Pytania na temat: milosne-pogotowie

Mój były od jakiegos czasu miło sie usmiech...

podchodzi i gada do mn a ja nine chce tego bo mnie wczesciej wyzywał.. Cały czas go ignoruje ale zawsze jest on. Moja kolezanka a jego dobra kumpela mówi ze to ona go nakłoniła ale on ja chce miec ...

Miłość  •  Autor: dojrzała15  •  1 miesiąc temu •  1 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Mój były ostatnio mi powiedział, że mnie...

kocha, iże chce ze mną być jeszcze raz , ale nie może bo nie chce mnie po raz kolejny zranić.. co mam o tym myśleć ?????

Pomocy  •  Autor: jebsieplebsie  •  2 dni temu •  4 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Mam trochę głupie pytanie ale liczę na waszą...

kreatywność i pomoc bo ja nie mam już pomysłów ;c Otoz mój chłopak zamówił sobie z allegro pendrive ale zamówilismy go na mój adres, nie widzę sie z nim juz długi czas bo codziennie ciezko prauje i...

Miłość  •  Autor: cokolwiek  •  1 dzień temu •  3 odp

Tematy: miłosne pogotowie zakochanie

Na urodzinach koleżanki pocałował mnie...

chłopak z którym kręce, a potem powiedział że to ja jego pocałowałam a on chciał mnie ugryźć i wgl. że fajnie całuje :3 Zapytałam o co mu chodzi a on mi powiedział że go zaskoczyłam teraz tym ...

Pomocy  •  Autor: landryna0  •  2 dni temu •  1 odp

Tematy: o co mu chodzimiłosne pogotowie szczera rozmowa pocałunki

Mam poważny problem. Byłem z dziewczyną 1.5...

roku i 2 msc temu ze mna zerwała, od tygodnia jestem z nowa dziewczyna do ktorej wgl mnie nie ciagnie i nie mam wspolnych tematow. Z tamta dziewczyna bardzo dobrze sie dogadywalem i nadal mnie do n...

Pomocy  •  Autor: Rozsypka2312  •  1 miesiąc temu •  6 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Książę z bajki, ale brzydki Poznałam...

wspaniałego chłopaka. Bardzo się stara, jest miły, odwozi mnie do domu, przyjeżdża po mnie, organizuje nam czas, daje kwiaty, prawi komplementy, zależy mu na mnie. ALE: Średnio mamy o czym ze sb ro...

Miłość  •  Autor: karenina111  •  5 dni temu •  7 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Jak uważacie co oznaczają te słowa po kłótni...

dziewczyny z chłopakiem : napisała to pewna dziewczyna ... : Często w nocy, płaczą ludzie, którym uśmiech z twarzy nie znika w dzień.

Pomocy  •  Autor: Nikodem18  •  6 dni temu •  3 odp

Tematy: miłosne pogotowie szczera rozmowa przyjaźń czy miłość

Co byscie zrobiły na moim miejscu??

Wczoraj miałam małe spięcie z moim chłopakiem,powiedziałam mu że nie mam chęci jechac na Woodstock to nie moje klimaty i nie chce spac w namiocie ..Natomiast chłopak mi powiedział, że jak ja nie po...

Miłość  •  Autor: Asia192  •  6 dni temu •  4 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Pomocy mój chłopak napisał mi wczoraj że...

chyba nie powinien być w związku i pisał mi że on za mną nie tęskni i nie czuje potrzeby bycia ze mną w związku . I napisał że nie bd do mnie pisał bo chce zobaczyć czy za mną zatęskni i że jak sob...

Pomocy  •  Autor: lenka38  •  9 dni temu •  5 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Wspólne mieszkanie na studiach,czy to dobry...

pomysł? W październiku zaczynamy z chłopakiem studia w Krakowie. Jesteśmy ze sobą 3 lata, jednak ciągle się ze sobą kłócimy, chłopak mnie często wyzywa gdy nie ma humoru, krytykuje i ciągle mnie o ...

