Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Alove

W serwisie od 199 dni , ostatni raz 07 wrzesień

Moje pytania (6)

Wszystkie »

Macie jakąś diete czy coś zeby pozbyć sie...

tanio ale skutecznie trądziku? Jakieś lęki, maść, peeling cokolwiek tylko żeby mi pomogło!!!!

W Diety, 3 miesiące temu, 7 odp

Błagam pomocy!!! Od jakiegoś czasu pewien...

chlopak dodał mnie do znaj na facebooku zaczął do mnie pisać i wgl bylo fajnie słodko zaliczyliśmy sie w sobie (ja 13, on 14l.) Juz byłam gotowa sie z nim spotkać całować i takie tam bo on juz mi to proponował. Ale znalazłam na fb zdjęcia z jeho ex z ostatnich 5 dni wyglądali na szczęśliwych, pisze pod jej zdjęciami jaka ona jest piękna i śliczna,daje jej superke pod zdj a mi nic z takich żeczy. Wkurzyłam sie i napisalam do niego a on do mnie ze to jego przyjaciółka wysyłają do siebie emotki ...

W Pomocy, 3 miesiące temu, 8 odp

Ejj.. pomożecie mi?

Mam 13 lat i mój kuzyn też (jest o parę miesięcy starszy). Więc tak zaczęło wszystko się gdzieś na mojej komunii a nawet przed. Miałam wtedy chyba 9l. Mój kuzym ma młodszą siostrę zuzie bardzo lubię sie z nią bawić lubimy się bardzo jak to rodzina :). Kilka miesięcy przed moją komunią przyjechałam do nich na wieś z rodzicami i zostalam u nich na 2 noce, wszystko było ok gdyby ich pies nie uciekł wszyscy w 3 zaczęliśmy go szukać był zachód słońca bieglam z tym kuzynem (mialam rozpuszczone wlos...

W Rodzina, 5 miesięcy temu, 1 odp

Moje odpowiedzi (8)

Wszystkie »

Kolega z klasy... Np. Jak siedzę sobie przed...

W Flirt od Alove, 5 miesięcy temu, 13 odp

Alove odpowiada:

prosze odpowiadajcie!!

Czy moge nazwać swoje dzieci Pistacjo, Kleofas...

W Rodzina od ola2733, 6 miesięcy temu, 14 odp

Alove odpowiada:

Eryk omgg

Znacie jakies megaa lumpeksy z tanią i markową...

W Ciuchy od Alove, 6 miesięcy temu, 2 odp

Alove odpowiada:

A gdzie to??

Fajne (1)

Wszystkie »

Jakie macie pomysły na...

...szybkie i zdrowe śniadanie? Szybkie - czyli takie, które można przygotować powiedzmy max. w 5 minut. Zdrowe - czyli nie smażone i bez tony cukru.

W Diety od asphyxia, 6 miesięcy temu, 3 odp