłam 7 dniowej przerwy tylko zaczęłam brać drugie opakowanie i teraz gdy kończy się drugie nastąpiło lekkie krwawienie choć dalej biore tabletki

Blackspirit 8 miesięcy temu

+2
jednorozc...
-9
Festkop

Festkop w czasie brania tabletek nie ma okresu. Występuje krwawienie z odstawienia, ale to nie okres.

Lolitka19 wyjaśnisz mi, jakim prawem bierzesz tabletki, kiedy nie wystąpiło krwawienie? Co się teraz stało z twoim ciałem to nikt nie wie i nie odpowie. Pewnie nawet lekarz.

~Ania 8 miesięcy temu

Powalają mnie niektóre odpowiedzi. :) przeczytaj ulotkę, i się wszystkiego dowiesz. :) nie wiem czemu nie zrobiłaś 7 dniowej przerwy...
ps. podczas brania tabletek może się trafić lekkie krwawienie, to normalne.

gryzzli27 7 miesięcy temu

Przecież tabletki nie powstrzymują krwawienia tylko zapobiegają zajścia w ciąże

90 punktów ekstra dla autora najlepszej odpowiedzi
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!

Inne pytania z kategorii Seks: