Cześć, moja dziewczyna ma sporą rysę na...

psychice. W wieku ok. 5 lat została prawie zgwałcona przez ojca. Wiem o tym, odkąd zaczeliśmy się mocno kłócić i nie odzywać do siebie. W końcu mój starszy przyjaciel (zapoznałem ich wcześniej) po...

  Pomocy  •  Autor: realnyfake 11 dni temu 4 odp 143

Dlaczego wciąż tęsknię za chłopakiem, który...

mnie odrzucił ? Co prawda jest nieśmiały i strasznie mnie unikał, nie powiedział mi tego prosto w twarz, ale za to obgadywał mnie przy swoich kolegach. I to od nich się dowiedziałam, że jego zd...

  Miłość  •  Autor: Kkarina67 24 dni temu 1 odp 164

Jak gadałam z moim kolegą to przymierzył mnie...

wzrokiem od dołu do góry xd a potem na przerwie gdy przechodził obok to przeczesał sobie włosy. To jest normalne u chłopaków czy może mu sie podobam?

  Flirt  •  Autor: załamana6969 1 miesiąc temu 1 odp 230

Siemanko, mam 19 lat i pewien spory problem....

Otóż normalnie nie mam problemu z kontaktami damsko męskimi, zawsze podchodziłem do tego na luzie i ze spokojem. Lecz pewnego razu w szkole zobaczyłem dziewczynę, z którą poczułem, że mógłbym się z...

  Pomocy  •  Autor: xBenekx 1 miesiąc temu 4 odp 126

Co sądzicie o związku dziewczyny w wieku 21 lat...

z chłopakiem w wieku 15 lat?

  Miłość  •  Autor: autorzycia 1 miesiąc temu 9 odp 328

hmm, więc ... Kompletnie nie rozumiem...

dziewczyny i nie wiem co mam robić... liczę na jakąś podpowiedź: Więc tak.. Poznałem dziewczynę, z początku po prostu z nią zacząłem pisać, coraz częściej i częściej, spotykać się na jakieś spa...

  Pomocy  •  Autor: realmadrid7 1 miesiąc temu 7 odp 239

Niedługo będzie szkolna wycieczka, pojedzie na...

nią chłopak który mi się podoba. Co mam zrobić by mnie zauważył?

  Miłość  •  Autor: KochanaMisia 2 miesiące temu 5 odp 191

Co mogę kupić chłopakowi na walentynki ?

Chodzi mi o jakiś fajny i kreatywny prezent.

  Walentynki  •  Autor: pamelciaa34 2 miesiące temu 3 odp 194

jakiej jestem orientacji seksualnej?

mam prawie 15 lat nigdy nie mialam chlopaka ani dziewczyny i nie jestem pewna czy wole plec meska czy żeńska... chciala bym wiedziec czy jest sposob na okreslenie tego ? czy cos w tym stylu prosze ...

  Pomocy  •  Autor: ehhhhehh 2 miesiące temu 17 odp 365

Chyba utknęłam we friendzonie... Sprawa...

wygląda tak. Jest pewien chłopak, którego poznałam dzięki naszemu wspólnemu koledze, poznaliśmy się w październiku 2014, w listopadzie już zaczęliśmy ze sobą chodzić, na początku było cudownie, ta...

  Pomocy  •  Autor: gaabryskaaa 2 miesiące temu 8 odp 387

Mam dziewczynę byliśmy już na parę randkach...

chciał bym ją pocałować ale zupełnie nie wiem jak. Pomoże ktoś zna ktoś sposób jak przezwyciężyć nieśmiałość ?

  Pocałunki  •  Autor: Ahaaha6667 2 miesiące temu 3 odp 343

czy będąc samotnym można być szczęśliwym?

  Miłość  •  Autor: WaldemarBetoniasz 2 miesiące temu 12 odp 290

Można kogoś kochać tak, że się nie czuje...

zazdrości?

  Pomocy  •  Autor: kasia97zakochana 2 miesiące temu 4 odp 217

Chce żebym go złapała za jego penisa ... Hej, on ...

mnie ciagle dotyka ale nie wszedzie sobie na to pozwalam I chce abym złapała go za penisa , ale czuję jakąś blokadę przed tym, boję się że coś mi nie wyjdzie i on moze mnie wysmieje itd ... ( cały ...

  Pocałunki  •  Autor: Dragsaxa 2 miesiące temu 9 odp 502

Hej :) Słuchajcie mam takie pytanie, w zasadzie...

problem, nie będę ściemniać, że chodzi o koleżankę, kuzynkę, szwagierkę.. Hm.... Wyobraź sobie taka sytuację. Jesteś 20-letnią dziewczyną, masz starszego o 5 lat faceta. Jesteście razem 4 lata. A o...

  Pomocy  •  Autor: Karrramba17 2 miesiące temu 5 odp 289

Mam pytanie..POMÓŻCIE Na wstępie zaznaczę...

że mam (14 lat) mam problem bo nwm czy taki jeden chłopak (on jest w moim wieku) się we mnie zakochał (on mi się troche podoba)..cały czas w szkole się na mnie gapi i próbuje zwrócić na siebie uwa...

  Pomocy  •  Autor: liliann 2 miesiące temu 3 odp 246

Hej, miesiąc temu zostawił mnie chłopak z...

którym byłam 6 miesięcy ... Był pierwszą osobą tak bardzo dla mnie ważną. Mam 17 lat i wiem, że to nie ostatni mój chłopak ale nadal jest mi ciężko po tym całym odejściu. Dziewczyny macie jakiś pom...

  Pomocy  •  Autor: NiKtWaŻnY11 2 miesiące temu 3 odp 213

Czy uważasz że można poznać normalnego...

chłopaka na dyskotece,imprezie? W jaki sposób poznałaś swojego chłopaka bądź ex chłopaka?

  Flirt  •  Autor: pauliska17 2 miesiące temu 6 odp 364

W co mam się ubrać na pierwszą randkę?

To już jutro. Pierwsza randka/spotkanie. A ja kompletnie nie mam się w co ubrać... Dodam tylko, że sukienki to nie moja bajka i nie mam żadnej, no i na dworze minusowa temperatura. Pomóżcie, co mam...

  Pomocy  •  Autor: MetalGirl 3 miesiące temu 8 odp 339

Hej. Mam na imię Michał. Mam 16 lat. Mam taki...

problem, że nie mogę sobie znaleźć dziewczyny. Nigdy jej nie miałem. Szanuję każdą dziewczyną. Jestem miły, pomocny, dobry, szanuję każdą dziewczynę, lubie piłkę nożną i tak dalej. Nie mogę jej zna...

  Pomocy  •  Autor: misiu2731 3 miesiące temu 8 odp 354

1 2 3 4 5

Ostatnio zalogowani




Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?