Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

ZDROWY TRYB ŻYCIA

ODPOWIEDŹ (ARTYKUŁ)

trudzia

<h2>ZDROWY TRYB ŻYCIA / DIETY</h2><br /> W zdrowym ciele zdrowy duch! Wszystkie chcemy być piękne, atrakcyjne, zadbane – ale czy to znaczy zdrowe? Otóż, jedno nie wyklucza drugiego, ale dobrze pamiętać o tym, że zdrowe – zawsze równa się atrakcyjne. I nie chodzi tylko o zdrowie – brak kataru czy gorączki. Zdrowe (albo nie!) mogą być włosy, paznokcie, skóra! <br /> <br /> <h2>Im mniej, tym lepiej…czy na pewno?</h2><br /> Smukła, wysportowana sylwetka. Kto nie chciałby się taką pochwalić? Najczęstszy i najgorszy błąd w odżywaniu polega na jego nieregularnym trybie. Pamiętajcie, że śniadanie to podstawa! Możecie zrezygnować z kolacji ( i koniecznie z jedzenia wieczorami czy późno w nocy), ale starajcie się nie wychodzić do szkoły o pustym żołądku. Mussli, jogurty, sałatki owocowe czy świeże warzywa, ryby, nabiał – jest wiele pysznych, zdrowych i mało kalorycznych posiłków, które nie tylko zaspokajają głód, ale poprawiają ogólną kondycję organizmu. Bo nie je się tylko po to, by nie odczuwać głodu! To, co spożywacie, odbija się na waszym wyglądzie. Więc – koniecznie, każdego dnia, spożywajcie świeże owoce (są najlepszym źródłem witamin)! <br /> <br /> <h2>Ruch to zdrowie!</h2><br /> I to prawda. Długie godziny spędzane nad książkami, w szkole, przy komputerze się wpływają korzystnie na nasze ciała. Popularnością cieszy się poranny lub wieczorny jogging, ale można go zastąpić szybkim, w marszowym tempie, spacerem. Namów przyjaciółkę – poplotkujecie, spalicie zbędne kalorie, dotlenicie się, a może przy okazji kogoś poznacie?<br /> Wyrób sobie nawyk wykonywania ćwiczeń każdego dnia o ustalonej porze. Ważne, żeby zawsze była to ta sama godzina. Powiedz o tym rodzinie, znajomym – wtedy głupio Ci będzie się z tego wycofać. Możesz też zainwestować w karnet na fitness albo siłownię. Basen, joga, taniec, jazda konna, szermierka… poszukaj czegoś, co Ci się spodoba, a jednocześnie zmusi do wysiłku. <br /> <br /> <h2>Alkohol.</h2><br /> Skutki spożywania nadmiernych ilości alkoholu (czyli często i dużo) potrafią być opłakane. To samo dotyczy papierosów – fatalnie wpływają na stan uzębienia (chyba zgodzicie się, że najlepiej prezentują się białe, zdrowe zęby) i skórę. Picie alkoholu w młodym wieku może pogarszać pamięć, koncentrację, uwagę. Więc – rozsądnie i umiarkowanie! <br /> <br /> <h2>Ale…</h2><br /> <br /> <br /> Jeszcze jedno. Sen. Ilość snu, której potrzebujemy jest różna, to sprawa indywidualna, ale optymalna i przeciętna jego długość powinna mieścić się w przedziale 8-10h. Jeśli śpicie za krótko – to szybko odbije się na waszych twarzach, szczególnie pod oczami. Najzdrowszy sen, w czasie którego regeneruje się skóra – ma miejsce do północy. Zwróćcie więc uwagę, o której zazwyczaj chodzicie spać!<br />
Odpowiedź

KOMENTARZE (7)

chwilę temu

onnna15 2010-12-26 17:25:15

+49
-28

Fajny artykuł ;D

Odpowiedz na ten komentarz

kamyleczka 2010-12-22 00:39:24

+48
ola9614
-39

Bardzo przydatny artykuł dla dziewcząt, które chcą szybko i efektywnie schudnąć, ale zazwyczaj kończy się to obwisłą skórą.

Mniej więcej od października zrobiłam sobie własną dietę, w sumie to nie dieta tylko zdrowe odżywianie się i jem tylko wtedy gdy jestem głodna oraz ćwiczę zawsze przed kąpielą w godzinach 21-23, niestety nie można sobie teraz pozwolić na wieczorne bieganie lub jakiekolwiek ćwiczenia na dworze z wiadomego powodu:>, natomiast już ze snem jest trochę gorzej.. zazwyczaj kładę się o 1/2.
Co do alkoholu i papierosów to rzecz jasna:> ale również przydatna.
Aha i chciałam dodać, że od października schudłam 4kg :] ale co najlepsze, że nie było mowy o żadnym katowaniu się typu głodówki itp.
Także sama na sobie sprawdziłam - zdrowe jedzenie, trochę ruchu i efekty przyjdą same. Sama w końcu miałam (jeszcze trochę zostało:>) problem z sadłem oraz obwisłą skórą;]

Odpowiedz na ten komentarz

plenum 2010-12-29 15:00:12

+46
-32

Przydatny :)

Odpowiedz na ten komentarz

Neemeeziss 2011-02-21 14:18:27

+43
-29

Skorzystam z tych rad;)

Odpowiedz na ten komentarz

trudzia 2010-12-31 13:32:10

+43
-33

cieszę się :)

Odpowiedz na ten komentarz

~trudzia 2010-12-22 09:36:39

+41
onnna15
-34

Gratuluję efektów odchudzania! I rzeczywiście, głodówki może dają szybki efekt, ale potem kilogramy wracają ze zdwojoną siłą. Chyba lepiej poczekac trochę dłużej, jeść małe porcje, ale często, zwracać uwagę na to, co się je, a waga zacznie spadać :) Zima to pora roku, kiedy mamy jakby mniejszą motywację do ćwiczeń, ale już niedługo dzień zacznie się wydłużać, pojawi się więcej słońca a wtedy - do dzieła!

Odpowiedz na ten komentarz

Jagoda97 2011-04-08 15:10:05

+39
-36
basiaaxd

CHAŁA!!!

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek