Polecamy

Uczucia:

Piękno:

Rozrywka:

Pozostałe:

Po raz pierwszy ?

Jakie byly twoje uczucia przed pierwszym razem ? Partner bądz partnerka byli spokojni wyluzowani bajer Full i wgl czy stres ich meczyl ?

  Seks  •  Autor: Hmm 2010-03-04 21:35:43 6 odp 640

Co mam zrobić żeby moja dziewczyna doszła do orgazmu?

Moja dziewczyna nie może dojść do orgazmu robię jej dobrze naprawdę dobrze, ale z czasem już jej się nie chcę.

  Seks  •  Autor: Geniush 2010-03-04 21:28:29 14 odp 52289

Lubicie trojkaciki?

  Seks  •  Autor: kpc13 2010-03-04 21:27:49 23 odp 2053

Wolicie sex czy intensywne pieszczoty ;p?

tak to sex a nie to pieszczoty ; ))

  Seks  •  Autor: whylove 2010-03-04 21:24:40 61 odp 1278

Jak zrobic lasce dobra minete?

  Seks  •  Autor: kpc13 2010-03-04 21:22:58 6 odp 3640

1 raz i palcówka

mam problem razem z moim chłopakiem doszlismy do wniosku , ze tego chcemy , niestety podczas wprowadzania członka do pochwy , ból był tak duzy , że nie dałam rady... Czy palcówki są w stanie jakoś ...

  Seks  •  Autor: 19zielona93 2010-03-04 21:17:42 7 odp 713

LIzanie Minety

Kto to robil ? To sie robi tak normalnie i po co ?

  Seks  •  Autor: Hmm 2010-03-04 21:14:15 12 odp 2562

Do dziewczyn

Kogo byście wywaliły DZIEWCZYNY kolesia z małym fiu.. który ma kości w rękach czy z dużm fiu... który uh jest jak achilles?

  Seks  •  Autor: ~uyool 2010-03-04 20:49:29 13 odp 472

Czy to jest normalnie ?

Jesli sie masturbujesz co dziennie czy to jest normalne ?

  Seks  •  Autor: Hmm 2010-03-04 20:34:25 24 odp 376

do chłopaków

NAJLEPSZY SEX BYŁBY GDYBY .......... NAPISZCIE

  Seks  •  Autor: alex12 2010-03-04 20:34:18 11 odp 386

petting

Petting z kolezanka?

  Seks  •  Autor: kpc13 2010-03-04 20:30:21 35 odp 532

Seks kochacie się z gumką czy bez?;p

jak z gumką to tak a jak bez to nie

  Seks  •  Autor: whylove 2010-03-04 20:30:20 47 odp 633

Seks z przyjaciolka?

  Seks  •  Autor: kpc13 2010-03-04 20:21:30 146 odp 915

Masturbacja

Co to w ogóle jest masturbacja. Nie wiem sama. xD

  Seks  •  Autor: zwariowana 2010-03-04 19:52:59 5 odp 228

Tylko szczere odpowiedzi

Czym najlepiej sie ogolic na jajach? tylko na powaznie

  Seks  •  Autor: kpc13 2010-03-04 19:20:25 19 odp 291

Od ilu lat można się masturbować?

Ja mam dopiero 12 lat ale nie wiem od ilu lat można się masturbować?

  Seks  •  Autor: fankaus5 2010-03-04 19:19:29 37 odp 12692

Do lasek

Wolicie jak chlopak ma ogolonego?

  Seks  •  Autor: kpc13 2010-03-04 19:17:47 14 odp 562

Siema ziomki

Jak dobrze zrobic lasce palcowe? od niej przejsc do minety? i jak ja dobrze zrobic? od minety do seksu krotka droga wiec o to nie pytam:D

  Seks  •  Autor: kpc13 2010-03-04 18:53:44 6 odp 145

Czy przeszkadza wam skrzywienie penisa?

  Seks  •  Autor: kpc13 2010-03-04 18:52:12 4 odp 1156

Ostatnio zalogowani





Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?