Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

cornely

4 złotych żetonów na koncie

7630 pkt na koncie

Dodaj do czarnej listy

Przyjaciele (10)

Wyślij wiadomość

Polecamy

Uczucia:

Piękno:

Rozrywka:

Pozostałe:

cornely Justa

W serwisie od 2969 dni , ostatni raz 02 kwiecień 2016

Najlepsze odpowiedzi (49)

Wszystkie »

Poooomocy !! Muszę kupić koleżance prezent na...

W Prezenty od zuzakrzyminska, 2012-08-09 20:13:02, 5 odp

cornely odpowiada:

płyta z jej ulubioną muzą, ciekawa książka, może coś fajnego z Ikei, jak masz możliwość dojazdu, lakiery do paznokci (i inne podobne artykuły kosmetyczne), jakąś fajną poduszkę, fajną szkatułkę na biżuterię i ogólnie coś z biżuterii, może jakiś fajny wisior z House, Croppa itp., kaktusa :D , jakiś fajny koc, nie wiem co jeszcze :D mam nadzieje, że choć w 1% Ci pomogłam :D

Dzisiaj mam imieniny, a mój chłopak o nich...

W Pomocy od skasowany, 2012-01-21 13:21:28, 22 odp

cornely odpowiada:

A ja Ci przypomnę, że imieniny to nie urodziny ;))
albo zaproś go do domu i niby że oglądasz kalendarz (ale z imionami!) i patrzysz jakie są imiona, bo Twoja koleżanka z neta czy ktoś tam będzie miała dziecko/albo jej mama rodzi czy coś takiego. I on zobaczy na dzisiejszą datę i : ooo przecież to Twoje imię ^^
Troszkę skomplikowane, ale jak chłopak mądry to zaczai haha :D

Pozdrowionka ;***

Dobre mam oceny ?

W Szkoła od tajemnicza01, 2012-01-21 08:44:47, 6 odp

cornely odpowiada:

Jasne że dobre - na pewno podszlifuj biologię i matmę i będzie wszystko w porządku :)
Aha! Jeszcze coś z fizyką zrób :) bo masz 3/4. przygotuj się dobrze, żebyś dostała ocenę "dobry" i będzie wszystko ok. Naprawdę jesteś dobra. :D

Moje pytania (340)

Wszystkie »

Czy ktoś z Was skacze na skakance?

Jeśli tak, to jak długo i jakie są efekty :)

W Diety, 2013-11-11 21:13:58, 2 odp

Czy to jest normalne?

Idę jutro z koleżanką do nowej szkoły, do nowej klasy a w ogóle nie odczuwam stresu? Jak Wy przeżywacie powrót do szkoły?

W Szkoła, 2012-09-02 15:11:10, 6 odp

Moje odpowiedzi (2015)

Wszystkie »

mam 166cm i 46kg czy to jest niedowaga?

W Zdrowie od Ewelina211, 2014-04-21 17:34:01, 5 odp

cornely odpowiada:

Tak, to jest niedowaga :(

Znacie jakieś wyszczuplające ćwiczenia...

W Diety od smoczyca, 2014-02-06 20:17:11, 1 odp

cornely odpowiada:

Chodakowska, Mel B itd. Jest pełno ćwiczeń na YT, wpiszesz "work out" i wyskoczy Ci milion pięćset filmików :D a co do diety to pierwszy posiłek, śniadanie do godziny po przebudzeniu, następne co 3-4 godziny, oczywiście zdrowe żywionko, ma być 5 czy 6 posiłków, nieprzetworzonych, warzywka, owoce, ciemne makarony itp. itd. A co do efektów to zależy od Twojego organizmu :) Każdy ma inny, jeden będzie miał efekty po 2 miesiącach, a drugi już po 2 tygodniach, także wiesz :) życzę powodzenia!

Trzy dni obżarstwa w diecie =/ Od 20 dni...

W Diety od jestemjulia, 2014-02-06 20:13:16, 2 odp

cornely odpowiada:

Nieee :) nie odbije się, ja też czasem mam taki słaby czas i potrafi to być nawet tydzień (czego nie polecam, bo to zawsze dni stracone - przecież w tydzień można stracić nawet do 1kg!!!) po prostu rób to co robisz dalej i będzie dobrze, staraj się, by takich słabych czasów było jak najmniej. Ja schudłam już ok. 5 kg i ćwiczę co dwa dni więc nie jestem bez dowodu ;) Pozdrówka :)

Fajne (33)

Wszystkie »

Znacie jakieś wyszczuplające ćwiczenia...

najlepiej na uda i brzuch :)
I jaka dieta do tego. Ile powtórzeń... i po jakim czasie widać efekty :)

W Diety od smoczyca, 2014-02-06 20:17:12, 1 odp

Trzy dni obżarstwa w diecie =/ Od 20 dni...

odchudzam się. Jem dziennie śniadanie, obiad i kolacje mniej więcej 2-3 h przed snem. Z kalorii wychodzi mi tak mniej więcej 1300 - 1600 cal. Niestety przez ostatnie trzy dni nie wytrzymałam i serio dużo zjadłam. W tym również słodycze. Pierwszego dnia - ok. 3000cal, drugiego - 2200cal, a trzeciego - 2600cal. Czuje się z tym fatalnie, ale dzisiaj postanowiłam wrócić do diety i już zjadłam 1300cal. Nie jestem zmęczona, itp., na początku schudłam 3kg, po obżarstwie przytyłam 0,5kg, a teraz znowu wracam... CZY TO JAKOŚ ODBIJE SIE NA MOIM ODCHUDZANIU ??? =// Dodam, że codziennie ćwiczę przez co najmniej godzinę...

W Diety od jestemjulia, 2014-02-06 20:13:16, 2 odp

Siemka to pyt. do osób które potrafia gotowac...

:)) a wiec jakie znaie fajne przepisy zebym mógł cos upichci xd ale takie nie za trudne ani nie banalnie proste za najlepszy pszepis dam 10-20 pkt xdd to pisac ^^

W Diety od matejko4446, 2011-08-01 19:15:27, 10 odp

Moje testy (1)

Wszystkie »

Czy umiesz się przejmować tyle, ile trzeba?

Niektórzy z nas przejmują się za bardzo i wszystkim, inni - niczym i nigdy. Obie te postawy sprawią, że nie osiągniesz w życiu sukcesu. Czy masz dar przejmowania się tyle, ile trzeba?

2011-04-01 21:54:40, Rozwiąż test

O MNIE

Justa. ;)
Złotowłosa czy brązowowłosa 15-letnia dziewczyna w trampkach. Wróg matematyki. Wrażliwiec. Usypia ją m.in. :
Foster the people i wiele innych... (wiele, wiele, wiele.)Przepełniona tęsknotą i optymizmem oraz pesymizmem. Interesuje ją film i wszystko, co z tym związane.
Do życia napędza ją muzyka. ;D

KOMENTARZE (26)

Wszystkie »

cornely pisze do skasowany :

avek ?! :o

2012-01-05 18:25:19 , 1 odpowiedź

Wszystkie wypowiedzi:

skasowany pisze:

Widzę że Ty zmieniłaś :D

2012-01-23 04:02:37
cornely pisze do skasowany :

Jabłuszko nie powróci ;D

2012-01-04 17:47:50 , 12 odpowiedzi

Wszystkie wypowiedzi:

skasowany pisze:

Czemu ;> ?

2012-01-04 17:50:20

skasowany pisze:

hehe powróciło :D

2012-01-04 17:52:34

cornely pisze:

...bo kiedyś dali Ci ostrzeżenie moderatorzy, z tego co pamiętam, ale może się mylę ;)

2012-01-04 17:53:09

cornely pisze:

jak jasno się zrobiło :D

2012-01-04 17:53:28

skasowany pisze:

Jaka "muszelka" :D :D :D

2012-01-04 17:55:10

cornely pisze:

zdążyłam zauważyc ... XD

2012-01-04 17:57:56

skasowany pisze:

hehe ;p Avek mnie rozprasza :D

2012-01-04 17:58:56

cornely pisze:

prosto z mostu : to idź na fap fap :PP

2012-01-04 18:00:19

skasowany pisze:

-.- "fap fap" przy avku ? :D

2012-01-04 18:02:26

cornely pisze:

skoro Cię rozprasza

2012-01-04 18:03:16

cornely pisze:

;D

2012-01-04 18:04:23

cornely pisze:

avek

2012-01-05 18:25:07
cornely pisze do skasowany :

jednak musiałeś wejść jakoś i po coś :D

2012-01-04 17:43:55 , 6 odpowiedzi

Wszystkie wypowiedzi:

skasowany pisze:

Po prostu wszedłem a co nie można :)

2012-01-04 17:44:53

cornely pisze:

no spoko ;D a Tb działa gadu ? ;]

2012-01-04 17:47:08

skasowany pisze:

Nie jestem aktualnie na gg :D

2012-01-04 17:50:05

cornely pisze:

ok

2012-01-04 17:52:09

skasowany pisze:

Może później...

2012-01-04 17:52:47

cornely pisze:

spox

2012-01-04 17:53:39

GALERIE (58)