Profil: Korcia889 - Dojrzewamy.pl
Darmowe gry przegladarkowe

Korcia889 Hania ♥

W serwisie od 4218 dni , ostatni raz 24 marzec 2013

Moje pytania (11)

Wszystkie »

Co sądzicie o jeździe na rolkach ?

Ja np. bardzo lubię i kręcą mnie chł. którzy interesują się jadą na rolkach , deskorolce itp. [ skeyt]

W Przyjaźń, 2011-04-12 12:00:55, 12 odp

(+) Chłopak - patrzy się prawie ciągle na mnie...

, tak mówi mi moja koleżanka . Kiedy byłam w szatni i poszłam do swoje szafki był tłok , ale dziwne , że mnie złapał za ramiona . Myliście , że może to coś znaczyć ? ;D

W Miłość, 2010-12-02 20:20:58, 3 odp

[+] :DD Dlaczego chłopacy patrzą się na ...

tyłek dziewczyny ? ; ) No bo w spodniach w końcu nic nie widać , trzeba było ubrać naprawdę obcisłe :DD . A jeśli ktoś jest szeroki w biodrach to jest to bardziej zachęcające do podziwiania xdd. ? .? Albo nie jest zgrabny na przykład ? ;DD Albo jak idziesz to koleś patrzy się na cb od dołu do góry , to też jakieś dziwne ?! ` ; )

W Seks, 2010-11-20 18:13:37, 22 odp

Moje odpowiedzi (518)

Wszystkie »

Czy dobrze byłoby mi w takim kolorze włosów ?

W Fryzury od ZanimZrozumiesz, 2011-04-14 10:53:28, 34 odp

Korcia889 odpowiada:

Sądzę ,że w tym kolorze Ci ładnie. Zniszczysz sb włosy , a bląd bd wyglądać sztucznie ;) - takie moje zdanie i propozycja ; ]

Podoba Wam się taka fryzura?

W Fryzury od basiaaxd, 2011-04-13 10:22:25, 69 odp

Korcia889 odpowiada:

yhm , niezła ;)

Znacie może jakieś fajne, ciekawe cytaty do...

W Ciekawostki od Mika97, 2011-04-13 10:21:48, 8 odp

Korcia889 odpowiada:

Lubię to ! :)

Fajne (13)

Wszystkie »

Strój na randkę, czyli jak najczęściej...

ubieracie się na spotkanie z chłopakiem ??;)

W Ciuchy od kajutka, 2011-04-12 12:02:49, 3 odp

Jak wrażenia po egzaminie gimnazjalnym?

W Szkoła od ~xyz, 2011-04-12 12:02:44, 3 odp

Co sądzicie o jeździe na rolkach ?

Ja np. bardzo lubię i kręcą mnie chł. którzy interesują się jadą na rolkach , deskorolce itp. [ skeyt]

W Przyjaźń od Korcia889, 2011-04-12 12:01:29, 12 odp

O MNIE

Michael Jackson !

Ciekawość nie zna granic ♥!`

KOMENTARZE (2)

Wszystkie »

Korcia889 pisze do Anika875 :

Ela , Elaa , ElaaAaa ;DD !!!

Co tam u cb ? ;** !

2010-06-08 14:49:31

Anika875 pisze do Korcia889 :

Korcia...;*** xD

2010-06-08 12:13:58