Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zło z Zachodu, cz.III

ODPOWIEDŹ (ARTYKUŁ)

Nidu

<h2>Zło z Zachodu, cz.III </h2><br /> <br /> <h2>Zanik moralności</h2><br /> <br /> W świecie zachodu, nie istnieje coś takiego jak moralność. Zachód mawia nam, że powinniśmy iść do przodu, przełamywać kolejne granice, bariery. Seks, niegdyś znano jego miejsce. Wiadomo po co służył. Teraz jesteśmy nim nieustannie bombardowani, w internecie, telewizji, na ulicy i w gazetach. Małe dzieci, uczą się, przez co wyrastają na zboczeńców, już od małego chcą seksu, masturbują się. Ta minimalna granica inicjacji seksualnej stale spada. Odkąd upadł PRL, stale spadał. Niegdyś uprawiano go po pełnoletności, rzadkie były przypadki w młodszym wieku. Teraz? Byle 11 letnia gówniara myśli o seksie. Homoseksualizm, staje się powszechnie akceptowany. Tolerancja jest dobra, ale są granice. Homoseksualizm nie jest normalną rzeczą. Akceptacja go jest jak bycie jednym z takich osobników. <br /> <br /> <h2>Zanik wstydu</h2><br /> Młodzież nie ma wstydu. Przecież frajerem jest ten, ta która/który się nie masturbuje. Przecież to jest super. A gdzie wstyd? Intymne sprawy często wywlekane są na światło dzienne. Młode dziewczyny pokazują swoje ogromne dekolty jak pomidory w warzywniaku. Ekspozycja, byle się na nią napalano. A gdzie wstyd? Puszczalstwo, gdzie wstyd tych dziewczyn które usługują wielu facetom. Przecież to tylko zabawa, to przyjemne. <br /> <br /> <h2>Zanik wartości</h2><br /> Wartości, czy ktoś jeszcze wie co to jest? Uczciwość, po co być uczciwym, lepiej troszczyć się o własny tyłek, co mnie inni. Honor? Honor to przeżytek średniowiecza, również lepiej robić wszystko na swoją korzyść. Miłość, kto wie czym jest miłość? Czy 10 latka kochająca 5 lat starszego chłopaka? Czy para 12 latków, którzy chcą już uprawiać seks? Czy 15 latka która tnie się dla chłopaka który ją odrzucił? Poświęcenie? Czy ktoś słyszał tę nazwę. Czy ktoś z Was poświęciłby się dla dobra reszty? Chyba nie.<br />
Odpowiedź

KOMENTARZE (19)

chwilę temu

skasowany 2011-02-16 20:18:46

+36
moronek
-26

K***a dzika jedwabna mać! Nie ma mnie chwilę a ludzie awansują do rangi Głównego Nielubianego Portalu! Aczkolwiek nie chce mi się wdawać w kłótnie z moderatorami. Serio. Zablokowaliście mi już dwa lub trzy konta za to, że stwierdzałem fakty.

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-02-15 09:45:56

+35
Wattie
Imperator
eMeFCe
-30
Nidu

Czytałeś to ? To jest bez sensu , za prl nie było jakiś tam gejowskich demonstracji fakt bo zaraz to było brutalnie tłumione , Ja też nie popieram homoseksualizmu , uważam to za chorobę . Ale niezaprzeczalne jest to że komunizm jest najgłupszym systemem jaki kiedykolwiek wymyślił człowiek nie ma nic gorszego . Z Polską jest tak że gdy jest pokój to ludzie się" żrą " , a gdy ejst wojna bądź jakaś okupacja to sie jednoczą , masz przykłady . Począwszy od zaborów do prl . Taka jest chyba nasza mentalność . Ja wole nie dostrzegać w dzisiejszych czasach wstydu czy jakiś wartości .(które i tak są ale mniej , są ludzie honorowi i prawi . ) a wole kupić kawałek mięsa a nie czekać za nim całą noc i pół dnia w kolejce . A co do tej miłości 12 latka to jest jakaś tam racja , ja jestem młody i też to widzę . Obściskujących dzieci się w 4 podstawówki . W moich czasach to było coś abstrakcyjnego . Czasy się bardzo zmieniły , ale co zrobić . Z resztą całego tego artykułu się nie zgadzam bo dla mnie to jest typowe komunistyczne gadanie

Odpowiedz na ten komentarz

evident 2011-02-17 22:06:53

+34
moronek
eMeFCe
ola9614
-28

Powiedz mi tylko ile masz lat?
50 a może 40 ?
Bo jeżeli nie, to nie mów jakby było lepiej.. Nie wiesz jak naprawdę było w PRL więc z łaski swojej zamknij buzię... Nie wiesz nie udzielaj się.
Po drugie myślisz, że homoseksualizm jest wymysłem XXI wieku?
No to muszę Cię zmartwić on istniał od kąt istnieją grupy społeczne.. Tylko, że kiedyś tego nie nagłaśniano, nie mówiono o tym to był temat TABU.
Zło z zachodu powiadasz... No cóż Majowie tego nie wymyślili jeżeli uczyłam się pilnie na historię. No cóż ponownie wielkie puk puk... Zło z zachodu równa się wschodowi, gdyż przecież to europejczycy migrowali do "nowego, lepszego świata" jakim miała być Ameryka. A Europejczykami jesteśmy my Słowianie, Germanie itd.
Znasz takie przysłowie "jak sobie człowiek pościeli tak się wyśpi" ? Tak więc jak sobie rodzic wychowa dziecko, tak i te dziecko będzie traktować innych. Nie jak mu będą koledzy kazać... Bo to, że to rówieśnicy mają wpływ na człowieka jest dopiero faktem jeżeli rodzice porzucają dziecko sobie samemu.
Komputery, między ludzkość itd.. jeżeli tak Ci to przeszkadza, powiedz mi dlaczego nie wyłączysz komputera i nie pójdziesz przejść się do parku aby do kogoś nie zagadać ?
Mnie babcia i mama nauczyły co to wartość, co to honor, Ojczyzna, wiara, patriotyzm, wiedza, kogo można nazwać idolem a kogo autorytetem .. Więc znowu powtórzę, że wszystko zależy od tego jak młody człowiek zostanie pokierowany będąc małym dzieckiem jeżeli rodzice będą chcieli wpoić mu wartości moralne to pozostanie to w nim i będzie kiełkować jeżeli nie to albo sam się tego nauczy albo to oleje.
Następnie słyszałeś o czymś takim jak kłamstwo ? Właśnie tu też zanim zaczniesz oceniać ludzi poprzez to co powiedzą albo piszą zastanów się czy to nie jest czasem wymysł wyobraźni danej osoby - bo ona chce zaistnieć, zabłysną , zwrócić na siebie uwagę.
Zwróciłeś uwagę na fakt iż żyjemy w czasach globalnej zagłady przez zło zachodu, m.in. komputery, telewizja itd. , ale to właśnie te czynniki odróżniają nas od czasów które przeminęły. I tu też jest haczyk bo właśnie poprzez to, że jest komputer ludzie piszą to jak jest naprawdę, albo piszę co im ślina na jeżyk na niesie. Więc jest za i przeciw. Bo jednym można pomóc bo się otworzy, a drugi nazmyśla byle nazmyślać i pójdzie dalej, a kogoś będzie to gorszyć i oburzać przykładowo Ciebie.
A no i że masz Konstytucję w domu nie oznacza to, że ją znasz. Bo to , że człowiek ma w domu Pismo Święte nie robi to z niego wierzącego.

Odpowiedz na ten komentarz

evident 2011-02-18 20:34:20

+34
moronek
eMeFCe
-30

Że tak zacytuję "kłania się czytanie ze zrozumieniem". Nie napisałam, że to Ty chcesz zabłysnąć lecz są takie osoby co napiszą coś głupiego, aby reszta była tym zainteresowana i o tym mówiła.

Następnie prawdą jest fakt, że każdy z ustrojów ma swoje wady jak i zalety zależy w jakich kwestiach zostaje rozpatrywany.. Jednakże nie zgadzam się z tym, że narzucanie poglądów przez sferę wyższą jest poprawne i ograniczanie wyboru w strefie osobistej obywatela również nie jest najlepszym rozwiązaniem. . Huh.. co do pozytywów nie sądzisz, że gdyby przy władzy nie siedzieli tylko Ci co chcą jedynie dla siebie (spoko człowiek człowiekiem i zawsze ciągnie w swoją stronę jednak nie można zapomnieć o fakcie, że podstawą jego bytu jest również reszta społeczeństwa) można by wtedy kształtować Polskę w taki sposób, że nie byłaby tylko studnią bez dna ? W związku z tym, że tak Ci się wiele spraw nie podoba kształć się pod względem zostania politykiem/prezydentem/premierem załóż własną partię i rób tak, aby wykorzystać to co wiesz. A jeżeli nie, to przynajmniej po ukończeniu 18lat bierz udział w wyborach. Bo zwróć uwagę na fakt, że wielu Polaków za przeproszeniem ma zazwyczaj w du*pie wybory, a później ma czelność jeszcze narzekać.

Jak więc wcześniej mówiłam "chcesz zmieniać świat? zacznij od siebie" i nie jest to wcale użyte w obelżywy czy też ironiczny sposób. Chodzi o to, że nikt nie jest idealny... Że Ty ani ja nie mamy zupełnej racji w swoich zdaniach... Oraz temat dotyczy Polski jak tak bardzo się bulwersujesz proszę "Chcesz zmieniać Polskę ? Zacznij od siebie" "Chcesz zmieniać młodzież ? zacznij od siebie" . Bo przecież zmieniając swoje podejście zachowanie poglądy dajesz swoją postawą przykład swoim rówieśnikom często o tym nie wiedząc.

PS. Muszę Cię zmartwić, i uniżyć trochę twoją pewność siebie/ego/zachwyt samym sobą/ cokolwiek innego, niepotrzebne skreślić dlatego, że nie tak łatwo wyprowadzić mnie z równowagi :))

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-17 19:05:26

+34
moronek
eMeFCe
-27
ola9614

Pan Ence pence twierdzi że podobno dobrze że mamy wolność słowa. Ale jakoś nie potrafi tego uszanować w moim wykonaniu. Już wstawił mi dwa ostrzeżenia za bardzo stare i w miarę sensowne wypowiedzi, co mi się rzadko przytrafia. I za pewne wstawi mi kolejne, bo przecież jest moderatorem to myśli że może nadużywać swojej władzy. Kierują nim przecież szlachetne cele, obrona mniejszości seksualnych. Tak, tak. Mówi to ten sam moderator, który wysyła na tym portalu walentynki osobnikom płci męskiej z dopiskami: "Ai low ju ! :** :D ", "Aj Lof Ju ♥", "Dla Ciebie Ryżuś ♥♥<hahaha> For ju".No i się wydało dlatego tak bardzo bronisz tematu. Ale powiem Ci że póki co, tutaj Twoja władza się kończy.

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-02-19 18:01:02

Może jeszcze dzisiaj się napisze. Tylko muszę to dobrze opracować. Szowinizm to sztuka!

Odpowiedz na ten komentarz

DNana 2011-03-25 22:15:26

czytajac komentarze i Twoj artykul (innych z tej samej serii nie czytalam) wezme strone opozycji, tzn evident :)
Jako, jeszcze dla niektorych dziecko, mieszkajace na tym tak zwanym zachodzie tez mam chyba prawo do wymowy na ten temat
Tak wiec powiem jak ja to widze : te zlo co opisujesz istnialo juz dawno temu. i to ani zachod ani wschod to wprowadzil. To sami ludzie, ktorzy chcieli poczuc smak wolnosci; biorac pod uwage tematy tabu nie mieli wlasnie z kim o tym porozmawiac, a te sprawy byly dla nich dosc krepujace. Chcielismy po prostu poczuc sie pewni i isc wreszcie do przodu, bo stojac w miejscu duzo nie osiagniemy. I kazde panstwo to stwierdzilo wczesniej czy pozniej, Polska zalicza sie do tych pozniejszych, jak wszyscy wiemy, z powodow historycznych.
Nie dawno przeczytalam ksiazke, znana z swojej wersji filmowej, 'Planeta malp', co jednak bardzo duzo daje do myslenia i pasuje do tego kontekstu.
Mlodsze pokolenie zaczelo malpowac te starsze ktore ono same juz nie umialo normalnie sie zachowywac.
(przepraszam, oddalam sie od tematu ;p), tak wiec, do tego co chcialam dojsc, 12latki, to to jest z powodu rodzicow, tego nie trzeba w to wszystko mieszac

Druga sprawa, czy wiesz ze jesli chodzi np o seks (prostytucja,...), srodki szkodliwe dla organizmu (papierosy, alkochole...) sa bardziej obecne wlasnie z naszych stron? Tutaj to nie jest popularne. Latwo mi jest porownac obie strony. Co moge powiedziec, ze Polska to jeszcze zacofany kraj. Religia jest wszedzie obecna, co powoduje ze Te sparwy sa widziane jako "szatan". Homoseksualizm? dla mnie nie robi zadnego efektu. Ja sie na to zgadzam, bo wszyscy maja do tego prawo.
No ale, czemu wlasnie w Polsce nikt tego nie chce? KOSCIOL! To on nam powtarza od dziecka ze to jest niedobre. Ale czemu? Podajcie konkretne argumenty? Co wam w tym przeszkadza? was to po prostu obrzydza bo to nie jest w zwyczaju, zmienia nasze nawyki, gdzie widzielismy wciaz pare stworzona prze kobiete i mezczyzne.

Jesli chodzi o komunizm-socializm, nie zylam w tej epoce, wiec nie wiem jak bylo naprawde, wiec wole sie nie wypowiadac. Moze jednak tylko dodam to co ja wiem.
Socializm byl prezentowany wlasnie jako idealny rezim. To oczywiscie w teorii. I tak zawsze bylo. W praktyce, bylo calkiem co innego. Tak samo z demokracja. Piekna, i chyba jak narazie najlepsza z mozliwych, bo jest wlasnie wolnosc slowa (ktorego wlasnie tak uzywamy jak narazie przy tym artykule)), a napewno juz wlasnie w PRL-u nie bylo by tak latwo.
I jak to zauwazylam ze lubicie tutaj strasznie cytaty, wiec i ja jednen podam : "Demokracja to jest jak przychodza do ciebie do domu i dzwonia o 6-tej nad ranem... a to tylko mleczarz". Sama sobie daje do rzeczy.

Jeszcze jedna rzecz. Z czym sie zgodze, to w Polsce bradziej panuje taka atmosfera "braterstwa" niz tu gdzie mieszkam (a mozliwe zo to jest jedynie z powodu ze tu gdzie mieszkam jest wielki zbior wszelakich narodowosci?) Ale za to na Zachodzie, czy to Prawa czlowieka, czy to wlasnie prawo do wymowy, pomoc spoleczna... jest bardziej obecna. Tutaj wlasnie sie mysli u drugim czlowieku, a ludzie jak widza jakas osobe w biedzie to zaraz 'zal' oj jaka bieda, i zaraz leca z pomocna dlonia.

(Juz ostatnie ;P) I jeszcze jedno :jedyne zlo jakie moze przychodzic z tad to wlasnie obcokrajowcy z polodnia. Nie chce byc rasistka, ale taka jest prawda, i kazdy moze to potwierdzic co chociaz raz noge wysuna z tej naszej Polski. Arabowie, marokanie, czy to Turcy lub albanie, naduzywaja dobroci. Przyszli tu za pieniedzmi (tak jak wiekszosc z naszych rodakow) i/lub z ucieczki przed bieda panujaca w ich kraju, a teraz rozlezli sie jak karaluchy i wgl nie pracuja, i ciagna pieniadze od rzadu. I tak powstal kryzys. Brak pieniedzy w panstwie, bo ludzie wciaz dostawali, ale ze nie pracowali, to nie placili podatkow. To wiec wkoncu zaczelo brakowac tych pieniedzy (eh znowu sie oddalam od tematu) . Wiec, co chcialam powiedziec o nich, ze polacy jak przyjezdzaja za granice, nie maja pieniedzy. Ida mieszkac w te dzielnice gdzie wlansie te "badziewie", za przeproszeniem, sie rozlazlo. I wkoncu biora te same nawyki co i oni. A jak wracaja do Polski, to pokazuja tylko ta negatywna strone zachodu, maja zle zachowanie, a przeklenstwa leca same. Taka jest prawda.

Bym jeszcze sie rospisala na kilka stron bo mnie jednak to dotyczy, a z tym sie calkowicie nie zgadzam co napisales. Napwrade, uwierz mi, to nie z zachodu zlo idzie. W kazdym narodzie znajdzie sie jakis kretyn.

Odpowiedz na ten komentarz

Fudge19 2011-02-16 23:09:27

+32
moronek
-28

Czepnę się szczegółów. Ale nie związanych z artykułem (z nim oczywiście w całości się zgadzam). Nidu chwała Ci za to że nie boisz się prezentować swoich poglądów. Dobra teraz ten szczegół. Nie jestem żadnym politologiem, ale wiedza zdobyta na lekcjach historii pozwala mi stwierdzić że w Polsce nigdy coś takiego jak "komunizm" nie istniało (było całkiem zbliżone w latach 1944-56). Komunizm (wersji radzieckiej) istnieje dzisiaj tylko w Korei Północnej (jest tam coś takiego jak obozy koncentracyjne i pracy). W Polsce było coś co określa się mianem "socjalizmu". Z prostej przyczyny - w PRL-u nigdy nie przeprowadzono wszystkich założeń komunizmu wzorca radzieckiego (nie przeprowadzono choćby do końca łączenia gospodarstw prywatnych w PGR-y, nie było łagrów jak w Rosji Radzieckiej). To taki szczegół - ale nikt nie zwraca na niego uwagi. Większość która myśli "komunizm" myśli o ustroju który panował w Polsce. Tych odsyłam do pierwszego lepszego podręcznika z historii. Zresztą sama ideologia komunizmu zła nie była - to ludzie którzy przełożyli ją na życie codzienne zrobili mnóstwo rażących błędów co spowodowało że zdanie o tym ustroju jest takie a nie inne.

Nie ma ustroju idealnego. Nasza kochana demokracja też ma mnóstwo błędów - na przykład to że jak w wyborach parlamentarnych jakaś partia zdobędzie większość miejsc w Sejmie to właściwie jakiś wpływ na władzę mieli tylko ci którzy głosowali na tą partię. Reszta może pójść spać. Zresztą zmieniła się tylko nazwa tego ustroju. Niejednokrotnie w Sejmie siadywali tacy którzy byli w nim już przed 1989 rokiem. Zabawne co? Nazwa ustroju się zmienia, a ludzie pozostają ci sami. Demokracja objawia się jednak w wielu przejawach życia codziennego. Jeżeli większość uważa że ktoś jest frajerem to wmawia mu się że on tym frajerem jest. Dzisiaj wielkie osobistości nie miałyby racji bytu. Zgniotłaby ich szara masa bez własnych poglądów. Tak samo jest na portalu: każdy przejaw innych poglądów (całkiem logicznych) jest równany z ziemią tylko dlatego że są one inne niż poglądy osób które jakby nim "rządzą" (chodzi mi tu np. o moderatorów - nie ukrywam że chodzi mi o Ciebie eMeFCe - mam nadzieję że za to nie zostanę potraktowany ostrzeżeniem). Dobranoc.

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-16 12:33:18

-30
ola9614

eMeFCe, "Obiecuję ,że dokonam specjalnych ,ale to specjalnych starań by ten artykuł i cała jego seria została usunięta", na tę jakże przerażającą groźbę, odpowiem fragmentem wiersza Czes"Nie bądź bezpieczny. Poeta pamięta, Możesz go zabić - narodzi się nowy. Spisane będą czyny i rozmowy".

"Kpisz teraz? Tak samo bym powiedział o Tobie ciekawe czy byłoby Ci miło." Ja akurat nie popieram homoseksualizmu ;] Można by rzec że zwalczam...

"To wszystko było tłumione i nie pokazywane Polsce" Tak samo chcesz zrobić z moją serią artykułów.

"Na pewno jesz warzywa GMO jak wiesz" Takich w Polsce nie dostaniesz. A jeśli wiesz gdzie w Polsce są to chyba raczej Ty je jesz?

"Była totalna bieda dla zwykłych obywateli" Dlatego każdy doceniał to co miał.

"a jeśli nie mieszkasz na wsi masz problem musisz głodować bo wszystko co z zachodu to zło. " 95 % produktów w biedronce to Polskie produkty.

A tak na serio to czy gdzieś tu pisze że cały zachód jest zły? No pokaż mi gdzie? Wymieniłem tu wady cywilizacji do której należymy, podobno mam do tego prawo. Używam go. Podobno mówisz że każdy ma prawo. Widzisz? To że nie potrafisz odróżnić tego że mówie co w PRL było dobre od tego że PRL nie był najlepszym miejscem do życia to nie moja wina.

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-19 15:03:55

No teraz przyznaje że jakbyś trochę zauważyła we mnie człowieka. Także słusznie zauważyłaś że każdy ma swoje poglądy i nie ma o co się kłócić, bo przecież ten portal nie temu służy. I to że ktoś ma tutaj inne poglądy nie znaczy że od razu będziemy się niszczyć nawzajem. Dodam tyle że będę kontynuować swoje przemyślenia, w których oczywiście nie będę krytykować wszystkiego, tylko to co jest warte krytyki.

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-03-14 19:25:08

Kocham USA. Poza otyłością, bombą atomową i wizami to bardzo piękny kraj. Moim największym marzeniem jest właśnie zwiedzić Stany, Waszyngton: Pomniki Lincolna, Waszyngtona, Jeffersona, Arlington, do Pentagonu by mnie nie wpuścili... Las Vegas, Nowy Jork, Los Angeles, Zaporę Hoovera. Z resztą na co wypowiadasz się 23 dni od ostatniej wypowiedzi...

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-16 12:34:58

-26
ola9614

I dziękuję za jakże uzasadnione Ostrzeżenia na profilu ;)

Odpowiedz na ten komentarz

evident 2011-03-13 21:20:08

+31
eMeFCe
-24

Zauważyłam, że za całe zło świata obwiniasz zachód (w tym głównie USA) nie chodzi mi tu o same artykuły ale i wypowiedzi...
Kłócić się nie mam zamiaru, żyj w swoim wymyślonym świecie i swoich jak dla mnie nieco chorych przekonaniach, jednak nie mogę z cierpieć faktu, że kojarzysz mi się z moją 83 letnia babcią, co to ona obwinia zachód oraz upadek socjalizmu w Polsce o całe zło..
I tu pojawia mi się lampka że tylko osoby "zacofane" w pewien sposób i nie douczone lub też nauczone tego co im wygodniejsze są tak święcie przekonane o takim przebiegu sprawy..
Pomijając dążę do tematu bez stresowego wychowania... Tu znowu kojarzysz mi się z moją mamą która sądzi że bezstresowe wychowanie polega na zostawieniu dziecka w samopas niech robi co chce... I z tego co zauważyłam Ty również wychodzisz z takiego założenia.. A to właśnie jest błędne... zresztą z takiego założenia wychodzi również wiele rodziców które zostawiają dziecko samemu sobie.. Bezstresowe wychowanie wychodzi z takiego punktu, że z dzieckiem powinno się rozmawiać i tłumaczyć.. I uwierz jeżeli to się praktykuje od malutkiego dziecka to przynosi efekty.. I uwierz mi ile ja razy wolałabym mieć wyłożone na tacy jako 5/8/10 letnie dziecko dlaczego powinnam tak nie robić niż dostać pasem... Bo po pierwsze "wychowanie klapsem/ pasem" czy czymkolwiek innym budzi w dziecku agresję, poczucie winny, niemocy, odsuwa je od rodziców, osłabia więź z rodzicami, powoduje zamknięcie się w sobie i życie w przekonaniu, że cokolwiek powie rodzicom dostanie za to.I na dodatek osłabia jego pewność siebie. Po drugie im dziecko starsze tym klaps daje świadomość dziecku, że rodzic jest wobec niego bezsilny co powoduje jeszcze więcej złych uczynków...

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-15 14:15:04

-26
ola9614

Poza tym dlaczego nazywasz mnie komunistą skoro wymieniam jedną niewielu z zalet PRL?

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-02-19 15:03:05

@Evident
"Że tak zacytuję "kłania się czytanie ze zrozumieniem". Nie napisałam, że to Ty chcesz zabłysnąć lecz są takie osoby co napiszą coś głupiego, aby reszta była tym zainteresowana i o tym mówiła."
Jezu! To o mnie!

"spoko człowiek człowiekiem i zawsze ciągnie w swoją stronę jednak nie można zapomnieć o fakcie, że podstawą jego bytu jest również reszta społeczeństwa"
To właśnie nie jest spoko. Jednak można mnie zignorować. Jestem idealistą. To nieuleczalna choroba.

"narzucanie poglądów przez sferę wyższą jest poprawne i ograniczanie wyboru w strefie osobistej obywatela również nie jest najlepszym rozwiązaniem."
Nie ma najlepszych lub najgorszych rozwiązań. Również nie jestem za narzucaniem, jednak czasami zbyt dużo wolności bez dyscypliny jest zabójcze.

"W związku z tym, że tak Ci się wiele spraw nie podoba kształć się pod względem zostania politykiem/prezydentem/premierem załóż własną partię i rób tak, aby wykorzystać to co wiesz. A jeżeli nie, to przynajmniej po ukończeniu 18lat bierz udział w wyborach. Bo zwróć uwagę na fakt, że wielu Polaków za przeproszeniem ma zazwyczaj w du*pie wybory, a później ma czelność jeszcze narzekać. "
Dobre rady. Aczkolwiek myślę, że narzekanie to nic takiego. Przynajmniej nie w danej chwili. Ciągle słyszę jakieś narzekania. Gorzej jeśli człowiek przez narzekanie zrzuca z siebie odpowiedzialność.

"dajesz swoją postawą przykład swoim rówieśnikom często o tym nie wiedząc."
To jest akurat smutniejsze. Sam dobry przykład może nie wystarczyć. Trzeba by jeszcze wzbudzić w ludziach chęć stawania się lepszymi. Bycia a nie posiadania. Kiedy chcemy mieć, ciągle dążymy do zwiększenia dobrobytu. Niestety jest coś w człowieku, że kiedy ma to chce więcej. Niezaspokojone pragnienie. Jeśli za to chciałby być. Pomimo przeciwności. Takim sposobem mógłby stawać się lepszym dla własnej satysfakcji i rozwoju. Czyż sam Jezus nie opisywał podążania ścieżką dobra jako prób i cierpienia?

@Nidu
Właściwie to nie mam nic do powiedzenia. Może zarzucenie niejasności w wyrażaniu zdania bo wynikają te wszystkie kłótnie. Jednak mam ten sam problem. Czasami proste myśli dla mnie wydają się innym jakieś skomplikowane i przemądrzałe. Potem mi zarzucają, że staram się jakoś wywyższać czy coś, że używam skomplikowanego języka i tak dalej. Właściwie jakimś dziwnym cudem ludzie mają mi za złe, że staram się jakkolwiek uzasadniać moje stanowiska.

@Ecośtam
"Hahaha dziękuję za zdjęcie i poza tym widać lubisz grzebać ludziom po profilach <hahaha>
Żeś mi pojechał
wiesz ktoś mądry kiedyś powiedział :`Daj mi człowieka a znajdę paragraf`"
Grzebanie w profilach jest niemoralne i w ogóle? Hmm... Ale ze mnie <cenzura>...
Ten ktoś mądry miał bardzo zamordystyczne poglądy. A Ty podobno promujesz wolność słowa czy coś takiego. Właściwie chyba jesteś dość liberalny. Nie wiem bo nie chce mi się czytać całej tej kłótni. Jednak jeśli to prawda to... OCH COŻ ZA IRONIA!

@Sprawa rozwoju technologicznego a kultury.
Nie wiem gdzie to się zaczęło ale pragnę przypomnieć, że narzędzia nigdy nie są złe. Zależy od wykorzystania.

@Cośinnego
Zastanawiam się poważnie nad napisaniem artykułu. Chcę zaistnieć. Nie wiem tylko jaki temat będzie najfajniejszy. Zastanawiam się nad:
a)Dlaczego kobiety są gorsze od mężczyzn. (Tak, Dick Masterson mnie zainspirował.)
b)Dlaczego Bóg istnieć nie może a wiara to kłamstwa. (To zawsze zabawny temat.)
c)Miłość jedynie zjawiskiem fizyko-chemicznym. (Może być zabawnie.)
d)Kobiety prowokują gwałty zachowaniem. (No co? Taka prawda.)
Jak myślicie, który się najlepiej przyjmie? (Czytajcie "który spowoduje największą wściekłość dojrzewającej społeczności?")

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-16 19:20:12

+29
eMeFCe
-27
ola9614

I nie ucz mnie konstucji. Powód w załączniku ;)

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-18 14:35:27

+27
Fudge19
-24
ola9614

evident, Zło z zachodu część. I, tam masz o homoseksualizmie, także tam się wypowiadaj a nie łopoczesz bez sensu. Zauważ że nie chce "błyskać" tylko piszę co myślę. Z tego co wiem to Ty robisz to samo? Nie? Niby każdy a do tego prawo. Używam komputera ponieważ nie wszyscy są tacy fajni jak Ty i godzinami włóczą się po mieście. Tak samo jak Ty mnie wsadzasz do jednego worka, to ja i Ciebie. Więc nie narzekaj. Jeśli Twoim zdaniem Cię wkurzam, to zamiast dawać mi te satysfakcje że gram Ci na nerwach po prostu nie pisz.

I POWTARZAM PORAZ KOLEJNY, NIEUWAŻNIE CZYTAJĄCYM BĄDŹ MYŚLĄCYM:
- Gdzie tu jest napisane że uważam że PRL jest idealny i wszechwspaniały, jak to jest w Waszym mniemaniu?
Nigdzie. W demokracji nie ma rzeczy idealnych, tak i tam nie było idealnych ale nie wszystko było złe i brutalne. To też świadczy o tym jak małe masz pojęcie. Było dużo dobrych rzeczy, nie było jednorazówek, mieliśmy wspaniałą motoryzację, stopowców, system kształcenia i wychowywania. Panowała dyscyplina, ale to motywowało ludzi nie to co teraz.

Ence Pence, chyba zabrakło Ci argumentów na rozmowę z takim kretynem jak ja... ;)

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-19 16:17:40

Imperator, wybierz ten )Dlaczego kobiety są gorsze od mężczyzn, jak chcesz oburzyć większość portalu, będzie zabawnie. Ten o miłości jako chemi to ja już napisałem, ale były małe zastrzeżenia i muszę dopracować, ale czekam na jakikolwiek Twój artykuł.

Odpowiedz na ten komentarz

Nidu 2011-02-15 14:07:12

-32
ola9614

Nikt tu nie mówi o komuniźmie. Demokracja ma swoje wady, komunizm też. Ale miała też zalety. Komunizm sam według założeń nie jest zły. To ludzie którzy sami zmieniają jego zasady dla swych korzyści są źli. I Ty lewacki propagatorze zważaj na słowa.

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek