Masz proste włosy?

Może prostujesz?

  Zdrowie  •  Autor: Kredka 2010-01-27 11:35:25 41 odp 451

Czy wiecie moze jak mozna schudnac na twarzy?

  Zdrowie  •  Autor: Kredka 2010-01-27 11:33:19 10 odp 305

Ile kosztuje wydepilowanie brwi woskiem?

  Zdrowie  •  Autor: Kredka 2010-01-27 11:25:49 5 odp 504

syfy na nosie

Mam problem ponieważ na nosie mam takie male czarne kropeczki i jak je wyciskam to wylatuje tak zwany serek to samo co z syfa i nie wiem co zrobić żeby to zniknęło bo wycisnąć na całym nosie się ...

  Zdrowie  •  Autor: frycu13 2010-01-27 11:21:08 18 odp 3392

RAJSTOPKI.....masakra

jak mam mówi że mam założyc do szkoły rajstopy to dostaję szału. Czy wasi rodzice też są tak przewrażliwieni na temat zimy. CZy też wam karzą zakładać

  Zdrowie  •  Autor: xxxan15xd 2010-01-26 23:03:10 27 odp 3549

szczypiorniści.....dziękujemy!!

jest bardzo zachwycona z tego że polska drużyna piłki ręcznej zakwalifikowała się do półfinału. jakie jest wasze zdanie na tn temat i co sądzicie o meczu z czechami?????

  Zdrowie  •  Autor: xxxan15xd 2010-01-26 23:00:17 7 odp 294

Do chłopaków ;)

Czy lubicie, gdy dziewczyna ma makijaż ?

  Zdrowie  •  Autor: paulina712 2010-01-26 22:57:33 16 odp 405

??? do Dziewczyn!!

mam rozstępy na tyłku (pośladki itp) jak ich sie pozbyć???

  Zdrowie  •  Autor: ~kiniusia 2010-01-26 21:54:56 13 odp 399

waga,,!!

mam 155 cm wzrostu i waże 44kg dobrze???

  Zdrowie  •  Autor: ~kinga123 2010-01-26 21:48:15 7 odp 338

Z samej ciekawości-jakie macie sposoby na złamanie lub zwichnięcie kości?

Pytam się tylko z ciekawości,czy manie jakieś sposoby na złamanie lub zwichnięcie kości ręki lub nogi?

  Zdrowie  •  Autor: pudle 2010-01-26 21:31:30 9 odp 2595

jakie cwiczenia do szpagatu

podacie mi jakieś ćwiczenia do szpagatu bo na internecie nic nie mogę znaleźć

  Zdrowie  •  Autor: SeXyGiRl 2010-01-26 21:25:14 9 odp 881

czy tyle?

ile wazysz wazyles as i ile cm siegasz jak miales 12lat ja mam 12 lat 165 i wyglodam na chudego

  Zdrowie  •  Autor: pacioziom98 2010-01-26 21:09:10 7 odp 337

Dziewczyny. ! Co to moze być?.

Jak nocowałam u koleżanki dni (3noce)to wogle nie miałam śluzu, ale gdy przyjechałam do domu i zasnęłam to rano już miałam śluz dlaczego?. ( przed wyjazdem również miałam)

  Zdrowie  •  Autor: skasowany 2010-01-26 20:59:19 8 odp 354

trzęsące się mięśnie ?

Ostatnio dostrzegłem problem, z "trzęsącymi się mięśniami". nie wiem jak to nazwać, w każdym razie, jak np. siedzę na krześle i utrzymuję nogi (żeby się nie rozkraczyć w kąt 180 stopni) to po pewny...

  Zdrowie  •  Autor: grgr 2010-01-26 19:53:43 5 odp 3652

jak myślicie??

Mam 164cm wzrostu i ważę 43kg. Czy uważacie że powinnam schudnąć??

  Zdrowie  •  Autor: AniaxDD 2010-01-26 19:08:17 22 odp 459

Czy...?

często boli was brzuch i głowa?

  Zdrowie  •  Autor: skasowany 2010-01-26 18:10:47 43 odp 397

czesc dalszego pytania.

a wiec tak kiedys pisałam juz o grozbach ze jeden typ mi grozil ostatnio powiedział takiej dziewczynie z mojej szkoly zebym uważała. co o tym myslicie?

  Zdrowie  •  Autor: ~ada 2010-01-26 18:02:46 5 odp 245

Miesiączka wazne wejdzcie

Czy można palić w czasie gdy ma sie miesiączke

  Zdrowie  •  Autor: MalaBrunetka14 2010-01-26 17:57:07 28 odp 441

włosy .

Moje włosy mają 45 cm. mierzyłam . XDD to są długie , czy średnie ? Co zrobić żeby szybciej rosły ?

  Zdrowie  •  Autor: xplastic 2010-01-26 17:47:10 9 odp 340

Sposoby na głupie reklamy>? .! :P

Jak ktoś ma pocztę to ciągle wysyłają te głupie reklamy? Znacie na to sposoby/ żeby już nie wysyłali?

  Zdrowie  •  Autor: skasowany 2010-01-26 17:19:28 4 odp 301

Ostatnio zalogowani





Pomoc - Jak zdobywać punkty i awansować w rankingu ?

Zadawaj pytania, udzielaj odpowiedzi, oceniaj odpowiedzi innych. Generalnie im bardziej jestes aktywny(a), tym wyżej plasujesz sie w ranking

  • Jak zdobywać rangi?
  • Jak zdobywać punkty?