Witam. Co sądzicie o podróży autostopem po...

Europie ? Kto z was zdecydowałby się na taką podróż ?

Tematy: podróże
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (8)

chwilę temu

Maazi 2015-05-14 15:58:00

+49
Leonidass
-36

No mógłbym się wybrać na taki wypad po europie ale nie autobusem. Wolałbym swoim jakimś samochodem, w którym nie będzie zbyt ciasno ze znajomymi lub rodziną. Możesz się zatrzymać kiedy i gdzie chcesz. Moim zdaniem lepsza opcja ale jak kto woli

Odpowiedz na ten komentarz

adzc Maazi 2015-05-14 16:00:11

+47
barszcz
aga2346
Maazi
-36

Ale temat dotyczy autostopu, a nie autobusu

Odpowiedz na ten komentarz

Maazi adzc 2015-05-14 19:28:40

O kuźwa, sorki za taki błąd ale źle przeczytałem :)
A więc autostopem też bym nie pojechał :P

Odpowiedz na ten komentarz

bayabongoo 2015-05-14 02:03:09

+48
aga2346
Leonidass
-38

Fajna sprawa dla osób, które chcą się przemieszczać tanim kosztem. Moi znajomi chwalą sobie takie podróżowanie, udało im się miło przejechać kilka(naście) tysięcy kilometrów i są zadowoleni. Jednak ja bym się na coś takiego nie zdecydowała, nawet z towarzyszem. Nie lubię aż tak ryzykować i zdawać się na łaskę obcych ludzi.

Odpowiedz na ten komentarz

Tingelin 2015-05-14 08:26:27

+47
Cichywiel...
aga2346
Leonidass
-39

Rzeczywiscie jest to fajna sprawa, ten dreszczyk emocji, poznanie nowych twarzy posluchanie ludzkich opowiesci i zobaczenie rzeczy ktory zwykly turysta nie jest w stanie zobaczyc. Sama weszlam tu bo zobaczylam ciekawe pytanie, ale juz sie zbieram i jade na dwodniowa wycieczke. Chyba jestem juz za stara zeby podrozowac autostopem, poza tym kierowcy mogliby zglosic na policje ze jakis "potwor" stoi przy drodze hihi. Niemniej podziwiam odwage ludzi ktorzy pragna przezyc cos niezwyklego. Z drugiej strony nalezy uwarzac i byc ostroznym ale jak sie jedzie z kumplem to moze byc to naprawde bezpieczne i interesujace.

Odpowiedz na ten komentarz

jarecki23 2015-05-14 15:28:59

+47
Leonidass
-41

Ja bym się nie zdecydował za duże ryzyko, nie wiadomo na kogo się trafi, ale to może złe myślenie. Nigdy nie próbowałem więc może to dla tego.

Odpowiedz na ten komentarz

adzc 2015-05-14 10:09:36

+45
aga2346
Leonidass
-40

Wiele razy jeździłem głównie sam i jak na razie tylko po Polsce. Czasami jest ciężko, bo trzeba się wystać przy drodze, a pogoda nie zawsze dopisuje, ale jeszcze nic nieodpowiedniego mi się nie stało, a często wtedy ludzie się otwierają i na prawdę można usłyszeć niesamowite opowieści. Mam kolegę, który też sam jeździ, ale właśnie po europie i mówi, że jak już się z Polski wyjedzie to dużo łatwiej jest złapać stopa, chociaż mi i u nas udawało się złapać po kilku minutach, a czasami czekałem prawie godzinę także jest różnie.

Odpowiedz na ten komentarz

Kajetan14 2015-05-14 16:08:52

+43
Leonidass
-39

Raz mi się tak zdarzyło wrócić z kolegą do miasta, ale nie zamierzam tego powtarzać, bo podczas jazdy bałem się, że ten facet nas gdzieś wywiezie i coś nam zrobi.

Odpowiedz na ten komentarz
Zaloguj się by móc dodać komentarz.





ubezpieczenie szkolne

Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek