Witam ostatnio pisałam Wam ze postanowiłam z...

chłopakiem mieć dziecko i zaczęliśmy się starać o maluszka. Pierwszy raz skończył we mnie 16.12 w nocy. Później robiliśmy to jeszcze następne razy 19,20,22,23,25,26 grudnia. Chciała bym już wiedzieć czy jestem w ciąży czy nie :/ Przedwczoraj zauważyłam ze jak wychodziłam z łazienki za każdym razem jak się załatwiałam i później wycierałam na papierze były ślady jasnoróżowe, różowiutkie. W nocy z wtorku na środę nad ranem bolał mnie bardzo brzuch i podbrzusze. Chłopak stwierdził ze może bolało mnie bo zarodek się umieszczał. Rano jeszcze gdzies do południa bolało mnie podbrzusze ale potem minęło. Wczoraj koło południa będąc w łazience zauważyłam na majtkach brązową plamę wielkości około 2,5cm na 4cm. Pózniej umyłam się ubrałam nowe majtki patrzę koło 18 a tak znów plama 1,5cm na 4cm troszkę chudsza od tej wcześniejszej. Powiedzcie mi o co chodzi ? Serio ciąża a może cos innego ?? Dlaczego boli ten brzuch, podbrzusze ? No i dlaczego 2dni temu miałam plamienie jakieś jasno różowe jak się wycierałam po załatwieniu a dlaczego wczoraj brązowe plamienie ????? Plis pomóżcie bo zaczynam się obawiać :(

Odpowiedź

ODPOWIEDZI (10)

chwilę temu

maniurka 3 miesiące temu

+13
ttbleebleehb
-9
DyloPedał

Co ty masz z glowa? Ten wolny czas od szkoly wykorzystaj na nauke, a nie na wymyslanie historyjek bez ladu i skladu. Od kiedy boli gdy zarodek sie zagniezdza? :o To ja nie uwazalam na biologii i czegos nie wiem czy ty?
Najpierw bylo trucie tylka z love story z kierowca autobusu teraz to... Masakra. Co te dzieci maja w glowach?

Odpowiedz na ten komentarz

Klaudusia2017 maniurka 3 miesiące temu

-8
DyloPedał

Wiesz nie są historyjki a prawda. Pozatym chyba faktycznie nie uważałaś na biologi albo Nwm kto Cię uczył ale weź może doucz się

Odpowiedz na ten komentarz

maniurka Klaudusia2017 3 miesiące temu

To jest tak samo prawdziwe, jak to, ze ja jestem baletnica.
Ja sie poducze biologii, a ty biologii i polskiego, bo nie wiesz co to interpunkcja, a juz na pewno nie wiesz to czym jest przecinek, hehe.
Wbrew pozorom juz nie tak duzo wolnego dzieciakom zostalo, co raz mniej czasu na nadrobienie zaleglosci w materiale.

Odpowiedz na ten komentarz

Ladyhawke 3 miesiące temu

Może miesiączki dostajesz, gdyż nie jesteś jednak w ciąży?
Udaj się do ginekologa, a on niech stwierdzi, czy jesteś czy też nie jesteś w ciąży.....
Ponadto istnieje coś takiego jak testy ciążowe. Może warto w jeden taki patyczek zainwestować?

Odpowiedz na ten komentarz

Klaudusia2017 Ladyhawke 3 miesiące temu

Sądzę ze na test za wcześnie mógłby nie być wiarygodny. Miesiączkę mam mieć dopiero po nowy roku 4lub 5 stycznia dlatego te objawy są dla mnie dziwne

Odpowiedz na ten komentarz

CloudSand Klaudusia2017 3 miesiące temu

Droga Klaudio test ciążowy możesz zrobić nawet na drugi dzień po stosunku i wynik zawszę będzie wiarygodny ale dla pewności możesz zrobić 2 testy

Odpowiedz na ten komentarz

TeaGreen CloudSand 3 miesiące temu

Po co robić test dzień po stosunku, skoro wtedy może jeszcze nie dojść do zagnieżdżenia, a więc reakcja organizmu będzie zerowa?

Odpowiedz na ten komentarz

Klaudusia2017 TeaGreen 3 miesiące temu

Nwm kiedy mogło dojść do zapłodnienia czy za pierwszym razem czy później czy może ostatniego razu a na teście w ulotce puszę żeby wykonać 8-10dzien najwcześniej od stosunku. Jeżeli ostatnim razem to 10dni nie minęło jeszcze i moze nie wykryć ciąży. A to plamienie i ból podbrzusza to jak myślicie dziewczyny ciąża czy cos innego ?

Odpowiedz na ten komentarz

Blackspirit TeaGreen 2 miesiące temu

+10
TeaGreen
-7
DyloPedał

Ale! Wynik na pewno będzie wiarygodny, bo dzień po stosunku nie można być w ciąży. Prawie logiczne! Co z tego, że przez pierwszy tydzień - dwa po zagnieżdżeniu wynik nie będzie wiarygodny, bo słabsze testy nie wykryją hormonu.

Odpowiedz na ten komentarz

Klaudusia2017 Blackspirit 2 miesiące temu

Wiem o tym a przeliczyłam właśnie dni kiedy mogło dojść do zapłodnienia i dziś jest 13,10,8,7,6 dzień od poszczególnych stosunków. A test mam w domu 25mlU/ml

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!