Jak mogę stać się przebojową osobą?

Jestem bardzo nieśmiała i chciałabym się pozbyć tej wady, ale nie wiem jak... Ja nawet wstydziłam się powiedzieć jaki smak tortu chcę na swoje urodziny. Rodzice mi mówili że takie osoby niczego nie...

  Przyjaźń  •  Autor: Lusiproblem13 13 dni temu 3 odp 89

Jak zagadać do chłopaka??

Raz strzeliłam juz przy nim gafę i jest mi z tego powodu strasznie głupio. Mam 17 lat, a ?zauroczenie? trwa juz 2 lata, w dodatku jestem bardzo nieśmiała :(

  Pomocy  •  Autor: Gosia2011 25 dni temu 4 odp 147

Mam taki problem, otóż nigdy sie nie całowałam, zaw...

sze kiedy chłopak próbował mnie pocałować ja jakos odwracalam jego uwagę i na próbowaniu sie kończyło. Teraz jestem z chłopakiem i to dość poważny zwiazek, ale z obawy że nie umiem sie całować i że...

  Pocałunki  •  Autor: Lenka2001 29 dni temu 5 odp 345

A więc moja nieśmiała przyjaciółka mnie...

mocno przytuliła i pobiegła z płaczę i teraz się do mnie nie odzywa co o tym myślicie :(

  Przyjaźń  •  Autor: koteklusi123 1 miesiąc temu 1 odp 126

Jak nauczyć się okazywać uczucia?

Mój obecny chłopak ,,narzeka'' że nie potrafię sama go przytulić/pocałować,zawsze to on zaczyna.Nie potrafię też szczerze z nim porozmawiać,po prostu nie umiem.

  Pomocy  •  Autor: Black16Bunny 1 miesiąc temu 2 odp 196

No Hej, z góry przepraszam za budowanie tego...

zdania ale nigdy wcześniej nie pisałam czegoś takiego, no ale niestety sytuacja mnie do tego zmusiła. Mam 15 lat i jestem w związku od 5 miesięcy, jestem bardzo zakochana. Spotykam się z moim chłop...

  Pomocy  •  Autor: Claudia2003 1 miesiąc temu 4 odp 114

Jestem chórzystą i podczas prób do koncertu...

poznałem dziewczynę. Podczas prób tylko rozmawialiśmy. W drugim dniu prób okazało się, że bardzo mi zaufała mimo że znaliśmy się tylko dwa dni. Gdy był koncert ciągle o niej myślałem. Serce mi mówi...

  Miłość  •  Autor: kubaeku456 1 miesiąc temu 3 odp 143

JAK GO ZAINTERESOWAĆ ?

Historie zacznę od początku. Kończę właśnie 3 gimnazjum i dobrze sie uczę. Moja średnia to 5,27, jestem trochę nieśmiała. Obiekt moich westchnień to X-mądry, inteligentny chłopak z rownorównoległej...

  Pomocy  •  Autor: Axzxsxaxs 1 miesiąc temu 4 odp 168

Jakiś czas temu zakochałam się w takim...

kolędze mojego brata na imprezie ciągle tanczyliśmy razem, nie jestem pewna czy nie pocałowałam się z nim ale nie pamiętam za bardzo tamtej nocy :D Od jakiegoś czasu snapujemy pisemy itd . Jak myśl...

  Flirt  •  Autor: Klaudia59 1 miesiąc temu 2 odp 192

Jak "poderwać" dziewczynę.

Szczerze mówiąc to jest to pierwsza dziewczyna, w której zakochałem się z powodu tego, że ma bardzo fajny charakter i fajnie mi się z nią gada. Oczywiście też jest piękna. Zacznijmy od tego, że mam...

  Pomocy  •  Autor: snygger 1 miesiąc temu 2 odp 190

Uważacie, że prawdziwe jest przysłowie "stara...

miłość nie rdzewieje"? Czy są wśród Was osoby, które po dziś dzień pamiętają swoją pierwszą wielką miłość i nie potrafią zapomnieć, a nawet czasem do niej... tęsknią?

  Pomocy  •  Autor: AnimaTenebrae 2 miesiące temu 3 odp 168

Plis pomóżcie!!!!!!!!!!!! Więc tak od wtorku...

bardzo zauroczyłam się młodym księdzem on ma 30 lat i jest super ale teraz uświadomiłam sobie że to nie jest zauroczenie tylko się poprostu w nim zakochałam... Właśnie dzisiaj był ostatni dzień bia...

  Pomocy  •  Autor: kama2007 2 miesiące temu 1 odp 122

Witam, podoba mi się 2 lata młodsza dziewczyna...

ze szkoły. Ogólnie nie jestem nieśmiały, ale ona w ogóle mnie nie zna, więc podejście tak z dupy i próba rozmowy może skończyć się ośmieszeniem. Co zrobić, żeby nawiązać minimalny kontakt? Potem ju...

  Pomocy  •  Autor: Turish 2 miesiące temu 1 odp 141

Mam 14 lat i chyba mam stulejke... Podczas...

spoczynku napletek ściąga się bez problemu ale w wzwodzie boję się naciągnąć i boli jak próbuję, czy jeśli zabieg to tylko obrzezanie?

  Seks  •  Autor: Spokoloko7 2 miesiące temu 3 odp 594

Czy pocałunek z byłym chłopakiem można uznać...

za zdradę? Mam już nowego chłopaka ale jeszcze spotkałam się z byłym kilka dni temu do którego coś czuję, nie wróciłam do niego, z trudem ale definitywnie zakończyłam naszą znajomość, na koniec spo...

  Pomocy  •  Autor: gaabryskaaa 2 miesiące temu 10 odp 301

Daje Najj!!! mam pytanie Czy ja sie mu podobam?

Jest taki chłopak i nie wiem o co mu chodzi. Obydwoje mamy 14 lat. (on mi sie podoba) Ogólne to praktycznie cały czas się na mnie patrzy, koleżanki mi mówią że gdy tylko ma okazje to zerka na mnie...

  Pomocy  •  Autor: liliann 2 miesiące temu 4 odp 207

Jak zaimponować dziewczynie.Chodzimy razem do...

klasy ona mi sie podoba ,ja jej podobno tez .Co mam robić aby nasz kontakt był coraz lepszy?

  Pomocy  •  Autor: CloseVS 2 miesiące temu 2 odp 181

Boje się kochać, boje się miłości. Mam 15...

lat. Chyba się zakochałam. Walcze sama ze sobą. Co robić

  Pomocy  •  Autor: Katy250 2 miesiące temu 5 odp 223

Czy osoby poniżej 15-ego roku życia mogą...

uprawiać seks?

  Seks  •  Autor: Macirekn 3 miesiące temu 6 odp 533

Jaj przekonać tatę na wyjazd za granicę ?

Bardzo chciałabym jechać do Hiszpanii na nie caly tydzien z rodziną, problemem nie są pieniądze, ale moj tata. Nie traktuje poważnie tego co mówie, nie chce wydać tylu pieniędzy na moje wymarzone w...

  Rodzina  •  Autor: Kkarina67 3 miesiące temu 1 odp 205

1 2 3 4 5

Ostatnio zalogowani





Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?