Miłość  •  Autor: ania09809  •  12 dni temu •  6 odp

Tematy: miłosne pogotowie szczera rozmowa

Dlaczego baby sie tak obrażają??

Moja sie na mnie obraziła bo mi sie zapytała czy zmieniłem ustawienia na portalu no że zajety jestem .A ja jej odpisałem no zajęty jak toaleta ;p

Miłość  •  Autor: Rikardo26  •  22 dni temu •  18 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Co mam zrobić gdy on mnie olewa?

Wiem, że takich pytań jest pełno ale po prostu nie wiem co mam robić. 8 miesięcy temu napisał do mnie chłopak na początku wszystko było dobrze. Nawet się spotkaliśmy i wydawało mi się, że było wszy...

Pomocy  •  Autor: anaa1888  •  16 dni temu •  4 odp

Głosujcie ..Jakich słów byś nigdy nie chciała usłyszeć...

z ust chłopaka z którym sie rozstajesz??Możesz uzasadnić swoją odpowiedz.

Miłość  •  Autor: Rikardo26  •  1 miesiąc temu •  20 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Mam problem i nwm jak wybrnąć z tej całej...

sytuacji , chodzi o to że mój chłopak jest chorobliwie zazdrosny, o każdego chłopaka z jakim rozmawiam nawet mojego kuzyna z resztą nie tylko o chłopców jest też zazdrosny o moje przyjaciółki, jes...

Pomocy  •  Autor: young8  •  21 dni temu •  5 odp

Czy sie zgadzacie ze mną?

/Moja dziewczyna zle mnie zrozumiała miałem na mysli ,że jak nie moge usunac byłą z fb to znaczy że nie usune bo nie rozstałem sie z nią w kłótni normalnie ,zaczeła pisac z innym zerwalismy bo tak ...

Miłość  •  Autor: Rikardo26  •  26 dni temu •  13 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Czy potrafiłybyście być w związku z chłopakiem, kt...

órego uważacie za nieurodziwego? Czy wygląd jest dla was ważny w związku?

Miłość  •  Autor: ~ciekawskapanienkaaa  •  27 dni temu •  10 odp

Czy to uspokoi moją dziewczyne??

Napisałem przed chwilą do byłej siostry smsa że ja już nie jestem twoim szwagrem :);p już inni mnie tak nazywają i znalazłem te swoją połówke ..Odpisała mi że gratuluje i rozumie ,że już tak pisac ...

Miłość  •  Autor: Rikardo26  •  27 dni temu •  3 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Komu przyznacie racje mi czy mojej dziewczynie:(??

Dziewczyna napisała dzis takie smsy hehe tyle czasu mineło a TWOJEJ byłej siostra to przeszlosc nie jest już częścią Twojego życia..Teraz masz mnie swoją dziewczyne i jej rodzinke najbliższych :( n...

Miłość  •  Autor: Rikardo26  •  27 dni temu •  4 odp

Tematy: miłosne pogotowie

Dziewczyny.... Przeglądając ten portal...

nasunęło mi się takie jedno pytanie.... A Wy wolicie tych bardziej czy tych mniej doświadczonych mężczyzn w tych i owych sprawach? Chodzi mi, że ogólnie. :)

Miłość  •  Autor: nieznaszgo  •  2013-05-27 00:59:14 •  26 odp

Tematy: flirtowaniepocałunkimiłosne pogotowie

Czy byście sie wkurzyły na miejscu mojej...

dziewczyny??Dzisiaj miałem kolejne nieporozumienie z moją dziewczyną, leżymy na kapanie i nagle dostałem smsa od mojej byłej siostry ..Napisała hej tu szwagiereczka jestem w twojej miejscowosci czy...

Miłość  •  Autor: Rikardo26  •  28 dni temu •  7 odp

Tematy: miłosne pogotowie
« poprzednie
1 2 3 4 5 następne »
Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?
Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywna, tym wyżej plasujesz sie w ranking Jak zdobywać rangi? Jak zdobywać punkty?