Quantcast
Sala Samobójców - Co myślicie o tym filmie ,... - Pozostałe - Ciekawostki - Dojrzewamy.pl - portal młodych kobiet i nastolatków

Sala Samobójców - Co myślicie o tym filmie ,...

dla mnie jest fajny. Chodź znam też podobne smutne filmy : Hooligans , Twój na zawsze , Chłopiec w pasiastej piżamie. Jeśli znacie podobne filmy to pris o tytuły.

Tematy: film
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (8)

chwilę temu

dami16 2011-09-19 21:39:41

zaje.bisty jest ! ;D

Odpowiedz na ten komentarz

Love470 2011-09-19 21:47:18

Sali samobójców nie lubię. Ale mam parę ulubionych filmów: Twój na zawsze, Słodki listopad, Kaith(nie pamiętam jak się to pisało ;( )

Odpowiedz na ten komentarz

alusia305 2011-09-19 21:43:02

jest świetny ;

Odpowiedz na ten komentarz

skasowany 2011-09-19 22:24:41

Sala samobójców ? jak dla mnie dno. A film twój na zawsze nawet spoko tylko głupio się skończył. ;P musiałam sama się domyślać że on zginął. hehe.

Odpowiedz na ten komentarz

frutella 2011-09-19 22:03:34

Jest to stosunkowo stary film. Mi sie podobał aczkolwiek jak na polską wersję. Gdyby coś takiego wydała Ameryka to niezbyt mi by sie podobał. Po prostu mało kasy w sceny dali jeżeli chodzi o miejsce. Ale film dotyka powazny temat pieniędzy i tego ze miłość jest potrzebna w naszym zyciu.

Odpowiedz na ten komentarz

ktostamjest 2011-09-19 21:41:42

Nic specjalnego ;f

Odpowiedz na ten komentarz

misiooooooooooooooo 2011-09-19 21:48:36

moim zdaniem tego filmu nie mozna porownac do zadnego innego.
film bardzo mi sie podoba,daje sporo do myslenia.
znam wiele osob ,ktore mowia ,ze ten film jest beznadziejny tylko dlatego ,ze go nie zrozumieli.

Odpowiedz na ten komentarz

ladymisia 2011-09-19 21:51:19

super^^

Odpowiedz na ten komentarz
Zaloguj się by móc dodać komentarz.





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek