Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zło z Zachodu

ODPOWIEDŹ (ARTYKUŁ)

Nidu

<h2>Zło z Zachodu</h2><br /> <br /> <h2>Cywilizacja zachodu, Europa, Ameryka północna, cywilizacja, której jesteśmy częścią. </h2><br /> Od czasów starożytnej Grecji, Rzymu to właśnie<br /> państwa zachodu są najbogatszymi, najsilniejszymi i najlepszymi do życia<br /> krajami. Postęp, nauka w wiara w człowieka to siły napędzające<br /> cywilizację zachodu. Setki wynalazków, bez których nie wyobrażamy sobie<br /> życia, komputery, samochody, podróże w kosmos, nowoczesna medycyna<br /> ratująca życie, prawa człowieka, demokracja. To wszystko to<br /> osiągnięcia tejże cywilizacji, której każdy z nas jest częścią.<br /> Wszystkie te osiągnięcia są dobre. Ale czy na pewno? Człowiek to<br /> zwierzę, napędzane chciwością i żądzą, nawet jeśli osiągnie swój<br /> cel to jego niepohamowana natura każe mu pragnąć więcej. Właśnie taki<br /> model człowieka wyrósł w cywilizacji zachodniej.<br /> Zrobimy sobie mały przegląd wszelkich okropności i zła jakie<br /> przyniósł nam zachód. <br /> <br /> <h2>Homoseksualizm, heteroseksualizm, biseksualizm.</h2><br /> Homoseksualizm, choroba XXI wieku. Pociąg do osób tej samej, bądź obu<br /> płci. Dlaczego jest aż tak zły? Przecież każdy ma uczucia, każdy<br /> kocha. Tak, tak. Natura stworzyła mężczyznę i kobietę. Dlaczego?<br /> Otóż, po to by zapewnić gatunkowi przetrwanie. Po to by powstało<br /> dziecko musi być chłopczyk i dziewczynka. Jednak już w starożytnej<br /> Grecji, Egipcie i Rzymie zdarzały się przypadki homo i Bi seksualizmu.<br /> Cesarze, władcy mieli żony jednak na boku kręcili z facetami. Zboczenie?<br /> Niepohamowana fantazja seksualna? Nazwałbym to fetyszyzmem. (Fetyszyzm -<br /> rodzaj parafilii seksualnej polegający na uzyskiwaniu satysfakcji<br /> seksualnej głównie lub wyłącznie w wyniku kontaktu z obiektem<br /> pobudzającym − fetyszem)<br /> Co to jest parafilia seksualna? (Parafilia - zaburzenie preferencji<br /> seksualnych). Także, wszelkie homo, Bi to po prostu zaburzenia seksualne.<br /> Nie ma co się oszukiwać. Natura podzieliła nas na płci i tak po prostu<br /> powinno być. Zachód pozwolił na akceptację takich zjawisk, ponieważ<br /> deklaruję równość wszystkich. W porządku, ale wiecie co jest<br /> najgorsze? To że mniejszości homoseksualne urządzają wszelkie parady,<br /> imprezy na których deklarują swoją odmienność. Po co? Być może mnie<br /> to obraża. Dlaczego pracodawca nie może zwolnić osoby homoseksualnej<br /> skoro to go obrzydza? Co ma zrobić? Sam się zwolnić, Bo musi pracować z<br /> gejem? Dlaczego zboczeńcy są pod ochroną, a my normalni ludzie nie?<br /> Największym przegięciem jest wychowywanie dzieci. Dziecko POWINNO MIEĆ<br /> MATKĘ I OJCA, a nie matkę i matkę lub dwóch ojców. Jeśli homo rodzice<br /> chcą mieć dzieci, to niech je sobie zrobią. Powodzenia!<br /> <br /> <h2>Wolność słowa, prawa dziecka</h2><br /> Zachód dał nam wielkie prawo. Prawo do wolności słowa, wyrażania<br /> własnych opinii. Niby wszystko ok. Jednak, zauważcie, wszędzie, nawet na<br /> tym portalu jest ona nadużywana i często łamie podstawowe zasady<br /> moralne. Kiedyś o niektórych rzeczach po prostu się nie mówiło, było<br /> to tematami tabu. Nagle wszystko się zrewolucjonizowało. Nagle o rzeczach,<br /> o których nie powinno się publicznie mówić, zaczęto bombardować nas ze<br /> wszystkich stron. Prawa dziecka, wszędzie na świecie nie są<br /> przestrzegane. Mamy to szczęście że żyjemy w Polsce, w pięknym<br /> Egipcie, Indiach nie mielibyśmy tak łatwo. Jednak, my nadużywamy tej<br /> wolności. Robimy rzeczy, których zakazuje nam prawo. Dlaczego zakazuje?<br /> Po to by nas ochronić. Jakby narkotyki, alkohol i papierosy nie szkodziły,<br /> to by nie było zakazów. My po prostu robimy to, co nam się podoba.<br /> Powinny wrócić czasy PRL, gdzie dziecko znało swoje miejsce. Teraz<br /> dzieci nie odnoszą się z szacunkiem do własnych rodziców, a często<br /> chodzi o pierdoły…<br />
Odpowiedź

KOMENTARZE (17)

chwilę temu

Hadrian 2011-02-05 23:23:18

-31
ola9614

hmmm...powiem tak-zgadzam się z Tobą o homoseksualizmie i biseksualizmie jako zaburzeniach seksualnych i ich propagowaniu jako mniejszości która powinna być lepiej traktowana.Dla mnie-wziąć i strzelić w łeb-proste!Ale co do PRL nie chciałbym sie cofnąć.

Odpowiedz na ten komentarz

Kaate 2011-02-06 05:40:17

+36
Kamila153534
WhiteWhisper
ola9614
eMeFCe
-30

ten "artykuł" to dla mnie żałosny bełkot i stos bzdur.

'zło z zachodu' to dla Ciebie m.in biseksualizm czy większe prawa ? o.O' taa.. wolność słowa to jest faktycznie zUo...
ale tutaj zaprzeczasz sam sobie, wyrażasz swoją opinie, na portalu, publicznie, poruszasz tematy o których niechętnie się mówi, tak więc czy miałbyś taką możliwość gdyby tej wolności słowa nie było ?
dalej ... inna orientacja seksualna to nie jest zaburzenie ani choroba, tak jak wspomniał już kolega eMeFCe. i dokładnie to nie są zboczeńcy >.< tak samo możemy powiedzieć o osobach heteroseksualnych. nie sprowadzajmy wszystkiego do tylko jednego.
i chcesz wrócić do czasów PRL-u? haha, chyba nie wierzysz w to co mówisz ... co mają w ogóle te czasy do szacunku do rodziców?? mylisz fakty.

