Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

jaki macie styl ubierania się?

Tematy: style
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (94)

chwilę temu

zelomanka 2009-11-01 18:46:45

no wiec ubieram sie tak jak EMO ale nie zachowuje sie jak oni ale moi znajomi mysla ze sie tne i takie tam ale sposob ubierania taki jak mam ja jest super

Odpowiedz na ten komentarz

K3lina 2009-10-09 15:20:53

swoj taki ;p dlugie dzinsy zawsze !! i do tego jakies bluzki ;] czym wieksze tym lepsze i nie rozowe

Odpowiedz na ten komentarz

~Ena 2009-10-29 15:41:25

Hmm... no więc ja spodnie z krokiem w kolanach (rurki też się zdarzają), tramposze musowo, wielkie h-h bluzy, czapy z dachem itp. :D

Odpowiedz na ten komentarz

YeaHhhxD 2009-11-15 10:45:30

nie mam stylu... ubieram się ładnie, czasem trochę wymyślnie, ale przede wszystkim wygodnie :D

Odpowiedz na ten komentarz

SoSweetly 2009-10-09 17:42:13

. żaden konkretny , ale musi być marihuana na szyi ;)

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2009-10-09 16:02:39

Hmm... No określonego nie mam ale ubieram się po swojemu :)

Odpowiedz na ten komentarz

ZuoMan 2009-11-03 22:54:20

Czarny skórzany płaszczyk, takież same rękawiczki i glaniki 10-tki.

Odpowiedz na ten komentarz

AlyTragicLove 2009-10-21 21:50:47

Spodnie baggy (takie z krokiem w kolanach ;P) do tego obcisły t-shirt, i męska bluza ze stoprocenta.. a ogolnie sie ubieram w endorfinie.. to jest szczecin ;d

Odpowiedz na ten komentarz

14nastka 2009-10-13 18:51:51

rurki. i bluza z kapturem . :) od czasu do czasu załoze arafatke. :). Buty jakies fajne . { oryginalne. ]

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2009-11-18 16:01:40

nie mam określonego style, jak coś mi się podoba to się tak ubieram ;]

Odpowiedz na ten komentarz

mchamer 2009-10-09 18:16:19

aaa..
fajnie...
mówiłam,że kiedyś byłeś metalem bogus .!!

Odpowiedz na ten komentarz

pytalska 2009-10-12 08:34:02

Ja ubieram sie normalnie. Tylko nie wiem czemu ale zawsze mam cos czarnego na sobie:):D

Odpowiedz na ten komentarz

Medion 2009-10-19 09:19:02

Czarno czarno czarno :) Ehh :)

Uwielbiam Glan wszystko co czarne , gorsety, skórę :)
Ojjj super :)
Oczywiście róznie nie ubieram ale taki styl u mnie przewaza :)
To jak sie ubiore zalezy od humoru :)

Odpowiedz na ten komentarz

misiaa 2009-10-16 19:55:09

ja to raczej cóś bardziej pod rock. xddd ale czasem coś podobnego do hippe. sama niewiem xdd a w soboty to lużno.. adidasy za kostke i dres. :))

Odpowiedz na ten komentarz

t0ny 2009-11-20 14:29:00

Nie mam określonego stylu. Ubieram się tak, jak mi w danym momencie pasuje.

Odpowiedz na ten komentarz

alleluja 2009-10-12 20:10:56

trampki rurki szersze koszulki. przeważnie ;p

Odpowiedz na ten komentarz

Ilariya 2009-10-18 19:47:41

Ja to tak na prawdę w garderobie mam totalną mieszanke stylów.....tzn...jak mi się zachce to mogę ubrać się w stylach: gotika,rock,elegansko,glamour,sportowo,retro.......czyli zależy od humoru.....ale jednak przeważnie noszę tramki, dzins,jakaś bluzka i mój kochany Anh=))))

Odpowiedz na ten komentarz

Vanillka 2009-10-10 20:52:54

Ja ubieram to co mi się podoba, ale mam jeden warunek: przynajmniej jeden element czerni. Nie ważne czy spodnie, czy bluzka, bluza, torebka czy buty. Czerń musi być xDD

Odpowiedz na ten komentarz

siekierson 2009-10-16 13:18:13

butki jakies adidasy albo w stylu trampek,jeansy rurki lub zwykle,jakas bluza z kapturem i wystarczy

Odpowiedz na ten komentarz

AlyTragicLove 2009-10-21 21:52:47

a i buty kupuje w undergroundzie. duze, czarne z logo firmy i żarówiaste sznurówki.. różowe

Odpowiedz na ten komentarz

Medion 2009-10-15 20:17:08

Sty zalezy od humoru :)
Dziś ładna pogoda wiec ubiorę sie na czarno :P

Odpowiedz na ten komentarz

MACIEJ13 2009-10-11 22:30:17

Normalnie długa bluza, jeansy , buty ;d

Cała filozofia

Odpowiedz na ten komentarz

NiewInna20 2009-10-15 17:33:39

różnie to bywa..
czasmi elegancko: koszula rurki baleriny i dodati łańcuszki korale itp.
a czasami luźno: bluza, rurki, adidasy..
zależy od okazji:D

Odpowiedz na ten komentarz

lyla 2009-10-17 19:38:45

ja ubieram według mody a preferuje takie style jak punk , odschool ,

Odpowiedz na ten komentarz

Jonasz 2009-10-16 20:45:33

Widzę że nie znajdę tu bratnich dusz jeśli chodzi o styl ubierania się, gdyż ja preferuję styl elegancki lub półelegancki.

Ostatnio kupiłem sobie taką fajną dwurzędową kurtkę i typowo eleganckie buty zimowe, do tego jakieś eleganckie dżinsy (żaden cropp czy house) i kapelusz, a pod spodem rozpięta koszula i t-shirt. It's all about me.

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?
« poprzednie
1 2 3 4 następne »

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek