Katastrofa Smoleńska oczami nastolatka

ODPOWIEDŹ (ARTYKUŁ)

Master2322

Katastrofa Smoleńska oczami nastolatka

O czym będzie?
Witajcie!
Dzisiejszą notkę postanowiłem poświęcić moim rozważaniom na temat katastrofy Smoleńskiej, w której zginęło Tylu wspaniałych i ważnych ludzi. Na wstępie chciałbym przedstawić wam swoje oczekiwania i rozważania, jakie uważam za stosowne, a potem prosiłbym was o wypowiedzenie się na ten temat, abyście przedstawili wasze poglądy i przemyślenia.
Mianowicie po tym jak się dowiedziałem o strasznej tragedii, wpierw ogarnął mnie smutek i strach. Smutek, gdyż pomyślałem o rodzinach zabitych, co oni teraz przeżywają - te dzieci, które nie zobaczą już swoich rodziców bądź bliskich. Jak będzie toczyło się ich życie - nie jestem sobie w stanie wyobrazić. Strach ogarnął mnie ze względów politycznych. Przez tragedię Polska na jakiś czas stała się łakomym kąskiem dla państw, o których nie chciałbym tutaj wspominać, z resztą chyba sami wiecie o jakich mówię. Chociaż Ci wszyscy ludzie którzy zginęli nie byli ze mną jakoś spokrewnieni, jednak podczas uroczystości pogrzebowych w oku zakręciła mi się łezka, w tedy to zacząłem skrupulatnie analizować całą drogę od wyloty do katastrofy.
Moje wnioski:
Doszedłem do wniosku, że to jakaś zupełnie pomylona osoba dała lecieć wszystkim najważniejszym osobom jednym samolotem. Przecież gdyby podzielono ich na 3-4 przelotów i nie w jednym czasie. Nigdzie Poza granicami Polski głowy państwa nie latają jednym samolotem z innymi ważnymi członkami polityczno-strategicznymi. Jak to się mówi „Polak mądry po stracie” mam nadzieję, że nie przekręciłem, jeśli ta, to wybaczcie. Wracając, jeśli nawet podzielono by ich na grupy, to co za idiota wybrał tak fatalne lotnisko do lądowania, jeszcze nawet o tym wiedząc o fatalnym stanie lotniska. Czy prezydent Rosji, Ameryki lub innych wielkich krajów chciałby lądować na takim lotnisku? Moja odpowiedź brzmi - nie. To dlaczego nasi musieli tam lądować, ktoś tu popełnił ogromną pomyłkę albo… i tu sami sobie dokończcie, żeby nie zamknęli mnie za spekulacje.
Dziękuję wam za przeczytanie mojej notki i zapoznanie się z moimi przemyśleniami mam nadzieję, że przynajmniej część z was zgadza się z moimi rozważeniami. Sądzę, że taka notka była potrzebna nie tylko wam ale również mnie gdyż mogłem wyrazić to co mnie od dawna nurtowało.
Odpowiedź

KOMENTARZE (33)

chwilę temu

Fudge19 2011-04-08 19:12:04

+78
Aneliss
milkpl
evident
Zwariowana13
Supcialka
likethewind
-63

"Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien szacunku, teraźniejszości ani prawa do przyszłości." - To słowa marszałka Piłsudskiego i chyba pozostawię je bez komentarza. Wiem że dla większości z was Józef Piłsudski jest tylko starym dziadem z wąsem i nie zawdzięczacie nic jemu ani żołnierzom walczącym kiedyś o niepodległość. Ja jestem dumny z tego że jestem Polakiem, a tą dumę wyrażam poprzez pamięć o historii (a stała się nią również katastrofa smoleńska). Rzecz jasna to co się stało po katastrofie to już paranoja.

@Hustler:
"to sa nieproduktywne jednostki naszego spoleczenstwa a z takimi(w darwinizmie) to pod murek i czesc" - to raczej narodowy socjalizm a nie darwinizm. Zresztą nieproduktywne jednostki są dzisiaj u szczytów władzy (nie będę wymieniał nazwisk bo każdy wie o kogo mi chodzi).

"rzad nie ma za duzego wplywu na ceny" - nie skądże. Ma tylko wpływ na swoje pensje. Tylko Polak potrafi wywieźć swój cukier do Niemiec, a potem go przywieźć i wychodzi niższa cena niż u nas na miejscu. W Niemczech polski cukier kosztuje 2,30 (w przeliczeniu na złote rzecz jasna), a w Polsce polski cukier kosztuje 5 zł. Czy to normalne? W rządzie siedzą NIEUDACZNICY. Nie wiem kto głosował na platformę, ale uważam że tacy ludzie są pozbawieni narządu odpowiedzialnego za myślenie.

"Napewno w twarzy komorowskiego widac duzo iwecej powagi jak u Kaczynskiego." - ciekawe gdzie Ty tą powagę widzisz. Ja w jego twarzy widzę tylko okulary i wąsy.

@djkg6: "Przynajmniej nie ma już tego głupiego prezydenta. takiego beznadziejnego prezydenta polska nigdy nie miała." - tamten "głupi prezydent" nie robił chociaż błędów ortograficznych w jakichś oficjalnych wpisach. Prezydent Komorowski po wpisie do księgi kondolencyjnej po tragedii w Japonii stał się dla mnie nie powiem kim.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za minusy od kosmopolitów.

Odpowiedz na ten komentarz

basiaaxd 2011-04-05 07:52:02

+76
Iloveboys
-52
evident
PiĘkNaMaDzIa

Nie podoba mi się. Tyle już się nasłuchałam o tym rok temu, że już mam na to wyje****. Ok, najpierw było mi trochę przykro, ale co mnie to obchodzi? Jak jest katastrofa, w której ginie tysiące ludzi, nie ma takiej żałoby! Bo to przecież "zwykli ludzie". A jak prezydent zginął, to wszyscy pod pałac i modlą się jak moherowe babcie. Potem afera z krzyżem... Ludzie, dajcie spokój! Stało się i się nie odstanie. To też byli zwykli ludzie. Ja ich nie znałam, nie lubiłam, więc co mnie to?

Odpowiedz na ten komentarz

herbatnikx3 2011-04-05 10:33:02

+75
Iloveboys
-47
evident
MalinkaaxDD
Zwariowana13

MASAKRA, po co to wspominać? :|
już rzygam tym smoleńskiem.
wspaniali ludzie, ta. :) zapewne duzo wiesz co zrobili, itd. naoglądałeś się w tv, a przecież wiadomo.. "o zmarłych źle się nie mówi" yh.

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-04-04 21:40:27

+75
DianaxDxD
basiaaxd
-68
ffdhh
MalinkaaxDD
PiĘkNaMaDzIa

Przynajmniej nie ma już tego głupiego prezydenta. takiego beznadziejnego prezydenta polska nigdy nie miała.

Odpowiedz na ten komentarz

Kasikowa 2011-04-04 18:23:32

+74
basiaaxd
miska820
Sheina171
-57
PiĘkNaMaDzIa

leciał leciał, no leciał, leciał no i spadł..no..i tyle.
taka moja teoria xd nie no, ale tak na serio to mnie, gdy dowiedziałam się o tej katastrofie, też ogarnął smutek..ale potem po trzech czy czterech miesiącach rozpamiętywania tego, no ta cała sprawa zaczęła mnie irytować..no bo ja wiem, że w końcu to ogromna tragedia itd. itp. no, ale moim zdaniem to już lekka przeginka..

Odpowiedz na ten komentarz

4567 2011-04-12 20:31:19

+71
TomcioRomcio
-55

BARDZO MI ICH SZKODA. BARDZO WIELE MUSIELI POKONAĆ DRÓG..... WCZORAJ W KLASIE O TEJ KATASTOFIE MYŚLAŁAM. I, ŻE TYLE LUDZI ZGINĘŁO W TAKIEJ KATASTOFIE. NIE WIEM NAWET JAK TO OPISAĆ................
W NOCY NIE MOGŁAM ZASNĄĆ PONIEWAŻ MYŚLĘ O KATASTROFIE A ZWŁASZCZA SZKODA MI CÓRKI PARY PREZYDENKIEJ BO ONA NAJWIĘCEJ PRZECHODZIŁA TEN DZIEŃ KATASTROFY W KTÓREJ ZGINĘLI JEJ RODZICE

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-04-07 19:35:17

+71
MalinkaaxDD
Zwariowana13
master2322
-63

a mi sie wydaje ze to niemógł byc przypadek ot tak. mysle ze maczał w tym ktoś palce

Odpowiedz na ten komentarz

Claudia19 2011-04-06 23:33:55

+70
evident
milkpl
MalinkaaxDD
Madziaa10
-50

Ale głupoty piszecie OMG ciekawe co byście czuli na miejscu ofiar tej katastrofy....lol

Odpowiedz na ten komentarz

evident 2011-04-10 22:12:14

+69
Aneliss
TomcioRomcio
dodi96
Fudge19
-53

Po pierwsze wspomnę, że temat Smoleńska 2010 męczy mnie niesamowicie.. dlaczego? dlatego gdyż obecni politycy niezależnie od partii mydlą nam nim oczy abyśmy patrzyli tylko na to a nie na ich pokrętne układy i sztuczki wprowadzania i zatwierdzania podwyżek przez rząd. Jeszcze rok temu do 9 kwietnia, kwiecień jako miesiąc był wspomnieniem po Papieżu Janie Pawle II i zbrodni katyńskiej.. Dziś jest tylko wspomnieniem Smoleńska.. już nie nawet Katynia.. Katyń to takie dopełnienie, aby rodziny Katyńskie za bardzo się nie sprzeciwiały, że zapomina się o ich szkodzie.. i to właśnie jest dla mnie chore.. chore są dla mnie niepoparte niczym domysły, wykorzystywanie tragedii w walce polityczniej zarówno przez Tuska, Komorowskiego jak i samego Jarosława Kaczyńskiego oraz innych polityków.. Nikt tego nie chce wyjaśnić wyprostować.. nie chce snuć domysłów lecz ludzie sami wiemy, że ten co ma krew na rękach jeżeli jest chory pokazuje ręce jeżeli nie gra na zwłokę.. identycznie jak 71 lat temu w sumie to 66 czy 63 (nie pamiętam dokładnie) kiedy to Niemcy powiedziały prawdę o zbrodni Katyńskiej popełnioną przez Rosjan(tuszując przy okazji swoje zbrodnie), a później Rosja po kilku latach zwaliła winę na Niemcy..Mam nadzieję, że w przyszłości o ile będzie wolna Polska, a nawet jeżeli jej nie będzie znajdzie się ktoś podobny do Lecha Kaczyńskiego oraz innych wiernych ludzi stanu którzy będą walczyć wytrwale o prawdę, prawdę tego co się stało, do zadość uczynienia tych zdarzeń ukarania winnych i dla prawdy historycznej.

Hustler błagam Cię nie zgrywaj idioty albo wyjdź ze swojego zakłamanego świata.. Lech Kaczyński był jedynym (bodajże tak) najbardziej wykwalifikowanym wyuczonym i inteligentnym prezydentem nowej wolnej Polski.. więc proszę Cię nie pie... nie mów mi głupot, że był głupim nieudacznikiem.. och przepraszam lepiej patrzeć na wygląd.. ale przepraszam, żaden z dotychczasowych lub też obecny prezydent urodą nie grzeszy.. a tym bardziej inteligencją.. kupiona matura.. zawodówka mogę na palcach wymieniać być może się nie zmieści domniemane kwalifikacje i umiejętności innych prezydentów RP. Poza tym należałoby dodać, że to Kaczyńscy byli cząstką mózgu Solidarności, pan Wałęsa był tylko pionkiem.

I tak nie lubię pana Jarosława bo posługuje się śmiercią brata jako częścią gry politycznej, ale wierzę, że przy swoim bracie Lechu Kaczyńskim nauczył się choć odrobiny szacunku do państwa Polskiego w przeciwieństwie do głównych przywódców RP.

Lech Kaczyński był bardzo głupi - pełna ironia- no bo przecież zrobił BARDZO głupio odsuwając się od innych państw bo chciał walczyć o naszą prawdę historyczną, o ziemie Polskie.. jego jadowita uwaga względem Niemiec kiedy to domagały się Ziem odebranych, że jeżeli tak bardzo chcą tych ziem to on postara się wyliczyć koszty za odbudowę samej Warszawy (a gdzie reszta zniszczonej polski? gdzie reszta naszego XI w. dobytku?) i jakoś na chwilkę japka im się zamknęła.. znając życie pan Komorowski w sumie to Tusk nie będzie chciał się za bardzo kłócić z kimkolwiek no bo przecież stosunki między narodowe uścisną sobie dłonie z naszymi oprawcami i powiedzą bierzta co chceta... tylko poczekajcie do wyborów i triumfu PO..

Tak w ogóle uważacie mecherowe berety za tępych ludzi -a Wy to się wykazujecie niezwykłą inteligencją mówiąc tak na nich) - bo idą za PiS jednak powiem wam... to jest przezabawne śmieszne bo łudzicie się wizją Japonii, Irlandii czy czegokolwiek..) jak tak bardzo chcecie to możemy być Niemcami albo Rosją oni po mimu tylu lat od wojny z chęcią nas przyjmą pod swe ramiona)jednak zapominacie o wizji naszych przodków, że Polska miała być Polską, zapominacie o słowach Reja, że Polacy nie gęsi i swój język mają.. jednak Wy wolicie oglądać telewizję czytać zakłamane słowa prasy wierzyć w słowa zakłamanych polityków.., życzyłabym wam powodzenia z myślą o nadchodzącej Polsce.. ale wam nie życzę ponieważ ta wizja dotyczy mej przyszłości również. a ja chcę być Polą która mieszka w Polsce i która mówi po POLSKU!

Hustler co do aborcji gdybym była wredna (w sumie to jestem) powiedziałabym , że szkoda, że Twoja matka nie poddała się aborcji, jednak nie jestem aż taką idiotką. być może nie mieli dzieci jednak wiedzą, że podstawą państwa Polskiego była religia chrześcijańska i po mimo tego, że w Konstytucja zapewnia nam prawo wolności wiary słowa itd. nie zapominajmy tego, że naszą podstawą jest szacunek dla drugiego człowieka.. jeżeli chcesz żeby była aborcja to mam lepszy pomysł wykastruj się przynajmniej nie będziesz musiał kombinować jak zmusić swoją partnerkę lub też namówić ją do pozbycia się dziecka przy czym odbierać tego życia istniejącej już istocie..


Przeraża mnie jak jesteście podatni na wpływy.. i jak bardzo ...

Minusujcie do woli to tylko świadczy o tym jak was prawda w oczy kole..


Prawda o zmarłych się nie mówi jednak ja odkąd uzyskałam możliwość własnej świadomości politycznej (której jak widzę tutaj nie mają) dokonałam wyboru i wyboru się swego trzymam.. a wydarzenia które w ostatnich latach miały miejsce coraz bardziej mnie w nim utwierdzają..

Odpowiedz na ten komentarz

likethewind 2011-04-07 21:27:47

+69
Zwariowana13
-56

pośredni ma. przecież podnosi podatek VAT. to jest tak zwana kiełbasa przedwyborcza. obiecują, a potem nie spełniają. dlaczego więc na taki chwyt na takie kłamstwa polecieli Polacy? Tusk gdzies tam kiedys w jakiejs rozmowie wypłynął, zajął większe stanowisko i co? jak to się stało, że wyśmiewany, lekceważony przez inne partie wygrał wybory? niezłe kity musiał wciskac, tak? Zmanipulowani... zmanipulowani Polacy...
tyle błędów platforma popełniła, niszcząc życie i przyszłosc obywateli... choćby obceny upadek gospodarki- dlaczego w Polsce jak tak drogi cukier? oświeć mnie, gdzie w Europie jest drożej?
czytałes czy słyszałes kiedys komentarze polskich emigrantów na temat cen paliwa? w Polsce za litr zapłacisz ponad 5 zł, a w Niemczech ponad 6zł, ale w Niemczech minimalna płaca wynosi 1200EURO, a u nas? 1400ZŁ. różnica bije po oczach. nie pamiętam, ale kiedys ktos się wypowiadał, że w Szwajcarii za dzien pracy jest w stanie kupic o (chyba) 10 litrów paliwa więcej niz za dzien pracy w Polsce.
w tym roku będą kolejne wybory, mam nadzieje, że Polacy wreszcie przejrzeli na oczy.
znalazłam cudowne, bo oszołamiające bezpośrednością słowa Nelli Rokity:
"Donald Tusk nie chciał być premierem i wewnętrznie nadal ubolewa, a może nawet naśmiewa się z Bronisława Komorowskiego, który jest takim nieudacznikiem";
"W jakiś sposób tak to odczytałam, może to jest za daleko idąca interpretacja, ale dzisiaj jest 1 kwietnia, bardzo dzień odważny i chciałam powiedzieć, że słyszałam, że Donald Tusk chce przeprosić za tą swoją politykę zagraniczną, za to, co się działo w Smoleńsku, za to, co się dzieje w Polsce z jego ramienia, za to, że rozpętuje wojny, za to, że szuka wrogów, za to, że cały czas nienawidzi i się boi kogoś(...)"- patrząc z dobrego serca jest ZA PÓŹNO. a może to kolejny 'chwyt' i chęc manipulacji? nie, jego czas minął. niech Polacy nie będą już tak naiwni...

"jak ćwok ktory nie moze sobie nawet znalesc kobiety, nie potrafi sam zrobic zakupow moze wypowiadac sie o codziennym zyciu czy takich tematach jak aborcja nie majac samemu dzieci."- I CO Z TEGO? ma to swoje plusy-raz: nie będzie kobiety zaniedbywał, dwa: odda się całkowicie przyszłosci panstwu, co dla nas byłoby znakomite. kiedys przeciez była mozliwosc rządzenia platformy u boku PiSu, jednak platforma chciała więcej. ... i jest jak jest.
skąd wiesz, że nie potrafi sam zrobic zakupów? widziałes go w Biedronce z pomocą?
nie ma dzieci, ale ma swoją mądrosc życiową, dlatego powinien się wypowiadac i jego zdanie rowniez powinno byc brane pod uwage. nie mówię, że na równi z osobą posiadającą dziecko, ale jednak.

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-04-04 19:56:29

+69
basiaaxd
miska820
shruberry
-62
PiĘkNaMaDzIa

tyle sie juz o smolensku naczytalem ze juz tym rzygam i ta twoja notka nawet tego nie zmieni

Odpowiedz na ten komentarz

~Lejdis 2011-04-18 21:13:42

+68
TomcioRomcio
-55
Karo0la

Na pewno to nie był przypadek ta katastrofa według mnie to był zamach ale ok pani od historii mnie wyśmiała jak to powiedziałam a niech pewna osoba się wytłumaczy z takich słów:" Jak zginie prezydent to się wszystko zmieni". Ja mam tyle do powiedzenia.

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-04-04 18:25:21

+68
basiaaxd
miska820
-69
MalinkaaxDD
evident
PiĘkNaMaDzIa

Czytajac juz pierwsze zdanie o "wspanialych" wiedzialem ,ze juz mi sie nie spodoba ten artykul.
Napewno zawsze szkoda zycia ludzkiego ale to sa nieproduktywne jednostki naszego spoleczenstwa a z takimi(w darwinizmie) to pod murek i czesc ...

Odpowiedz na ten komentarz

likethewind 2011-04-04 20:19:52

+67
MalinkaaxDD
PiĘkNaMaDzIa
-52

fatalne lotnisko jeszcze jest wybaczalne. ale co z rosyjskimi kontrolerami? nasz pilot był przeciez zaufanym, doświadczonym pilotem. co z nagraniami, z "czarnymi skrzynkami"?
co z zeznaniami? dlaczego zostały zmienione? wszystkiego się można uczepić, zapewne nigdy nie poznamy całej prawdy. nigdy... a może obszczekujemy złe drzewo?
gdzie była wyobraźnia Komorowskiego gdy mówił po prostu "nie powinni lądować w takich warunkach"? pewnie to nieistotne, ale grzebiąc dalej można się dowiedziec, że rodzina komorowskiego zmieniała kilka razy nazwiska...

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-04-07 11:12:25

-59
evident
Zwariowana13

likethewind tak naprawde rzad nie ma za duzego wplywu na ceny , tematy te na debacie to byl tylko taki "chwyt" wyborczy.
Napewno w twarzy komorowskiego widac duzo iwecej powagi jak u Kaczynskiego.
A co to tego jednania sie z ludzmi ... no chyba z mocherami sie jednal(Jarek), z tego co ja wiem to on pala nienawiscia do znaczej czesci spolecznestwa i chyba pragnalby wypowiedziec wojne rosji ... jak ćwok ktory nie moze sobie nawet znalesc kobiety, nie potrafi sam zrobic zakupow moze wypowiadac sie o codziennym zyciu czy takich tematach jak aborcja nie majac samemu dzieci.

Odpowiedz na ten komentarz

Iloveboys 2011-04-04 21:33:48

+67
basiaaxd
-57
PiĘkNaMaDzIa

nie no weź ...szczerze to mnie juz nudzi .......bo ja rozumiem że zginęli ludzie ale żeby aż tak się tym "przejmować"........ja tak szczerze to się nie przejęłam tą całą katastrofą, nie ruszyło mnie to ... :d bo dla mnie oni nic nie znaczyli jak by zginął członek mojej rodziny no to ok przejęła bym się ale tak, to nie..........bo polska jest i będzie a że zginął prezydent i cała reszta to mówi się trudno przecież wybrali następnego ..........ja nie wiem po co to jeszcze rozpamiętywać ;p

Odpowiedz na ten komentarz

moll16 2011-06-05 19:07:06

+67
MlecznySzejk
-55

bardzo ciekawe;> xd

Odpowiedz na ten komentarz

Gabiriel 2011-04-04 20:53:30

+64
basiaaxd
-61
master2322
PiĘkNaMaDzIa
betsy707

Mnie się ten artykuł także nie spodobał. Niestety, nie byłem w stanie skupić się choć przez chwilę na treści. Czemu? Jeśli pragniesz pisać artykuły, notki, czy to ty tam jeszcze chcesz, to uprzednio naucz się pisać. Żadnych przecinków, wielkie litery pojawiają się w środku zdania, a budowa samych zdań, ich sens, szyk wyrazów... Moje oczy.
Co do samego artykułu: zginęli, bo są głupi. Po co, ja się pytam, jeżdżą do tego pieprzonego Smoleńska? Zamiast rozpaczać nad zmarłymi, niech się żywymi zajmą. W Polsce ludzie nie mają co jeść, pracy brak, a ci sobie wycieczki urządzają. Gdyby myśleli logicznie, nie lecieliby starym gratem w taką pogodę. Znawcą tematu nie jestem, dlatego kończę wypowiedź tym jakże miłym akcentem: jesteście monotematyczni.

Odpowiedz na ten komentarz

YouLoveMe 2011-04-04 21:31:11

+63
basiaaxd
-57
milkpl
MalinkaaxDD
PiĘkNaMaDzIa

kurdee sracie sie z tym .. zgineli ... trudno .. jak ktos zginie z kogos rodziny tez takei tragedie robią i załobe na cąły kraj ? nie wiec ja nie placze.. znałam go osobiscie ? nie wiec mam wyrombane na tą kaczke .

Odpowiedz na ten komentarz

mareek 2011-04-22 15:53:14

+63
moncia973
Adaa1166
-59
Informatyk
Aneliss
TomcioRomcio

nie interesuje sie tym xd
ale powiem że mogli wziąść ze soba drugiego kaczora bo teraz to z niego bedzie drugi Kadaffi

Odpowiedz na ten komentarz

milkpl 2011-04-14 13:04:58

+61
TomcioRomcio
-50

Mnie to bardzo ciekawi ta cała historia z samolotem i jeżeli tylko coś wiadomo to czytam o tym aby jak najwięcej wiedzieć. W ten dzień, kiedy samolot się rozbił jechałam w odwiedziny do cioci, która zmarła 5 dni później.. Tamten okres nie wspominam zbyt dobrze. Przejęłam się tą tragedią gdyż mimo iż nie popierałam prezydenta Lecha Kaczyńskiego, było mi zal że zginął w taki a nie inny sposób, Ci ludzie nawet nie wiedzieli, że giną ; ( Jestem Polką i jestem z tego dumna! Szkoda tylko, że Jarosław Kaczyński robi tyle zamieszania, nawet po śmierci swojego brata. Tyle. (*)

Odpowiedz na ten komentarz

Madziaa10 2011-04-10 11:30:46

+60
evident
-56

Zgadzam się z Fudge19 i likethewind .
@YouLoveMe - "jak ktos zginie z kogos rodziny tez takei tragedie robią i załobe na cąły kraj ?" - nie, nie będzie takiej tragedii na cały kraj, ponieważ to nie była znana osoba na cały kraj, więc niby dlaczego miałaby być żałoba na całą Polskę ? Co innego Ci ludzie co zginęli 10 kwietnia 2010 r. w tragedii pod Smoleńskiem, byli to znani Polacy, którym się należy pamięć.
@djkg6 - "Przynajmniej nie ma już tego głupiego prezydenta. takiego beznadziejnego prezydenta polska nigdy nie miała." - A znałaś go osobiście, że mówisz, iż był beznadziejny ? - nie, więc jeżeli nie znałaś osoby nie wypowiadaj się w taki sposób na tej osoby temat.
@basiaaxd- Ale to nie byli "zwykli ludzie" ! To byli ZNANI Polacy z naszego rządu ! Jak ich nie znałaś to w jaki sposób, mogłaś ich nie lubić ? Przecież nigdy nie rozmawiałaś z nimi, a ni nie widziała w realu tylko w na ekranie telewizora, a to całkiem co innego niż widzieć osobę w rl i z nią rozmawiać w rl, może się okazać, że ona jest całkiem inna niż się wydaję, bądź jak ją w telewizji ludzie prezentują bądź w prasie, nie zawsze musi być to prawda, a telewizja i prasa wykorzystuję jakieś głupie plotki, żeby tylko tą osobę zniszczyć i ośmieszyć.
@herbatnikx3 - Po co wspominać ? - bo byli to Polacy, którym należy się pamięć, nie tylko rok po tragedii, ale na zawsze to powinno zostać w naszych pamięciach. Ciekawe czy ty wspominasz zmarłych z twojej rodziny ? Jeżeli tak to po co ? Przecież to nie ma sensu . Ile razy można to rozpamiętywać ? To jest na takiej samej zasadzie.
@acon43 - zgadzam sie z toba. Z wysokości 40 m na ziemią wątpie, żeby całe 96 osób zmarło, żeby ani jedna nie przeżyła - nie wierze. Znajoma mojej mamy była tam tego samego dnia, pojechała na to uroczystość, tylko, ze ona pojechała autokarem i widziała jak ten samolot lądował i gdy już się rozbił widziała, że przeżyło 3 Polaków tylko, że szybko zostali załawienie przez ruskich, trzy strzały i po ludziach, krzyczała do nich: "Co wy robicie , oni żyją, zostawicie ich!", az w końcu jakiś rusek zamknął ją w jakimś pomieszczeniu i trzymali 24 h, komórkę jej zabrali , wszystko. Po 24h wypuścili ją pod warunkiem, że nikomu nie powie co tam się wtedy działo, a jakby powiedziała to osobie, która może coś z tym zrobić, by już niezyła, dlatego ona się modliła, żeby komorowski nie przeszedł, bo już by było po niej.
Zostały wydane dwie książki na temat Smoleńska. Smoleńsk 10 kwietnia 2010 Piotr Kraśko to opisał, jednakże dużo prawdy nie mógł za bardzo w niej opisać, wiadomo dlaczego. Był wtedy na miejscu i widział to dokładnie przez okno hotelu, które było z widokiem na to lotnisko. Natomiast druga ksiązka nosi tytuł: "Katastrofa Smoleńska. Dzień po dniu, godzina po godzinie", autor Henryk Pietraszewicz w tej ksiązce została zawarta cała prawda.
Jest mi szkoda tych rodzin, które straciły swoich najbliższych w tak strasznej katastrofie. Ale też jest mi szkoda tych osób, którzy tam zginęli.
Jest to starsznie podejrzane, ponieważ o ile się nie mylę w 7.04.2010r to była środa poleciał tam samolotem premier Donald Tusk ze swoją partią, lądował na tym samym lotnisku i jakoś wszystko było przygotowane do lądowania, natomiast gdy 3 dni później poleciał śp. Lech Kaczyński już tak dokładnie lotnisko nie było przygotowane, zostały zmienione latarnie w sensie, że zostały obnizone i dlatego pilot, który prowadził samolot nic nie widział to jest jedne powód, drugi to straszna mgła. Ale to, że był niedoświadczony p
pilot to kłamstwo, ponieważ to był jeden z najlepszych pilotów, jaki mógł być na pokładzie TU-154. Było też coś takiego w telewizji , że to wina samolotu, iż jakaś część w nim była zepsuta - to nieprawda, samolot był rok temu przed wyjazdem do Katynia w 2010 rok , miał dokładny przegląd i te części, które się nie nadawał były wymieniane.
Jest to wkurzająca, że teraz rok po tragedii Smoleńskiej , cały czas w telewizji rozmawiają, pokazują zdjęcia archiwalne, osób, którzy w tej tragedii zginęli, a ja jakoś nic nie słyszałam na temat tych żołnierzy, którzy tam polegli kilkanaście lat temu.

Odpowiedz na ten komentarz

SEXUOLOG15 2011-04-04 22:51:56

+58
PiĘkNaMaDzIa
basiaaxd
-58
evident

POWIEM SZCZERZE W TEJ KATASTROFIE ZGINĄŁ PAWEŁ KRAJEWSKI Z PRZASNYSZA (MIESZKAM NIEDALEKO)I TYLKO JEGO MI BYŁO SZKODA NO I PANI PREZYDENT...
[*]

Odpowiedz na ten komentarz

ania535 2011-04-29 16:14:33

+53
Aneliss
TomcioRomcio
-67
evident
magnesxd
Karo0la

Moim zdaniem Tragedia Samolotu w Smoleńsku to na 100% procent nie był przypadek tylko zamach Rosjan na Polskę.
A odszkodowania otrzymane przez rodziny ofiar katastrofy są zdecydowanie za wysokie ponieważ człowiek człowiekowi jest równy i nie powinno się jednej rodzinie za stratę osobu najbliższej wypłacać 6 000tys. zł lub 5 000tys. zł a innym rodzinom (osób które zgineły w katastrofie samoloty) ok 250 000tys. od osoby czyli jeśli zgineła pewna kobieta zostawiając 2 córki i męża to rodzina dostaje 25000 razy 3 osoby to 750000tys zł na rodzine to zdecydowanie za duzo. W naszym cywilizowanym świecie mimo tego że mamy sprawne maszyny i mądrych ludzi wiele katastrof samolotniczych po prostu nie da się wyjaśnić i tak samo będzie w tym przypadku tej katastrofy skoro w ponad 1 rok nic nie zdziałali to i teraz pamięć u świadków zanika dowodó nie ma to i rozwiazania nie będzie
Chciałabym jeszcze nawiązać do grobów pańskich w kształcie tupolewa lub złamanej brzozy to lekka przesada oni byli zwykłymi ludźmi takimi jak my a nie jakimiś świętymi męczennikami żeby ich w tez sposób wychwalać.
Oto moje zdanie na ten temat.

Odpowiedz na ten komentarz

likethewind 2011-04-04 22:19:41

+52
evident
MalinkaaxDD
Fudge19
-71
milkpl
PiĘkNaMaDzIa
djkg6

Jezu, gdzie wy żyjecie? wiecie co się dzieje na świecie? nikt nie pamięta z 2007r. debaty Tusk-Jarosław Kaczyński? niedawno śmialiśmy się z tego na na lekcji WOS-u- bo ten kurczak zapadł w pamięci- odswieżę i zacytuje wam Tuska:
„Gospodarka, z mojego punktu widzenia, to przede wszystkim portfele zwykłych ludzi. Szczególnie, że te nadzieje rozbudzono bardzo poważnie. Czy pan premier mógłby odpowiedzieć dzisiaj na pytanie, czy wie ile podrożały naprawdę podstawowe dla ludzi niezamożnych artykuły w ciągu dwóch lat waszych rządów? Pytam o chleb, o ziemniaki, o jabłka, o kurczaki, o gaz ziemny i o benzynę. Wybrałem sześć najbardziej potrzebnych, najbardziej typowych artykułów podstawowych."
i co się okazuje-teraz, za rządów Tuska, platformy, te podstawowe rzeczy podrożały dwukrotnie. nie wiem, naprawdę nie wiem, dlaczego Polacy tak nisko upadli. czy na twarzy wypasionego komorowskiego i jego 'cudownej' żony widać choć trochę szczerosci? bracia Kaczyńscy przynajmniej wiążą się z ludźmi, gdy chcą się usmiechac-robią to, gdy nie-nie. jak długo dane nam będzie znosić ten cyrk?

waszej obojętnosci nie będę komentowac.

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?
« poprzednie
1 2 następne »

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!