Co myślicie o związkach homoseksualnych ?

Tematy: homo
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (49)

chwilę temu

Estrella10xd 2011-07-05 12:58:11

+23
wojak1321
afonso
-13

. JackMack - za co dostałam minusa ? .
. Za to, ze mam swoje zdanie na ten temat ? .
. Dziękuję bardzo ! .

Odpowiedz na ten komentarz

zakochanazlosnica 2011-07-05 12:21:53

+22
moronek
JackMack
wiewiór12
cukkierec...
wojak1321
-14
afonso
Domaa96

nie mam nic przeciwko i dziwie sie ze w polsce jeszcze nie zalegalizowali tego typu zwiazkow, kochaja sie nie robia nikomu krzywdy itp... ale bez adopcji dzieci. a co ci 'alfonso' oni przeszkadzaja??? robia ci cos zlego krzywdza cie?? ;/ NIE! to tez ludzie ktorzy potrzebuja milosci i czulosci 2 osobya ze wola ta sama plec to juz ich prywatna sprawa!

Odpowiedz na ten komentarz

JackMack 2011-07-05 12:26:32

+22
moronek
wiewiór12
wojak1321
afonso
zakochana...
-13
IxLUKExI

No w tym kraju,to napewno by sie nabijali,to sie zgodze,ale w bardziej cywilizowanych krajach,nie ma az takiej nienawisci i pogardy,a i tak wolabym juz dwoch ojcow niz ojca alkoholika i matke dzi***ke...

Odpowiedz na ten komentarz

JackMack 2011-07-05 13:22:54

+22
zakochana...
wojak1321
-10

Jestem po prostu tolerancyjny...

Odpowiedz na ten komentarz

zakochanazlosnica 2011-07-05 12:31:02

+21
moronek
JackMack
wojak1321
-14

no ale ja wlasnie pytam dlaczego jestes uprzedzony na tym punkcie? czy jakis cos ci zlego zrobil?


ja wczoraj wlasnie na ten temat miala dyskusje z rodzicami calkiem przypadkiem weszlismy na ten temat ja popieram oni nie i moj ojciec rzucil tekstem ' ze to nie jest normalne zeby facet facetowi wkladal tam swoj narzad' w tym momencie tam mi podnosl cisnienie swoja nietolerancja ze odpowiedzialam jednym zdaniem i wytszlam z pokoju konczas ta dyskusje' a czy tobie ktos sie wpierdala do lozka w jaki sposob ty uprawiasz sex z mama i w jakich pozycjach? nie! wiec on nich tez sie odpie****!' :) amen

Odpowiedz na ten komentarz

banan118 2011-07-05 15:34:12

+21
afonso
JackMack
cukkierec...
zakochana...
wojak1321
innerself
-14

ja ogólnie jestem hetero, ale nie mam nic przeciwko związkom homoseksualnym... po prostu jestem tolerancyjna i wgl. tylko że uważam że dziecko powinno mieć rodziców obu płci, bo np. dziewczynka która nie ma ojca może mieć potem problemy z bliskością z jakimkolwiek facetem czy chłopakiem.....

Odpowiedz na ten komentarz

wojak1321 2011-07-05 12:27:47

+21
zakochana...
moronek
cukkierec...
wiewiór12
JackMack
-20
afonso

Homoseksualiści to przecież normalni ludzie tylko o innej orientacji , komu to przeszkadza, że dwoje ludzie tej samej płci sie kochają ? przecież to nic złego. A jak komuś cos nie pasi to jego problem . Jestem za równouprawnieniem takich związków !

Odpowiedz na ten komentarz

afonso 2011-07-05 12:26:05

+21
Hipokrates
JackMack
-14

Jestem po prostu uprzedzony na tym punkcie, to prawda ostro dyskryminuje homoseksualistów ale to sie raczej nie zmieni. Po prostu jak każdy wyrażam swoją opinie, nie musi sie Wam podobać :) A ja nie musze tolerować tej mniejszości.

Odpowiedz na ten komentarz

JackMack 2011-07-05 13:17:28

+21
zakochana...
wojak1321
-15

Ok,sorki,troche zbytnio sie unioslem i nie powinnienem tego napisac,ale ty takze sie swoja wypowiedzia nie popisalas...rozumime,ze mozesz nie tolerowac homo,ale przynajmniej ich uszanuj jako ludzi,a nie w postaci zwiazku...

Odpowiedz na ten komentarz

disparaitre 2011-07-05 12:12:06

+21
moronek
JackMack
cukkierec...
wojak1321
-13

Jestem osobą dość wyrozumiałą i nie przeszkadza mi to, że kogoś kręci ta sama płeć :) Ważne, że się kochają. Nie robią w ten sposób krzywdy innym ludziom, więc nie widzę przeciwwskazań.

Odpowiedz na ten komentarz

JackMack 2011-07-05 12:19:43

+20
moronek
zakochana...
wiewiór12
wojak1321
TymCzasowa
-21
IxLUKExI
Hipokrates
Domaa96
cukkierec...

Nie mam nic do nich i wedlug mnie w naszym kraju powinna pojawic juz sie mozliwosc zawrcia malzenstw homoseksualnych,a co do dzieci,to tez nie powinno byc zakazu,gdyz dwoch geji moze sie okazac lepsza rodzina niz ta "normalna" skladajaca sie z mezczyzny i kobiety (oczywiscie to sie tyczy rownierz lesbijek),mam nadzieje,ze niedlugo rownouprawnienia dla homoseksualistow wejda w zycie :)

Odpowiedz na ten komentarz

Hipokrates 2011-07-05 12:28:57

+19
zakochana...
wiewiór12
cukkierec...
afonso
-14

nic do nich nie mam, dopóki robią to w domowym zaciszu, nie okazując sobie większych czułości publicznie (no, chyba że w jakichś klubach gejowskich). Co do adopcji przez takie osoby dzieci to mówię kategoryczne nie!

Odpowiedz na ten komentarz

cukkiereczekk 2011-07-05 12:51:00

+19
zakochana...
afonso
JackMack
-17
ola215

No widzisz! Ale jednak nie byłoby wszystko w porządku. Wiec jestem zdania żeby legalizacje takich adopcji były w krajach tolerancyjnych. A polska niestety do nich nie należy

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-07-05 12:18:57

+19
JackMack
moronek
wojak1321
TymCzasowa
-18
afonso

wiesz co Afonso .? z Polski to powinni zniknąć tacy ludzie jak ty .!!

Odpowiedz na ten komentarz

afonso 2011-07-05 12:52:31

+17
cukkierec...
-18

Kiedy ojciec to pijak a matka dzi*ka to dziecko trafia najczęściej do normalnej rodziny zastępczej albo domu dziecka, gdzie ma lepiej niż z homoseksualną rodziną. Samo musi wyrazić chęć i zgodzić sie na mieszkanie w takiej rodzinie. A wątpie by jakiś młodzik z domu dziecka chciał dobrowolnie iść do homoseksualnej rodziny.

Odpowiedz na ten komentarz

arcyliszka 2011-07-05 13:07:59

+17
cukkierec...
afonso
-16

Sorry ale taka jest prawda a i JackMack nie masz co się unosić, bo ja mówię po prostu to co myślę i myślę, że wyzywanie mnie to raczej nie pokazuje twojego zdania na ten temat tylko pokazuje jak mało inteligentny z ciebie człowiek

Sorry ale taka jest prawda;))

Odpowiedz na ten komentarz

cukkiereczekk 2011-07-05 12:26:20

+17
wojak1321
afonso
-15
JackMack

JacMack: Tylko się nie popłacz ! Minusuje to co mi sie nie podoba a plusuje to co mi się podoba czy to nie na tym polega? Brawo ! :D jak ci sie moje zdanie nie podoba to też mi daj minusa. nie bój się ! nie załamię sie z tego powodu

Odpowiedz na ten komentarz

JackMack 2011-07-05 12:23:47

+17
moronek
wiewiór12
wojak1321
-15
IxLUKExI

cukiereczek,czemu mnie minusujesz?za to,ze nie podzielam do konca twoich pogladow?i,ze mam nieco inne zdanie niz twoje?ten portal bylby idealny wlasnie bez takich ludzi jak ty...

Odpowiedz na ten komentarz

Estrella10xd 2011-07-05 13:20:39

+17
cukkierec...
afonso
-15

JackMack - jesteś homo., ze tak tych "ludzi" bronisz :) ?

Odpowiedz na ten komentarz

JackMack 2011-07-05 12:45:19

+16
wojak1321
zakochana...
-17

To rozumiem,ze takze po to stworzono mzezczyzne,zeby w tej rodzinie mogl sobie ponapier....niczemu winne dzieci i to jeszcze ze swojej krwi i naje...c sie ile wlezie,a dzieciom nawet nie dac chleba...a,zeby kobieta dolaczyla sie do ojczolka i puszczala sie na lewo i prawo?...z jednym sie moge zgodzic w tym kraju,beda jak wyrzutki,bo dzisiejsza mlodziesz,wrecz ocieka podloscia i jak juz wspomnialem nienawiscia,a i dzieckow normalnym kraju,nie bedzie miec skrzywionej psychiki,gdyz gejem,lub lesbijka zostaje sie jagby to ujac w slowie hmmm z "powolania",a nie nacisku otoczenia,ale w tym kraju napewno by sie zalamalo przychicznie...I hate this country...

Odpowiedz na ten komentarz

ladyM18 2011-07-05 12:12:10

+16
moronek
cukkierec...
wojak1321
-14
afonso

ja jestem jak najbardziej ZA! każdy ma prawo do miłości i szczęscia a nie jego wina że kocha troszkę 'inaczej' lecz w pewien sposób tak samo:) wiecie o co chodzi:)

Odpowiedz na ten komentarz

siusiak 2011-07-05 12:32:15

+16
afonso
cukkierec...
wojak1321
-16

Jak dla mnie to nic zlego, ale jezeli chodzi o dzieci to jestem przeciw adobcji dla homo ;)

Odpowiedz na ten komentarz

Estrella10xd 2011-07-05 12:54:53

+14
ola215
wojak1321
cukkierec...
afonso
-21
JackMack

. Jeżeli kogoś kręci taka sama płeć i chcę sobie z nią współżyć to niech to robi, mi to nie przeszkadza , tylko niech np. nie cmokają się w miejscu publicznym , niech nie okazują tej swojej miłość, bo to obrzydliwe .
. Zgadzam się na związki, ale nie na zawieranie związków małżeńskich ! .
. I bez możliwości adopcji dzieci , bo to dziecko może mieć później w życiu nie przyjemne sytuacje i przez to może po pełnić samobójstwo, a to przecież nie wina dziecka, że jego opiekunowie są tej samej płci .

Odpowiedz na ten komentarz

cukkiereczekk 2011-07-05 12:41:00

+14
afonso
-14

Chyba po to sa jakieś ideały nie? Po to stworzono kobietę i mężczyznę żeby kobieta była matką a mężczyzna ojcem. i tylko razem moga stworzyć normalną zdrową rodzinę. Takie dziecko wychowane przez 2 gejów albo 2 lesbijki nie będzie normalne. W naszym kraju nie powinno się takich adopcji zalegalizować bo te dzieci będą zakompleksione. jakieś wyrzutki !

Odpowiedz na ten komentarz

afonso 2011-07-05 12:30:27

+14
cukkierec...
zakochana...
-20

"Afonso" czytajcie uważnie :P Nie róbcie ze mnie alfonsa

Odpowiedz na ten komentarz

arcyliszka 2011-07-05 15:33:43

-6
JackMack
zakochana...

No sorry ale ja nie mam zamiaru szanować takich ludzi bo dla mnie to jest zwykła głupota i ja nigdy nie byłam tolerancyjna dla takich ludzi i nigdy nie będę

Odpowiedz na ten komentarz

cukkiereczekk 2011-07-05 12:23:55

+8
afonso
-3
JackMack

JackMack: Chciałbyś mieś dwóch facetów za rodziców? Bo ja nie ! Po 1 matka nie da ci tego co ojciec a ojciec tego co matka a po 2 takie dziecko potem nie ma życia ! Wszyscy by sie tylko z niego nabijali a on sam w końcu by tego pewnie nie wytrzymał. zwłaszcza jeśli jest heteroseksualny !

Odpowiedz na ten komentarz

kckc 2011-07-05 12:27:39

+8
afonso
-6

Ja jestem ogólnie tolerancyjną osobą ! Ale poniekąt zgadzam się też z alfonso on też dobrze mówi . ; ]

Odpowiedz na ten komentarz

cukkiereczekk 2011-07-05 12:59:14

lepszy świat- grupa ope. Fajna piosenka :D Znam ją. Ale jeśli ludzie sienie zmienią to świat nie będzie lepszy. A żeby były zmiany to trzeba się zmienić. A polskie społeczeństwo się do tego nie garnie.

Odpowiedz na ten komentarz

scandal 2011-07-14 02:09:14

Jestem za zrównaniem praw związków homoseksualnych ze związkami heteroseksualnymi.
Polecam również portal dla wszystkich friendly: http://genders.pl/

Odpowiedz na ten komentarz

afonso 2011-07-05 12:57:18

arcyliszka Wolność słowa! jestem tego samego zdania.

Odpowiedz na ten komentarz

cukkiereczekk 2011-07-05 12:48:09

Jackmack po części się mogę z tobą zgodzić ale nie zakładajmy od razu że Ojcowie to tylko pijaki a matki to dzi*ki nie? jest dużo normalnych rodzin ! A to już tylko i wyłącznie wina ludzi że tak się dzieje a nie inaczej.

Odpowiedz na ten komentarz

cukkiereczekk 2011-07-05 12:45:52

+6
afonso
-7
zakochana...

Teraz mówicie że jesteście tolerancyjni, że wam to nie przeszkadza i wgl a ciekawe co byście powiedzieli jakbyście od teraz mieli mieć rodziców 2 facetów albo 2 kobiety? No albo homoseksualne rodzeństwo?

Odpowiedz na ten komentarz

ians 2011-07-06 00:28:18

+6
afonso
-5

każdy może się zakochać w kim chce , obojętnie w jakiej płci . ale jednego nie będę tolerować. jak para homoseksualna będzie chciało adoptować dziecko ..

Odpowiedz na ten komentarz

afonso 2011-07-05 12:14:44

+6
STOPedofilom
Domaa96
-6
zakochana...
wiewiór12

Bóg nie po to stworzył mężczyzne i kobiete, aby mężczyzna kręcił z mężczyzną a kobieta z kobietą...

Odpowiedz na ten komentarz

DamBuziakaZaLizaka 2011-07-16 00:39:47

+6
RainbowIce
-3

To mi nie przeszkadza ,kazdy jest inny i kazdy powinien to tolerować !

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-07-05 20:33:23

+6
tymczasowy
-5

Tolerancja owszem, w granicach rozsądku. Gloryfikacja - nigdy!

Odpowiedz na ten komentarz

afonso 2011-07-05 12:12:28

+6
IxLUKExI
Domaa96
-10
moronek
Anonim19
wojak1321
JackMack
zakochana...
TymCzasowa
wiewiór12

Tępić to, niech to zniknie z Polski.

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-07-05 12:22:48

+6
afonso
Domaa96
-7
wiewiór12
TymCzasowa
zakochana...

popieram alfonso :]

Odpowiedz na ten komentarz

JackMack 2011-07-05 12:48:09

+5
wojak1321
-7
afonso

Wiesz z tego powodu bym sie nie zalamal,bardziej bolalo by mnie,to,ze inni tak mnie traktuja,tylko ze wzgledu na to,ze moi rodzice,rodzenstwo kochaja,ale po prostu nieco inaczej....

Odpowiedz na ten komentarz

afonso 2011-07-05 12:59:14

Niektórzy tak bronią tych homo, jakby do nich należeli ale to już inna sprawa. Mało znam osób , które są tak tolerancyjne

Odpowiedz na ten komentarz

cukkiereczekk 2011-07-05 12:17:12

+5
afonso
wojak1321
-6
JackMack

nie mam nic do nich. Moga sobie być w związku do czasu aż zechce im się dzieci adoptować !! -.-"

Odpowiedz na ten komentarz

3grosze 2011-07-05 12:13:49

nie mam nic przeciwko..

Odpowiedz na ten komentarz

Domaa96 2011-07-05 12:19:55

+5
afonso
-6
JackMack
wiewiór12
zakochana...

Jestem przeciwko.

Odpowiedz na ten komentarz

cukkiereczekk 2011-07-05 13:03:37

JackMack; nie ładnie tak wyzywać :)

Odpowiedz na ten komentarz

mixeup 2011-07-22 00:06:59

Niestety niewiele jest u nas miejsc, gdzie tacy ludzie mogą czuć się 'jak u siebie' jednym z takich miejsc jest portal http://genders.pl/ dla biseksualistów. I tu moje pytanie, jakie jest Wasze zdanie, na temat bi?

Odpowiedz na ten komentarz

JackMack 2011-07-05 12:56:57

+3
wojak1321
-5

NIektorzy,tu takie pierdoly wypisuja,ze zal czytac,ja juz zakonczylem,wysluchajcie po prostu piosenki lepszy swiat-grupy operacyjnej i moze cos zrozumiecie...

Odpowiedz na ten komentarz

arcyliszka 2011-07-05 12:55:20

+3
Hipokrates
afonso
-10
scandal
Anonim19
zakochana...
JackMack

TĘPIĆ PEDAŁÓW, PEDAŁY TO JA DO ROWERU MONTUJĘ

Ja to bym ich zagnała do wywalania gnoju to by im się od razu odechciało pedałowania

Odpowiedz na ten komentarz

justyska1034 2011-07-05 17:53:52

-6
afonso

Ja nie mam nic do takich ludzi- są tacy jak inni kochają tak samo mocno tylko ludzi tej samej płci

Odpowiedz na ten komentarz
Zaloguj się by móc dodać komentarz.





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek