Witam. Mam 15 lat i 178 cm wzrostu. Boję się ze...

juz nie rosne. Moi koledzy oczywiście są wyzsi niż ja. Mają po 180 - 182 a rodziców nizszych ode mnie... Mój tata ma 180 cm a mama 161.. i pytanie czy urosne? W wieku 17 lat mógłbym mieć 182? Wzrost lub więcej? Prozę o pomoc !!

Tematy: wzrost
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (6)

chwilę temu

czajkax 1 miesiąc temu

Spokojnie, nie masz się co obawiać. Jesteś jeszcze bardzo młody i cały czas rośniesz. Wiem na przykładzie mojego taty, że w wieku 18 lat jeszcze był niższy od mojej mamy, a później wyskoczył do góry i teraz jest wyższy. Nie masz się co obawiać. Nie jesteś też jakiś niski, moim zdaniem jesteś dość wysoki i gdybyś nie urósł już, to nie byłby to żaden problem :) A wydaje mi się, że pare centymetrów na pewno jeszcze podskoczysz ;)

Odpowiedz na ten komentarz

TheSlimez czajkax 1 miesiąc temu

Mam nadzieje ze urosne.. Ale nie wiem czemu się tak tym przejmuje..

Odpowiedz na ten komentarz

czajkax TheSlimez 1 miesiąc temu

Też się nad tym zastanawiam. Nie masz naprawdę powodów by się tym zamartwiać. Tym bardziej, że jak na swój wiek i tak jesteś dość wysoki. A chłopacy z reguły wolniej rosną niż dziewczęta, jest jakoś tak, że później wyskakują. Naprawdę, nie zamartwiaj się tym tak, bo nie ma czym;)

Odpowiedz na ten komentarz

maniurka 1 miesiąc temu

Odpowiedz mi na jedno pytanie: JAKI ZWIAZEK MA WZROST W ZYCIU? Czy ktos kto ma +180cm wzrostu jest lepszy od tej osoby co ma 160-170cm wzrostu? Madrzejszy, ladniejszy? Ma latwiej w zyciu? Lepsze wyksztalcenie, prace? Jedynie chyba w modelingu jest wazny wzrost, w zadnej innej pracy. Wyluzuj. Jak urosniesz ro urosniesz, jak nie to trudno. Powiem tylko, ze do 21. roku zycia czlowiek dojrzewa.

Odpowiedz na ten komentarz

TheSlimez maniurka 1 miesiąc temu

Bo jak niższy to gorszy :// sam nwm chcem być taki jak koledzy xd ale w sumie oni są więksi to może potem ich dogonie i przerosne?

Odpowiedz na ten komentarz

maniurka TheSlimez 1 miesiąc temu

Jak na 15-latka masz strasznie dziecinny mozg piszac, ze jak nizszy to gorszy, "chcem byc taki jak koledzy"? Wtf?! Koledzy tez maja taki dziecinny mozg jak ty? Bo jak tak to juz teraz im dorownujesz. A jesli chcesz ich "przerosnac" to tylko intelektualnie, mozesz nad tym pracowac juz od dzis.
Jesli kiedykolwiek mialaby miec dzieciaka umyslowo na twoim poziomie to go nie chce miec nigdy. Dzieci sa glupie, juz wiem czemu za wiekszoscia nie przepadam.

Odpowiedz na ten komentarz
6 punktów ekstra dla autora najlepszej odpowiedzi
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!