Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Jak wyszczuplić uda?

Moje uda są moim zdaniem strasznie nieproporcjonalne do bioder. Ważę 50-49 kg, mam 168 cm wzrostu. W biodrach mam 84 cm, natomiast w udach (przy samym kroku) mam 49,5 cm (noga lewa) i 50 cm (noga p...

  Diety  •  Autor: MMB5 1 miesiąc temu 1 odp 197

Najlepsza odpowiedź: 18 ekstra punktów

Lol temat ez z salvador świnka pepa xd

  Diety  •  Autor: Pog 3 miesiące temu Dodaj odpowiedź 288

hejka mam pytanie czy schudnę jeżeli nie będę...

nic jadła przez ok 2-3dni a później przerzuce się na dietę jajeczną ( tzn. że będę jadła tylko 5-6jajek dziennie popijając dużą ilością wody) i oczywiście codziennie co drugi dzień ćwiczyć mam na m...

  Diety  •  Autor: Alove 4 miesiące temu 4 odp 289

Czy jest tu jakiś motylek ?

  Diety  •  Autor: ~Lila little butterfly 6 miesięcy temu Dodaj odpowiedź 305

Hej! Chcę się spytać, czy moja waga i wzrost...

są dobre? Mam 12 lat, 160 wzrostu i ważę 40kg. Co o tym myślicie?

  Diety  •  Autor: ~SweetCookie01 6 miesięcy temu 1 odp 328

Hej .... Nie wiem jak to sie stalo ale chyba mam...

zaburzenie odżywiania :( Od dawna myślałam ze jestem za gruba I zaczęłam się głodzić Ale chyba tak nie jest mam 11 lat i 49 kg i 148 cm jestem chora i schudlam przez to prawie 4 kg macie pomy...

  Diety  •  Autor: Depresja455 6 miesięcy temu 2 odp 372

Hej! Mam 12 lat, 160 wzrostu i ważę 39 kg....

Biegam codziennie ok. 1 km. Chcę się spytać, czy moja waga i wzrost są ok?

  Diety  •  Autor: ~Skrzypaczka 7 miesięcy temu 4 odp 371

Jak przestać rosnąć?

Mam 12 lat i mam już 168 cm i ostatnio dosyć szybko mi przybywa, a ja chciałbym być dobrym raperem, a z tego co słyszałem to, od dobrego rapu się maleje i ogólnie często tacy dobrzy raperzy jak Lir...

  Diety  •  Autor: JesteRapere 7 miesięcy temu 4 odp 472

Hej mam taki problem Jak ktos muwi o wadze to...

odrazu mysle ze to skierowane do mnie :( Nawet w telewizji jak cos takiego jest Z waga mam male problemy bo waze 50 kg a wzrost 147 cm 11 lat Pomoze mi ktos ¿

  Diety  •  Autor: Depresja45 8 miesięcy temu 3 odp 392

Hej Zaczęłam chodzić na jumping i się...

zastawiam ,czemu po zajęciach mam zakwasy tylko w jednej nodze?

  Diety  •  Autor: pauli012 9 miesięcy temu Dodaj odpowiedź 425

Hejka... moja waga...co myslicie?

160 cm, 38,5 kg (11 lat i jestem dziewczyna) plis co myslicie? Ogolnie jestem szczupla

  Diety  •  Autor: ~Violin Freak 10 miesięcy temu 6 odp 491

Hejka! Mam 14 lat i choruje na niedoczynność...

tarczycy. Chodze do lekarza i mam diete ale no moje jedzenie posiłków wygląda tak: w sql podstawowej mamy po 8 lekcji i niby mam bułkę ale no nawet nie mam czasu zjeść zaraz jak skończe podstawową ...

  Diety  •  Autor: Małpkan142 10 miesięcy temu 6 odp 430

Mam 10 lat, a 40kilo, nie pomagaja codzienna...

przebieszka 5km. Nie mam już pomysłów...a wy?

  Diety  •  Autor: Jasmine2009 10 miesięcy temu Dodaj odpowiedź 443

mam 171cm wzrostu i ważę 49kg. ile powinnam...

jeszcze schudnąć?

  Diety  •  Autor: sparkleholly 11 miesięcy temu 5 odp 459

Cześć! Mam 11 lat,wzrostu 157cm. 3 miesiące...

temu zaczelam biegac. Moja waga (wazylam.wtedy 40 kg) gwaltownie spadla do 37, mega wyszczuplalam. Teraz mpje wyniki znacznie sie poprawily (schodze ponizej 4min na 1 km, boeg 5 km w 25 min) lecz m...

  Diety  •  Autor: ~BS 11 miesięcy temu 7 odp 459

Mam 12 lat nie jem nic od 2 dni i nadal nie...

schudłam co mam zrobić?

  Diety  •  Autor: Emka12363728 2019-08-28 20:41:15 11 odp 548

Cześć wszystkim! Mam 12 lat, ok. 161 cm wzrostu...

i dość duży kompleks. Przy moim wzroście ważę 53-4 kg, rodzina uważa że jestem zgrabna, gdyż mam dosyć widoczną talię i w miarę szerokie biodra (talia - 75 cm, biodra - 87 cm). Jednak ja uważam pat...

  Diety  •  Autor: Emka67 2019-08-28 15:47:23 8 odp 708

czy kiedykolwiek próbowaliście diety koreańskiej jak...

ie są skutki uboczne

  Diety  •  Autor: Gosia159 2019-08-25 14:41:02 Dodaj odpowiedź 463

Hejka ostatnio odstawiłam mięso i jestem...

wegetarianka od kilku dni czy mogę jeść zupy NP. Rybna , rosul ???

  Diety  •  Autor: Depresja200 2019-08-24 20:45:04 4 odp 527

Hej mam duży problem Otóż ostatnio dość...

mocno utyłam nie chodzi mi znowu o jakieś maki tylko ze zaczęłam się zdrowiej odżywiać trochę ćwiczyć i ostatnio wchodzę na wagę i przez jakiś miesiąc z 42 kg mam 48 kg Jak się pytałam mamy czy j...

  Diety  •  Autor: Depresja200 2019-08-20 22:44:19 3 odp 428

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów
1 2 3 4 5

Ostatnio zalogowani

Popularne tematy:
jakie potrawy tuczą





Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?

  • Twoja przeglądarka
    blokuje reklamy


    Drogi użytkowniku,
    Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

    Dzięki za wsparcie!

    To okno zostanie zakmięte za 10 sek