Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

SecondLife Marcin

W serwisie od 3952 dni , ostatni raz 07 grudzień 2010

Moje pytania (5)

Wszystkie »

QL girl&am

W QL-girl i QL-boy, 2010-03-10 23:25:43, 255 odp

Blondyn ;]

Dobra, no wiec tak jak wiekszosc, co uwazacie?;> dobrze wygladam? bo osttanio czytalem na kazdym temacie ze dziewczyny lubia Tylko brunetow...;/:(

W Pozostałe, 2009-12-22 09:57:20, 47 odp

Sporty Zimowe - Deska Snow - Gdzie ejzdzice, na jakiej desce, jakuie ceny w miejscowkach.

Podawajcie miejsca gdzie sie najlepeij bawicie na deskach, wpisujcie nazwy swych cudeniek, i ofc jakie ceny sa na miejscowkach;]

W Rozrywka, 2009-11-07 09:17:56, 15 odp

Moje odpowiedzi (169)

Wszystkie »

QL girl&am

W QL-girl i QL-boy od SecondLife, 2010-10-04 16:48:55, 255 odp

SecondLife odpowiada:

niestety mnie nie kocha::( dlatego dostalem arafate..... a okulary bo tato mnie niei kocha...

objawy ciazy moga wystapic juz po tygodniu ?

W Seks od tweetyx33, 2010-09-10 00:55:13, 13 odp

SecondLife odpowiada:

najczęściej dziewczyny błednie interpretują pewnwe rzeczy, gdy spoznia dziewczynie sie kores pare dni, zaczyna sie panika, potem wymioty, uznajecie je za oznake bycia w ciazy gdzie zazwyczaj sa one wywolane stresem zwiazanym z tym gadaniem o ciazy, wiec odpowiadajac na Tjowe pyatnie, nie nie moga, tak jak pisza w linku ktory zamieszce nizej, obajwy wystepuja dopiero od 6 tygodnia w góre.

http://www.biomedical.pl/ciaza/objawy-ciazy-76.html

Ostatnio kłócimy sie z kolegą o prezerwatywy on...

W Seks od XxxxX96, 2010-09-10 00:46:08, 7 odp

SecondLife odpowiada:

to ze durexy sa drozsze, to poprostu chodzi o pseudo marke, jane ze moga byc jakosciowo lepsze, np samkwoe moga miec intensywniejszy zapach, ale odnosnie zabezpieczenia nie musisz wcal kupywac durexow za 10/3szt, jezeli nie stac Cie na ten luksus moze kupic zwykle condome 3zł/3szt, tak jak mi mowiono, zakładaj zawsze garniturek:)
powodzenia

GALERIE (4)