Witam wszystkich, mam pewien problem z takim...

chłopakiem. Na początku znajomości bardzo sie starał, mówił ze mu zależy na mnie, ze chce żebyśmy byli razem, pisał do mnie często wiadomości z emotikonami, zabierał mnie w różne fajne miejsca, przyjeżdżał do mnie, ale ostatnio mało pisze bez emotikonek i sa to krótkie wiadomości bez emocji. Nie chce sie ze mną spotkać i nie wiem dlaczego, jak go pytałam czy coś sie stało ze tak sie zmieniło jego zachowanie to odowiedział ze wszystko jest dobrze. Bardzo bym prosiła o jakąś sensowną porade czemu tak zaczął sie zachowywać. I jezeli nie byłby mna zainteresowany czemu jednak pisze do mnie, dał mi prezent na swieta i nie powie po prostu wprost ze to koniec ??

Odpowiedź

ODPOWIEDZI (5)

chwilę temu

maniurka 2 miesiące temu

+6
gt366t
-4

Moze glupio, ciezko mu powiedziec ci, ze to koniec? Moze mysli, ze jak tak ograniczyl z toba kontakt to sama sie domyslisz, ze on juz nie jest toba zainteresowany.
Bardzo czesto pisze bez emotek do przyjaciolki czy do chlopaka, chyba mi na nich nie zalezy, skoro nie stawiam co zdanie jakiejs zupelnie niepotrzebnej emotikonki, albo po prostu dojrzalam i wiem, ze liczy sie tresc wiadomosci, a nie to ile i jakie emotki tam nawciskam. Tobie tez radze dojrzec, ulatwi ci to kontakty z facetami i to bardzo.

Odpowiedz na ten komentarz

karina 2 miesiące temu

mój przyjaciel sie we mnie zakochal,pisał codziennie,mowil ze bedzie musiał sie postarac,ale zrobiłam zły ruch.moja wina... może ty coś źle zrobiłaś...ja za bardzo tamtego olałam,kazał mi napisac jak skoncze pracowac i wgl a ja nic.potem powiedzialam ze nie warto szukac milosci na sile,ze ja nie potrafie sie znow zakochac.no i koniec. poszukaj winy u siebie moze.mi wysylal tez emotki:buziaczki,ze nie powinnam sie smiac z tego wszystkiego,ze on jest prawie idealny itd.potem zaczal pisac odwrotne rzeczy ze nie jest ksieciem z bajki,bez emotek,bez emocji.moja wina:/

Odpowiedz na ten komentarz

Lafi007 2 miesiące temu

+2
gt366t
-3

Ja mam tak samo. Podobno chłopaki tak mają, że boją się angażować i że po jakimś czasie do nich dociera, że mogą zawieść dziewczynę i zwalniają mocno tempo. Wiesz, zawsze to lepsze niż jak jakiś dupek od razu wyzna Ci miłość i wgl, no ale rozumiem, że jesteś w dezorientacji. Myślę, że w Twoim przypadku może tak być jak Ci napisałam. Rozmawiaj z nim na luźne tematy i spotkajcie się nie żeby 'porozmawiać', bo to jest najgorsze, tylko jakiś luźny, uniwersalny powód. Będzie dobrze, kiedyś się ogarnie ;D

Odpowiedz na ten komentarz

Insomnia12 Lafi007 2 miesiące temu

+2
gt366t
-4

Tylko jest problem, ponieważ on unika spotkań :(

Odpowiedz na ten komentarz

Lafi007 Insomnia12 2 miesiące temu

+3
gt366t
-4

Eh, mój też.. To powiedz mu co o tym myślisz i że macie się spotkać i kropeczka, a nie będzie Ci robił łaskę i mieszał w głowie. Ja zrobiłam tak, że napisałam czy się spotkamy - cisza, po paru godzinach wygarnęłam mu, że mnie olewa i takie tam i odpisał XD Grunt to sposób, a nie że Ty się tu przejmujesz, a on nic

Odpowiedz na ten komentarz
6 punktów ekstra dla autora najlepszej odpowiedzi
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!