1 2 3 4 5

poprosze o podpowiedz w sprawie mikrofonu do...

speców nie wiem który mikrofon wybrać Polar Pattern Uni-directional Sensitivity -34dB ± 2dB (0dB=1V/Pa at 1kHz) Output Impedance 150Ω ± 30% (at 1kHz) Load Impedance ≥1000 Ω Equivalent Noise L...

  Muzyka  •  Autor: ldkw 3 dni temu 1 odp 38

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

Hej! Co sądzicie o Dniu bez Telefonów w...

szkołach? Bo w mojej szkole dużo osób korzysta w środy z telefonów, a zakaz to zakaz. Jak sądzicie - czy ten dzień wam pasuje, czy może nie?

  Telefony  •  Autor: kami2002 4 dni temu Dodaj odpowiedź 86

Hej. Bardzo kocham Dawida Kwiatkowskiego, i...

zamierzam w lecie pojechać na letni obóz. On organizuje obozy w lecie i na ferie zimowe. Od zawsze moim marzeniem jest pojechać na obóz fanowski organizowany przez Dawida. Tylko że jest jeden probl...

  Hobby  •  Autor: kami2002 4 dni temu 3 odp 74

Hej, mam takie pytanie. Mianowicie, jak można...

walczyć z tzw. "bezprawiem", będąc małolatem z ograniczoną odpowiedzialnością prawną (w świetle prawa)? Znacie jakieś sposoby? Nie chodzi mi o niepełnosprawnych, ale o ludzi, którzy wybil...

  Hobby  •  Autor: opera123466 5 dni temu 2 odp 54

Jak namówić rodziców na iPhone?

  Telefony  •  Autor: ~ret87 7 dni temu 5 odp 108

Co byście pomyślały dziewczyny, gdyby wasz...

chłopak , o swoim koledze mówił w żartach , że jest waszym kochankiem. Za każdym razem jak by dzwonili do siebie a twój chłopa odp na to kto dzwoni odpowiedział" dzwoni Twój kochanek" ???

  Telefony  •  Autor: Gluptaska 11 dni temu 12 odp 137

Xiaomi Redmi Note 4X / 4 . Mam pytania do tego...

telefonu ( proszę odpowiadać w sposób : nr pytania i odpowiedzi ) 1. Lepszy Note 4X czy 4 ? 2. Jak Wybrać ten telefon ? 3 jeżeli macie co sądzicie o nim ? 4. 3/32 GB to db czy nie ? 5. Ile W...

  Telefony  •  Autor: NieZnaszMnie123 13 dni temu 6 odp 94

Oglądaliście Skam ?

  Filmy  •  Autor: ~I am Viki 14 dni temu 3 odp 90

Są tutaj fani Alexandry Stan?

  Muzyka  •  Autor: ~I am Viki 14 dni temu 3 odp 74

Jakich języków obcych się uczycie

  Hobby  •  Autor: ~I am Viki 14 dni temu 10 odp 126

Którego zespołu Discopolo najbardziej nie...

lubicie a który najbardziej wam się podoba?

  Muzyka  •  Autor: ~enricos 14 dni temu 9 odp 95

Siema. Ostatnio zacząłem interesować się...

pisaniem rapu. Przechodząc do sedna napisałem cenieco... Za wszystkie hejty i pomoce dzięki :) Pjona! Tekst: Chce się pławić w keszu, chce się w nim topić ale powiedz mi ziomek jak ten h...

  Muzyka  •  Autor: Bakuś 16 dni temu 11 odp 141

Polećcie mi jakieś fajne filmy, najlepiej...

kryminały albo akcji!!!

  Filmy  •  Autor: wikixikiw 21 dni temu 7 odp 154

Czy ktoś zajmuje się przerabianiem zdjęć ?

  Fotografia  •  Autor: anita3143 27 dni temu 2 odp 110

Najlepsza odpowiedź: 6 ekstra punktów

A wiec wstydze sie swojej pasji jaka jest...

robienie muzyki, boje sie tego co powie moja rodzina oraz ze beda słuchac kazdego mojego utworu, i caly czas sie o to dopytywac...(spiewam) co zrobic ?

  Hobby  •  Autor: Infinit 29 dni temu 4 odp 181

Jaki rodzaj muzyki najbardziej lubisz?

  Muzyka  •  Autor: ~67ned 1 miesiąc temu 3 odp 124

Hej . Mam pytanie do gry Crafting & Building ( do...

tych co grają ) no , aby przenieść np stak bruku trzeba przytrzymać , a mi ostatnio nie działa muszę każdy po jednym klocku :/ Pomóżcie !

  Telefony  •  Autor: NieZnaszMnie123 1 miesiąc temu Dodaj odpowiedź 110

Hej martwię się bo chciałabym otworzyć kanał...

na youtube ale nwm jak zareagują innibco o tym myślicie ?

  Filmy  •  Autor: Kasiam26 1 miesiąc temu 4 odp 143

Czy jak się przenosi router który podpięty...

jest do komputera stacjonarnego po nowego mieszkania to jak się tam wszystko podpina na nowo to co się pojawi w komputerze jak się to będzie ustawiac?

  Telefony  •  Autor: Alix1 1 miesiąc temu 4 odp 127

Jak zdobyć wszystkie trofea na snapchacie?

Jest ich 32 bez tych podwojnych.

  Telefony  •  Autor: Uyiop 1 miesiąc temu 1 odp 125

1 2 3 4 5

Ostatnio zalogowani






Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?