Chciałabym rady od was, nie chce głupich...

komentarzy :)
Zacznijmy od tego ze nie wiem czy schudnąć, w udach mam 57/58 cm, w talii 78cm, a w biuście 86, a i łydki 36, pupa 100cm..mam 15 lat, wzrost 164cm i ważę 63kg .. nie wiem czy zacząć sie odchudzać, mam troche tłuszczyku na brzuchu i nie wiem znacie jakies ćwiczenia? Szczerze to od wiosny zaczynam chodzic na długie marszobiegi, raz zrobiłam 9 km;) a moze udałoby mi sie tak schudnąć ale bez żadnych diet, ponieważ jak byłam w Polsce przez miesiąc czasu (mieszkam za granica) to schudłam te 2 kg ale znowu tu przytyłam. Także mam sie zacząć odchudzać? Dobre są takie wymiary czy nie? Co o tym sądzicie?

Odpowiedź

ODPOWIEDZI (5)

chwilę temu

maniurka 4 miesiące temu

+8
gt366t
-9

No najchudsza to ty nie jestes. Bez zdjecia to trudno stwierdzic, wyobrazic sobie twoja figura. Jak dla mnie to w dupie masz za duzo. No i waga to z 55 kg byloby idealnie.
Bez diety, zdrowe odzywiania nie schudniesz. Sukcesem do schudniecie jest 70% diety, a 30% cwiczen, wiec jak masz jesc tak jak jesz, a tylko cwiczyc czy urzadzac sobie marszobiegi to bez sensu. Tak to mozna sobie robic, ale na utrzymaniu wagi, a nie redukcji. Dieta to podstawa.

Odpowiedz na ten komentarz

nieważne15 maniurka 4 miesiące temu

+10
gt366t
-7

Tak, ale w sumie bez diety tez schudłam, nie chce sie brać za dietę bo to jest tymczasowe tylko

Odpowiedz na ten komentarz

maniurka nieważne15 4 miesiące temu

+7
gt366t
-10

Schudlas, ale i przytylas, upss. Niezla taktyka. Nie chodzi o to bys przechodzila na diete, tylko zmienila swoje nawyki zywieniowe na zdrowe, jadlo zdrowo i z umiarem. Jak bedziesz stosowala jakies diety, a po schudnieciu znowu wracala do starych nawykow zywieniowych to kg wroca, tak samo jest z cwiczeniami. Jesli nie bedziesz sie zdrowo, dobrze odzywiac, a tylko cwiczyc, gdy schudniesz odpuscisz cwiczenia to znowu przytyjesz. Musisz zdrowo sie odzywiac, na redukcji jesc mniej niz wykazuje twoj bilans kaloryczny adekwatny do twojego wieku i ruchu jaki masz na codzien, a do tego zaczac ruszac sie wiecej niz zawsze, jak juz schudniesz mozesz np co tydzien isc w gore ze spozywanymi kcal o 100 kcal, ale i przy tym nie odpuszczac cwiczen. To nie jest tak, ze ty przez wiosne/lato sobie pocwiczysz, schudniesz jakies tam 2 kg (co swoja droga jest bardzo malo), w zime odpuscisz cwiczenia, jesc bedziesz tak jak jesz normalnie i waga ci nie drgnie. Drgnie i to moze byc wiecej niz to co schudlas. Albo chcesz zadbac o swoje cialo, wygladac zdrowo, jesc zdrowo, zyc zdrowo, albo chcesz sie bujac z sezonowymi cwiczonkami, ktore przyniosa efekty tylko na chwile. Albo chcesz prawdziwych, dlugotrwalych efektow, albo chcesz sie bawic swoim organizmem i cialem, chudnac, potem tyc i tak na zmiane, tym samym rujnujac swoj metabolizm i kondycje skory, sprzyjajac do powstawania rozstepow, cellulitu itd.
Nie jestem na tyle kompetetna osoba, aby ci przemowic do rozumu wiec polecam wizyte u dietetyka, ktory wlasciwie ci to wytlumaczy, rozpisze diete i plan treningowy, jesli na prawde zalezy ci na zmianie swojego ciala.

Odpowiedz na ten komentarz

jestemsoba12 4 miesiące temu

Zacznij od poczatku ... trenuj sobie w domu na razie lekkie cwiczenia ... na uda ...brzuch ... potem jak dojdziesz do wprawy .. szybciej schudniesz... i pamietaj ozdrowym odzywianiu jedz owoce warzywa ... jesli jest przestan spozywac fast foody jakies nie zdrowe jedzenie

Odpowiedz na ten komentarz

CloudSand 4 miesiące temu

Skoro nie chcesz zmieniać nawyków żywieniowych to tak jakbyś napisała: No więc jestem gruba i nie mam zamiaru nic z tym zrobić bo jak nic nie robiłam to kiedyś schudłam 2 kg ale potem znowu przytyłam. BRAWO !!!! Albo zmieniasz nawyki żywieniowe i chudniesz. Albo tak jak to już stwierdziłaś nie chce ci się robić nic i zostajesz pulpetem ;) Miało nie być "głupich odpowiedzi" ale na głupie pytanie odpowiem na tym samym poziomie żebyś na pewno zrozumiała


PS: Jestem bodybuilderem i sam sobie układam dietę sportową ale widząc twoją postawę aż mi się odechciało wszystkiego.

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!