jak zwrócić na siebie uwagę chłopaka,który mi się podoba?

jak się ubrać,jak zachowywać itp.

Tematy: sława, podryw, Uwaga
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (15)

chwilę temu

Dusiaaa 2010-03-22 19:49:42

Wiesz co, po prostu bądź sobą. Chłopaki lubią naturalność i długie, rozpuszczone włosy. : ))
Poza tym na korytarzu uśmiechnij się do niego, zajrzyj w oczy przelotnie. Wpadnij na niego na korytarzu, zajrzyj w oczy, zarumień się, przeproś nieśmiało i ucieknij. Chłopcy lubią tajemniczość : )))

bajer3121 2010-06-25 17:52:23

Zagadaj do niego, zaprzyjaźnij się i dalej to chyba wiadomo... :)

DiAmAnTexD 2010-03-22 19:47:02

Też mam problem z tymm...
Tylko że ten chłopak zakochał się w kumepli mojej ?!

Niepotrafie odpowiedzieć na twoje pytanie,ponieważ sama mam z tym problem ;(

ALE WIEM NA PEWNO BYĆ SOBĄ!

moniqa94 2010-03-11 19:22:37

poprostu zagadaj do niego i to powinno wystarczyc . lepiej zebys nikogo nie udawala i ubierala sie tak jaki masz styl to powinno pomoc ;] powodzenia

ola1910 2010-06-25 17:44:59

ubieraj sie ładnie i nie smiej sie z niczego

dominikam0715 2010-03-09 22:49:54

proponuje po prostu zagadać, czy na gg napisać xD
po bliższym poznaniu zaproponuj przyjaźń
a zobaczysz że później chłopak będzie twój xD

powodzenia życze:*:)
Dosia !^^

Exiva 2010-03-10 09:13:01

Tak jak dominikam0715 tylko bez tego GG. Na GG to potem możecie sobie pisać ;D

domi 2010-03-11 21:21:58

-17
Parvana

ubierz się cała na różowo, na pewno go rozśmieszysz xd

123kusiu123 2010-05-21 16:37:08

mi np się podoba kiedy dziewczyna wykazuje inicjatywę , niektórzy chłopcy właśnie na to czekają bo wstydzą się zagadać:)

skasowany 2010-04-06 23:46:47

-11
Parvana

Jakaś mini ... chyba ,że masz grube nogi:P:P:P

Michao 2010-03-22 17:59:20

Może zacznij z nim kontakt niewerbalny ? :D

Olciia14 2010-03-14 13:35:41

zagaduj usmiechaj sie i wgl

Magda789 2010-03-09 22:47:34

zrób sie na bóstwo

~aniaaad333 2011-06-23 12:21:30

kurde no:P ja wlasnie tez mam z tym problem . tylko ze mam troche gorszy.i uwazam ze nie da rady juz nic z tym zrobic . trudno , ale wam zycze powodzenia :)

~patrycja 2011-12-24 19:35:14

TEŻ MAM TENPROBLEM!Ale musisz być sobą.

Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!

Antykoncepcja długoterminowa – komfort i skuteczność

Dotąd pigułki antykoncepcyjne były uważane za najskuteczniejszą oraz najbardziej wygodną formę antykoncepcji. Jej skuteczność była wyższa niż stosowanie mechanicznych środków antykoncepcyjnych, lecz tylko pod warunkiem regularnego przyjmowania. Okazało się ...



  • Czytaj więcej