merymaryxdd

W serwisie od 406 dni , ostatni raz 13 grudzień 2016

Moje pytania (4)

Wszystkie »

Hej!Właśnie dowiedzialam się że chłopak...

który mi się podoba zakochał sie we mnie ! co mam robić ? powiedziec mu że mi się podoba? poradzcie pliss

W Pomocy, 2016-12-11 19:06:25, 3 odp

hejka! Jaka dieta jest najlepsza i najskuteczniejsza ? ...

chciałabym uzyska rezultat po szybkim czasie ! co polecacie? proszę aby dieta nie była zbyt droga i do osiagniecia xd pliss

W Diety, 2016-12-08 18:04:52, 9 odp

Fajne (1)

Wszystkie »

Siema,mam pytanko. Mam 18 lat (chłopak) Ważę...

58kg i mam wzrost 174. Czy mój wzrost jak na chłopaka jest naprawdę,słaby.Czy nie mam czym się przejmować.2 Czy powinienem się przejmować wagą ? Dzieki z góry!

W Diety od knosa, 2016-12-13 19:20:31, 2 odp