Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

nowicjusz17

W serwisie od 3832 dni , ostatni raz 21 maj 2015

Moje pytania (81)

Wszystkie »

Witam mam morze dziwne pytanie ale zapytam Czy...

dziewczyny mają wytrysk ostatnia w sobote tak troszke nas z kolezanką poniosło nie to ze uprawialismy sex nie ot taka wspulna kapiel i dotykanie namietnie narzadow płuciowych wiadomo ja jak kazdy chłopak poprostu miałem wytrysk ale jej z pochwy tak coś trysło taka ciepła ciecz mocz raczej to nie był bo przed zabawą robiła siku nadmienie ze mamy po 17 lat ona twierdzi ze miała tez wytrysk choc sama sie zdziwiła bo dopiero poraz pierwszy raz czy to jest prawda

W Seks, 2013-05-28 08:13:07, 12 odp

Dziewczyny i chłopaki kiedy i w jakim wieku...

widzieliscie miejsca intymne plci przeciwnej i jaka byla wasza reakcja

W Seks, 2012-09-06 09:30:35, 7 odp

Moje odpowiedzi (387)

Wszystkie »

Jestem ładna? Na ile lat wyglądam?

W Ocena wyglądu od patrycja1234565, 2013-09-18 10:20:18, 15 odp

nowicjusz17 odpowiada:

Ja takie dziewczyny uwielbiam sliczna jestes

Waszym zdaniem, jestem ladna?

W Ocena wyglądu od misiaa1997, 2013-09-18 10:17:55, 10 odp

nowicjusz17 odpowiada:

Dla mnie super

Co zrobic zeby penis wygladal na wiekszego?

W Seks od mattle95, 2013-09-18 10:14:26, 8 odp

nowicjusz17 odpowiada:

A cegłówkę sobie przywiąż to ci się naciągnie

Fajne (2)

Wszystkie »

Czy, jeśli uprawiałam z chłopakiem seks...

analny, bez zabezpieczenia (3-4 dni przed spodziewanym okresem - jeszcze go nie dostałam), a chłopak skończył poza mną, to czy mogę być w ciąży, z tego powodu, że sperma mogła spłynąć na zewnątrz moich dróg rodnych lub, gdy jego penis kilka razy otarł się o zewnętrzną stronę mojej pochwy? (nie wkładał go do środka) Pytanie nr. 2: najpierw pieściłam jego penisa dłonią, potem dotykałam mojej łechtaczki, a on ponownie mnie pieścił palcami, jest możliwe, że zaszłam w ciążę?

W Ciąża od Caroline88, 2011-08-16 12:55:02, 6 odp

KOMENTARZE (10)

Wszystkie »

goska17 pisze do nowicjusz17 :

zboczuch ; )

2011-08-12 12:40:01 , 2 odpowiedzi

Wszystkie wypowiedzi:

nowicjusz17 pisze:

kochana jestes

2011-08-12 13:15:55

goska17 pisze:

wiem :)

2011-08-12 16:04:37
nowicjusz17 pisze do lola12345678 :

misss paskudy

2011-01-28 13:17:00 , 1 odpowiedź

Wszystkie wypowiedzi:

lola12345678 pisze:

haha na tym avatarze to idioto nie ja.. ;p

2011-01-31 17:59:56
nowicjusz17 pisze :

debil

2011-01-24 13:03:28