W jakim wieku Pierwszy raz sie Lizaliście:& - Uczucia - Miłość - Pocałunki - Dojrzewamy.pl - portal młodych kobiet i nastolatków
Darmowe gry przegladarkowe

W jakim wieku Pierwszy raz sie Lizaliście:&

Wyniki:

Tematy: ile lat
Odpowiedź

KOMENTARZE (53) / ODPOWIEDZI (103)

chwilę temu

Bajera 2010-10-14 20:33:03

+20
passionate
angelikax...
strawberr...
speedboy
-18

nie liżę się tylko CAŁUJĘ ;p

Odpowiedz na ten komentarz

patrysia113 2010-10-14 20:14:29

12 i kilka miesięcy . ; )

Odpowiedz na ten komentarz

wiewiura35Oo 2010-10-12 16:40:44

6 lat :D.. i to z jezyczkiem;p;p.. z kolegom z osiedla.. hehe;p... taka dziecinada;pzeby nie bylo teraz mam 16;)

Odpowiedz na ten komentarz

Fruzik 2010-10-11 20:15:38

14 . ;> nie skonczone. hehe

Odpowiedz na ten komentarz

DragON 2010-10-14 20:35:20

No wiesz oni nie wiedzą co to są uczucia, bo myślą, że całowanie polega na włożeniu języka drugiej osobie do ust i dlatego nazywają to lizaniem, bo są poje....ni

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2010-10-14 20:15:02

+17
makata
-16

Nie lubię słowa lizać bo mi się źle kojarzy wolę całowaliście...

Odpowiedz na ten komentarz

martusia7171 2010-09-23 17:24:31

po 1 sie nie lizałam tylko całowałam.!
w wieku 14 lat

Odpowiedz na ten komentarz

Lola5 2010-10-02 13:42:24

+17
Izuska
-19

Najlepsze są chupa-chups ;p

Odpowiedz na ten komentarz

Tosiaa96 2010-10-13 19:55:05

13 ;p rok temu jak chlopak sie o chodzenie zapytal i na drugi dzien sie z nim calowalam i do tej pory z nim jestem a tak dokladnie to bylo 15.11.2009 r

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2010-09-23 17:24:53

lizałam lizaka jak miałam 3 może 4 lata...xd
Może lepiej całowałeś/ aś?

Odpowiedz na ten komentarz

Dronka 2010-10-12 16:40:23

W przedszkolu xDD Ale to nie tak na poważnie,a potem 14,15 lat ;)

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2010-10-02 17:44:35

ja mam 15lat i jeszcze ani razu D:

Odpowiedz na ten komentarz

kinimini 2010-10-07 14:08:20

12, to było nie dawno:D

Odpowiedz na ten komentarz

candyout 2010-10-16 11:03:01

ja się nie liżę, tylko całuję.
tydzień po 12-stych urodzinach. ; p

Odpowiedz na ten komentarz

makata 2010-10-14 20:26:36

ja się nie liżę, ja się całuję... w wieku 13 lat. lizać to cię może pies ;p

Odpowiedz na ten komentarz

DragON 2010-10-14 20:29:41

ŻAL fajne pytanie, a jeszcze lapsze odpowiedzi "TAK" i "NIE"

Odpowiedz na ten komentarz

~xdd 2010-10-11 16:38:00

W przedszkolu xd Ale tak "mocniej" to miałam 13 hehe ;pp

Odpowiedz na ten komentarz

karolcia11344 2010-10-16 11:02:06

15;p
to było ekstremalne lizanie;d

Odpowiedz na ten komentarz

Cades 2010-10-11 20:18:55

Ja się nie liżę, zwierzęta to robią.

Odpowiedz na ten komentarz

AsixOwa 2010-10-13 22:33:09

12 tak jakoś wyszło xD ale teraz 14.

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2010-10-23 13:06:26

po pierwsze - ja się CAŁUJĘ.
a po drugie, miałam , mam 13 lat ; p

Odpowiedz na ten komentarz

yogobella98 2010-09-27 16:56:06

chyba 6... ale tak na serio 11,5 ; P

Odpowiedz na ten komentarz

Pitere971 2010-09-19 17:07:04

11 lateQ miałem Jak siem 1 raz lizałem :PP

Odpowiedz na ten komentarz

smutnaOna 2010-09-23 21:27:59

mala bylam ;D z 7-8 z sasiadem ;ddd hahaha xd

Odpowiedz na ten komentarz

KlaudynaXD 2010-10-16 11:23:14

ja się nie liżę tylko całuję... jakieś 2 mies. po 12 urodzinach . ; ))

Odpowiedz na ten komentarz

justyska1709p15 2010-10-11 16:48:20

0

13 mi strzelila :PP

Odpowiedz na ten komentarz

Juliiśś 2010-10-27 16:06:00

0

9 lat :D

Odpowiedz na ten komentarz

Madzia143 2010-10-29 14:18:48

0

14 haha

Odpowiedz na ten komentarz

samotna428 2010-09-28 20:12:51

0

miałam 13 lat

Odpowiedz na ten komentarz

MrrTeHaCe 2010-09-24 10:57:54

0

Trzynascie ^^

Odpowiedz na ten komentarz

Izuska 2010-10-10 09:29:31

0

Lola dobre!

Odpowiedz na ten komentarz

Marta3110 2010-10-07 14:01:56

0

13-14 lat.

Odpowiedz na ten komentarz

julitka545 2010-10-05 20:47:06

0

12 lat ;]

Odpowiedz na ten komentarz

Sylus96 2010-10-27 16:17:20

0

14.. ; p

Odpowiedz na ten komentarz

Soko 2010-10-01 10:04:29

0

13 chyba

Odpowiedz na ten komentarz

Zela1495 2010-09-22 20:03:58

0

Hmm z 13

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2010-10-11 16:36:22

0

WGL ;((

Odpowiedz na ten komentarz

monika199679 2010-10-08 19:03:18

0

14 ;dd

Odpowiedz na ten komentarz

tazawszeostatnia 2010-10-08 17:57:17

0

14 . xD

Odpowiedz na ten komentarz

dorrcia 2010-10-18 18:33:24

0

13-14

Odpowiedz na ten komentarz

truskawa11 2010-09-26 20:33:55

0

9 lat

Odpowiedz na ten komentarz

ufajtylkosercu 2010-10-11 16:34:12

0

14 ;]

Odpowiedz na ten komentarz

Oskarlos 2010-10-02 20:45:43

0

13 ^^

Odpowiedz na ten komentarz

mozek96 2010-10-15 20:48:34

0

13

Odpowiedz na ten komentarz

gpti 2010-10-27 16:17:30

0

15

Odpowiedz na ten komentarz

ZaKręConaPozYtywniE 2010-10-05 15:25:36

0

13

Odpowiedz na ten komentarz

gossip 2010-10-17 17:48:38

0

16

Odpowiedz na ten komentarz

olunia961 2010-12-19 09:04:54

0

14

Odpowiedz na ten komentarz

SadGirl16 2010-10-16 19:26:08

0

15

Odpowiedz na ten komentarz

sweetescapee 2010-10-27 16:08:34

0

14

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2010-10-02 17:59:20

0

14

Odpowiedz na ten komentarz

Lag 2010-09-26 20:33:25

0

13

Odpowiedz na ten komentarz

samotna15678 2010-10-14 20:22:45

0

16

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?