taka rada, pisząc jakiś tekst, najlepiej jest poznać dogłębnie dany temat i dopiero brać się za tworzenie, albo od razu dać sobie spokój, po co się ośmieszać, co Ty nie wątpliwie robisz.
~~~~~~
pozdro, mod Kaate

Odpowiedz na ten komentarz

Wattie 2011-02-06 00:37:03

+34
ola9614
-29

Przypadki homoseksualizmu w Grecji lub Rzymie? Stary, przez pewien okres czasu to było u nich modne ;-) Jakkolwiek tego nie nazwiesz (zboczenie, parafilia itd.) mi to nie przeszkadza bo mi wszystko jedno, kto w jaką dziurkę pcha ;-)
Co do powrotu do PRLu to chyba cię pogięło. W tamtym świecie z moim pochodzeniem skończyłbym co najwyżej jako szeregowy milicjant w drogówce. A szacunek do rodziców hmmmm... to już głównie zależy od rodziców jak wychowali swoje dzieci. Ja sam nieraz jestem na nich ostro wnerwiony, ale wiem co mi wolno im powiedzieć, a czego nie. Niektórzy moi koledzy, któtych rodzice spuścili ze smyczy zupełnie już na początku, nie mają żadnych zahamowań, ale to już wina ich rodziców bo nie nauczyli gówniarza co to szacunek.

Odpowiedz na ten komentarz

Fudge19 2011-02-16 21:47:44

eMeFCe: "Według Konwencji Chicagowskiej i regulaminu klubu Happy Mama nazwanie mojej mamy drugim tatusiem jest poważnym wykroczeniem. "

Już klęczę na grochu w lnianym worze i biczuję sobie plecy.

Odpowiedz na ten komentarz

Texas 2011-02-08 22:55:40

Fudge19 zgadzam sie z Toba. Szczegolnie do 2 cz. twojej wypowiedzi. A za PRL jedyne co dobre bylo to zalążki polskiej motoryzacji, dzisiaj to sama china. W dzisiejszych czasach dzieci sa rozpieszczane. Kolegi rodzice obiecywali "nagrody" za to ze PRZEJDZIE z klasy do klasy z sredną 2.0.

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-06 12:00:42

A teksty z Wikipedii możecie sobię darować, przy tworzeniu artykułu też z niej korzystałem więc przeczytałem wszystkie Wasze wklejki!

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-02-24 13:04:08

toleruje cię, bo uwierz ja nie pobiłabym cię na ulicy, ja do osób w jakikolwiek sposób innych niż ja nie mam nic, żadnej pretensji człowiek jak człowiek, sorry ale ja rodziców jak każdy kocham i choć czasem powiem coś w złości moi rodzice wiedzą, że to złość i ja zawsze ich przeproszę, ale ja w ogóle twoich poglądów nie rozumiem

Odpowiedz na ten komentarz

Wattie 2011-02-06 14:17:56

Nidu, ja cię toleruję :-) Nie akceptuję twych poglądów, ale jednak toleruje.

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-18 14:38:08

Bym coś napisał ale to może być uznane za obrazę. Ale to bardzo śmieszne ;)

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-13 19:33:24

A mi się zdaje że ta znajomość konstytucji może wynikać, że to jest ktoś z bliskiego otoczenia Jarosława K.

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-06 11:52:49

Akapit o prawach nie jest o tym że są one złe, tylko o tym że niektórzy ich nie doceniają.

Odpowiedz na ten komentarz

Fudge19 2011-02-07 11:12:26

+29
Nidu
-25

Każdy ma prawo do wyrażania własnej opinii - widać nietolerancję w stosunku do autora artykułu;].

Widzę że ktoś przytoczył jakieś fragmenty konstytucji. Nawet nie przeczytałem "tego" - wolę już czytać "Potop" Sienkiewicza;]. Konstytucja znaczy dla mnie tyle co nic. Mam prawo tak myśleć - nie godzi to w niczyją wolność. Prawa też tworzą ludzie - a nieomylni nie są. Zresztą dla chcącego nic trudnego - wystarczy tylko ruszyć głową żeby znaleźć jakieś kruczki prawne. Chodzi mi o to że prawa chwilami są chore. Nie szanuję homoseksualistów i nie mam zamiaru tego zmieniać. Nikt mnie do tego nie zmusi. Ale niech sobie żyją. Pozwalam im. Chyba zamieszkam gdzieś na środku Sahary;]. Tam nie ma problemu z "gloryfikowaniem zasług homoseksualistów na rzecz wolności". I co wy w ogóle porównujecie? Starożytną Grecję i Rzym z tym co jest dzisiaj? To tak jakbyście przyrównywali złoto do g*wna.

Droga Kaate;]
"i chcesz wrócić do czasów PRL-u? haha, chyba nie wierzysz w to co mówisz ... co mają w ogóle te czasy do szacunku do rodziców?? mylisz fakty."
Właściwie to ty mylisz fakty. Nie chodzi o to że czasu PRL-u były dobre bo sam też tak nie uważam. Ale chodzi o podejście dzieci do rodziców w tamtych czasach. Dziecko znało swoje miejsce w rodzinie. Czy takie wychowanie wywoływało coś złego? Patrzmy dzisiaj. Coraz więcej dzieci kieruje się do psychologów, są rozpieszczone (nie da się inaczej zaraz podam przykład), często są nadpobudliwe. Takie dziecko dojrzewa bez żadnej hierarchii wartości. Dzieci mają to do tego że są głupie (zdziwienie!!!) i ich wychowanie polega na wpojeniu im pewnych zasad. Czasem krzyk jest potrzebny żeby uświadomić dziecku że nie jest najważniejsze (rośnie armia egoistów - tak - tego chcemy!). Nie mówię o nadużywaniu tego. Teraz ten przykład. Dziecko rozpieszczone - dostaje to czego chce, jeśli nie dostanie to krzyczy. Jeżeli jakiś nadgorliwy "krzewiciel wolności" usłyszy taki krzyk to zaraz uda się na policję i zgłosi że rodzice znęcają się nad dzieckiem. Tak wychowanie dzisiaj jest cudowne;].

Pozdrawiam wszystkich którzy chcą mnie w tej chwili ukamienować.

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-06 11:59:52

Bronicie tolerancji, a nie potraficie tolerować tak złego i przesiąkniętego nienawiścią człowieka jak ja. Brawo!

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-02-06 21:48:00

"nie stanowi on odstępstwa od normy"
Tak. To całkowita norma. Niezaprzeczalnie.

Nie... Serio... Ludzie... Zdefiniujcie normę...

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-13 19:34:46

I dodam, że jesteś niesamowicie uprzejmy i kulturalny jak na moderatora tego serwisu.

Odpowiedz na ten komentarz

Fudge19 2011-02-13 16:38:46

eMeFCe: "że tak się zapytam kochali Was w dzieciństwie rodzice?"

Nie skądże. Trzymali mnie na kupie gnoju oczekując że wyrosną ze mnie kartofle. Mimo wszystko nawet to jest lepsze niż posiadanie dwóch "tatusiów". A i gratuluję wkucia tekstu konstytucji i innego "stosu bzdur" na pamięć;]. Pozdrawiam.

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-09 17:27:01

Texas. Teraz dzieci nie wiedzą co to WSK, albo Romet. Śmieją się z mojego Rometa Ogara 200... A sami jeżdżą plastikami...

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek