Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Jak przytyć?

ODPOWIEDŹ (ARTYKUŁ)

trudzia

<h2>Jak przytyć?</h2><br /> <br /> Najwięcej mówi się o tym, jak schudnąć. Wydano setki książek z propozycjami diet, w Internecie ciągle rośnie (w zawrotnym tempie) ilość stron poświęconych tej tematyce. Tymczasem niektórzy borykają się z odwrotnym problemem. Co zrobić, aby przybrać na wadze? Właściwie wystarczyłoby spożywać wszystko to, z czego rezygnują odchudzający się. <br /> <br /> <h2>Słodycze</h2>.<br /> Są najbardziej kaloryczne, ale też najmniej zdrowe. Można spożywać duże ilości czekolady czy chipsów, ale to nie pozostanie obojętne dla naszego organizmu. Słodycze powinno się ograniczać nie tylko ze względu na wagę, ale też poziom cukru we krwi. Jest więc jakimś rozwiązaniem objadanie się słodkościami, ale na dłuższą metę – proponuję coś bezpieczniejszego.<br /> <br /> <br /> <h2>Produkty kaloryczne.</h2><br /> Białe pieczywo, makarony, ryż, ziemniaki, niektóre owoce (np. banany), ser żółty, pleśniowy… Lista jest długa. Słodzenie herbaty i kawy. Zjadanie dużej ilości fast-food`ów. Powszechnie lubiane pizza, spaghetti, kebab, chińszczyzna czy lody (zwłaszcza z bitą śmietaną) to prawdziwe bomby kaloryczne. Osobom, których celem jest przybranie na wadze polecałabym sery (białe) półtłuste lub tłuste, spożywanie smażonego mięsa, różnego rodzaju zapiekanek serowych, makaronowych. Ogólnie wiadomo, że najzdrowsze są potrawy gotowane na parze, zawierają najmniejsze ilości tłuszczu. Jeśli chcecie przytyć, nie musicie rezygnować z naleśników, omletów, placków ziemniaczanych itp. Objadajcie się nimi do woli, a powinniście zobaczyć efekty. Zupy gotowane na śmietanie (22%) czy mące są bardziej kaloryczne niż te z dodatkiem odtłuszczonego serka homogenizowanego czy w ogóle nie podbijane. Majonez w sałatkach też robi swoje. <br /> <br /> <h2>Nieregularne jedzenie.</h2><br /> Szczególnie podjadanie wieczorem lub w nocy szybko odbija się na wadze. Dietetycy zalecają jadanie regularnie, w stałych odstępach czasowych, małych porcji, zamiast objadania się dużą ilością pokarmu raz lub dwa razy dziennie. <br /> Wszystkie opisane wyżej sposoby mogą niekorzystnie wpłynąć na zdrowie. Jeśli waszym problemem jest niedowaga, powinniście skorzystać z pomocy dietetyka, który po wykonaniu odpowiednich badań przygotuje dla was odpowiedni jadłospis. Podejmowanie takich działań na własną rękę jest ryzykowne, warto mieć to na uwadze. <br />
Odpowiedź

KOMENTARZE (14)

chwilę temu

agi97 2011-01-19 15:18:07

+55
dodi96
Evqa5
-45
calor25
ruda251252

to coś dla mnie bo ja mam odkąd pamiętam 5 kg niedowagi

Odpowiedz na ten komentarz

accidental 2011-01-30 02:00:34

+54
calor25
-51
ruda251252

Tylko wiecie, to nie jest tak, że jak chcecie przytyć to macie się obżerać hamburgerami i nie wiadomo czym przez cały czas, ponieważ szczupłe osoby nawet te bardzo szczupłe mogą mieć cellulit i nieatrakcyjne rozstępy później. Dlatego jeśli ktoś układa dietę, aby przytyć to niech to nie będą same hamburgery i czekolada i najlepiej taką dietę połączyć ze sportem ! ;).

Odpowiedz na ten komentarz

nika1997r 2011-01-19 11:23:44

+54
gacia555
dodi96
malgorzat...
iSkierka06
Evqa5
mucha15
-34
calor25
ruda251252

Jem bardzo dużo, a mimo to nie tyje!. A wszystko dlatego, że mam szybką przemiane materii ;( Kto wie jak ją spowolnić ? :/

Odpowiedz na ten komentarz

Kaaaasia 2011-01-20 18:21:26

+53
dodi96
Evqa5
-36

Coś dla mnie. ; )
spoko artykuł ;)

Odpowiedz na ten komentarz

MrByku 2011-01-30 21:05:54

-45
ruda251252

ehh fajnie jest tu napisane ale to na mnie nie dziala bo normalnie tak jem tyle ze mieszkam na wsi i wykonuje duzo pracy fizycznej można powiedziec ze kościotrup jestem

Odpowiedz na ten komentarz

beckhend 2011-02-08 22:38:57

+51
basiaaxd
ruda251252
-37

Przyda mi sie masa a nie tkanka tłuszczowa ;F

Odpowiedz na ten komentarz

koniara 2011-02-26 21:06:14

+51
basiaaxd
calor25
-39

Na mnie to nie działa ;-)

Odpowiedz na ten komentarz

sylwia115 2011-02-08 19:53:45

-37
ruda251252

I dla mnie ;D Także spróbuję ;) Fajny artykuł ;d

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-01-26 14:34:01

-41
ruda251252

moje BMI wynosi 17.04 ;(

Odpowiedz na ten komentarz

dodi96 2011-02-08 00:26:53

+48
Punam
-42
ruda251252

cos dla mnie sproboje

Odpowiedz na ten komentarz

~jeery 2011-03-22 16:46:39

na problemy z dieta i przybraniem masy polecam ten serwis http://dieta4u.com.pl/dietanamase.html pomagaja skutecznie - 1500 zadowolonych klientow

Odpowiedz na ten komentarz

~robson 2011-03-26 13:49:26

zeby przytyć najlepszy jest gainer np. Mutant Mass. ja kupilem na www.jakprzytyc.com i w miesiac przybylo mi 4kg :) :)

Odpowiedz na ten komentarz

patryk12456 2012-01-15 16:11:31

jedź fastfoody

Odpowiedz na ten komentarz

reggage98 2011-02-10 18:08:49

-44
ruda251252

spk.

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek