Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Chciałbym się ostrzyc na zero. Mam okrągłą...

głowę, nigdy nie byłem całkowicie łysy, ale chciałbym spróbować. Niestety moi rodzice stanowczo się temu sprzeciwiają. Twierdzą, że będę wyglądał jak idiota, zrobię z siebie pośmiewisko w szkole, o...

  Fryzury  •  Autor: Krzychaz 7 miesięcy temu 9 odp 395

Mam bardzo mało włosów i nie mogę ich za...

bardzo dotykać , bo są takie słabe , że od razu by wypadły. Czuję się okropnie. Moja mama aż płacze jak ogląda moją głowę , nie mogę chodzić do fryzjera i musiałam odwołać z moim chłopakiem jego pr...

  Fryzury  •  Autor: rozśpiewana 2018-05-07 15:32:36 6 odp 522

Czy warto zgolić sie na łyso?

Noszę dość długie włosy z grzywką ( typu emo), ale zaczęły mnie wkurzać. Warto obciąć się na łyso na lato?

  Fryzury  •  Autor: szymek00 2018-05-07 08:06:01 5 odp 413

Mam łupież. Szukam szamponu przeciwłupieżowego. Mam...

11 lat. Mój poprzedni szampon przeciwłupieżowy tak mi zniszczył włosy , że teraz przy czesaniu włosy mi wypadają nawet od lekkiego przeciągnięcia grzebienia. Jaki mi polecicie?

  Fryzury  •  Autor: rozśpiewana 2018-04-21 10:50:04 6 odp 446

Witam. Otóż od urodzenia mam bardzo jasną...

cerę, piegi i rude włosy (rudy ale taki bardzo przypominający blond w żaden sposób marchewke). Myślałem aby przefarbować włosy na taki średni/jasny brąz. Mam zielone oczy. Czy mogę uzyskać ta...

  Fryzury  •  Autor: Bakuś 2018-02-10 21:21:54 9 odp 461

2 dni temu robiła mi fryzjerka keratynowe...

prostowanie włosow i po 2 dniach włosy znowu mi sie lokuja. Co mogę z tym zrobić? Moge znowu keratynować czy musze odczekac?

  Fryzury  •  Autor: Szwsz23 2018-02-05 01:10:12 6 odp 15

Czy warto obstrzyc się na łyso?

Noszę dość długie włosy z grzywką (trochę typu emo), ale zaczęły mnie wkurzać. Warto obciąć się na łyso? Tak szczerze mówiąc zmeczylo mnie to ciągłe mycie i czesanie :)

  Fryzury  •  Autor: szymek00 2017-11-01 23:27:37 1 odp 613

co polecacie sprawdzonego na przetłuszczanie...

włosów ? Szybko mi się przetłuszczają i robią takie strączki.

  Fryzury  •  Autor: wiktoria1547 2017-04-24 17:57:00 3 odp 468

Jak naprawić zniszczone włosy?

od urodzenia mam ciekie i mi wypadają :( Biorę tabletki skrzypod dłuższego czasu ale zmiany nie widzę .

  Fryzury  •  Autor: Dragsaxa 2017-04-08 16:13:13 3 odp 339

Mam kręcone włosy. Koledzy się ze mnie...

śmieją. Co zrobić?

  Fryzury  •  Autor: GorącyWojtek321 2016-12-18 19:20:05 8 odp 627

Chcę sobie pofarbować włosy. Aktualnie moje...

włosy mają kolor takiego ciemniejszego blondu, a chciałabym by były jaśniejsze. Tylko zastanawiam się jak często będę musiała je farbować i ile to może mniej więcej kosztować. (jak co to mam krótki...

  Fryzury  •  Autor: pauli012 2016-08-21 09:56:51 1 odp 503

hejka mam pytanko więć tak nadchodzą wakacje i...

chce zrobi włosy na niebiesko i chciałabym wiedzieć jaki produkt polecacie lub czym najlepiej zrobić sobie włosy w tym kolorze :)) dziękuje za pomoc ;*

  Fryzury  •  Autor: sally2001 2016-06-22 13:12:34 1 odp 756

Hej nie ladnie mi w okularach. Poradzcie co...

zrobic: soczewki ale boje sie ich troche zakladac czy obciąc grzywkę twarz mi sie zmniejszy i do okularow bedzie zawsze lepiej. Tylko trzeba ja ukladac xd

  Fryzury  •  Autor: Dorosła 2016-06-21 13:12:02 4 odp 710

Dziewczyny błagam, ratujcie. Mam nadzieję, że...

będziecie w stanie mi pomóc. Chodzi o włosy, które z dnia na dzień ((dosłownie)) robią się coraz rzadsze.. Co zrobić, żeby powstrzymać ich wypadanie? Co czesanie pozbywam się garści włosów, jest na...

  Fryzury  •  Autor: TojaMonia 2016-06-19 14:11:29 2 odp 594

Witam od niedawna mam kompleks który nie pozwala...

mi normalnie funkcjonować, a dokładniej mam takie odczucie że jestem brzydszy od wszystkich, nie wiem może to tylko moja odczucie , ale strasznie mi ten fakt przeszkadza. Pewnie pomyślicie że to...

  Fryzury  •  Autor: doonder100 2016-06-13 19:49:28 3 odp 732

Cześć kochani! Może ktoś widział szarą...

szamponetkę?

  Fryzury  •  Autor: xxHaileyxx 2016-04-29 16:20:45 3 odp 603

Cześć Kochani! Mam do was pytanko :) Jeśli...

macie przetłuszczające się włosy jaki szampon używacie który dziala I eliminuje przetłuszczanie się? * * DAJE NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ! Z gory dziękuję :)

  Fryzury  •  Autor: emikka 2015-09-22 16:35:49 5 odp 752

Hejka wszystkim :) Moje pytanko odnosi się...

grzywki. Otóż chciałabym zmienić coś w swoim wyglądzie z powodu mojego dość "dużego" a raczej wysokiego i trochę wypukłego czoła. Jest ono moją zmorą od dzieciństwa bo bardzo się go wsty...

  Fryzury  •  Autor: Niebieska2404 2015-08-25 20:49:07 10 odp 780

O co chodzi z tym olejowaniem końcówek włosów?

Czym trzeba i kiedy? Wszystkie informacje proszę;)

  Fryzury  •  Autor: wiktoria1547 2015-08-25 11:47:40 5 odp 906

Hej dziewczyny! Kiedy zaczęliście się same...

czesać i spinać sobie włoski? No wiadomo w przedszkolu to mnie czesała mama, a jak u was to było ??

  Fryzury  •  Autor: Werka8 2015-07-10 20:56:10 9 odp 604

1 2 3 4 5

Ostatnio zalogowani






Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?

  • Twoja przeglądarka
    blokuje reklamy


    Drogi użytkowniku,
    Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

    Dzięki za wsparcie!

    To okno zostanie zakmięte za 10 sek