Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Mam szanse zmienic te sytuacje?

i co zrobic.
Rano z dziecmi i kierowcą jej kolegą autobusem jezdzi opiekunka,nie interesuje sie dziecmi siedzi tyłem do dzieci i rozmawia sobie z kierowcą a na dzieci nie zwraca uwagi,
To po pierwsze a po drugie to dwa lata temu jezdziła z innym kierowcą to mało dziecko nie przewróciło sie na schodach.,bo pani opiekunka nie pilnuje.
Była jeszcze taka sytuacja ze zwracala się do dzieci wulgarnie,rodzic zgłosił to do pani dyrektor pani dyrektor nic z tym nie zrobiła.
Małe dzieci wychodzą z autobusu ona tylko stanie i się patrzy.
A jak jechał wójt to inna podstawa jej;odwrociła sie i zaczeła zwracac uwage na dzieci.

Tematy: opiekun
Odpowiedź

ODPOWIEDZI (4)

chwilę temu

~reni95 5 miesięcy temu

Ona nie powinna tam wgl pracować, jest nieodpowiedzialna, nie interesuje się dziećmi i nie pomaga im. Popieram gchor2, że należy poszukać innych rodziców którym jej postawa przeszkadza i może udać się z petycją, pismem, skargami do dyrekcji? Jeżeli to nie da żadnych skutków ja bym szła krok dalej i wyższe stanowiska poruszyła bo to podejrzewam gmina opłaca ją i ją kontroluje. Bezpośrednio do wójta niech zacznie coś robić, nie działaj sama bo będą puszczać to mimo uszu większa grupa jest ,,głośniejsza".

Odpowiedz na ten komentarz

sleterios ~ 5 miesięcy temu

Do reni95
Ja tylko wiem co ta opiekunka robi ...
Opiekuję sie tymi dziecmi,pilnuję ich by było wszystko ok podczas gdy ona nie wywiązuje się z tych obowiązków
Pani dyrektor raczej nic z tym nie zrobi bo u niej wczyscy pracują po znajomosci.U mnie tak jest w szkole nie masz pracy nie masz znajomosci.
Ale wójt jest znajomym mojej mamy więc moze to do niego zgłosić.

Odpowiedz na ten komentarz

gchor2 5 miesięcy temu

Widać z tego ,że kobieta nie ma powołana do pracy z dziećmi i bardziej ją ona nudzi niż interesuje. Na pewno nie powinna jej wykonywać bo może dojść do prawdziwego nieszczęścia i dopiero wtedy wszyscy otworzą oczy ale może być już za późno. Może należy poszukać sprzymierzeńców wśród rodziców dzieci i napisać skargę na jej zachowanie . Gdyby taka skarga była podpisana przez kilkunastu rodziców może wtedy pani dyrektor musiałaby się sprawie bliżej przyjrzeć. Albo niech każdy rodzić napisze skargę sam od siebie i wtedy będzie to kilkanaście pism do których pani dyrektor będzie musiała się jakoś odnieś. Myślę,że tylko taka wspólna akcja ma szansę doprowadzić to pozbawienia opiekunki tego stanowiska. Potrzebny jest oczywiście koordynator takiej akcji i tu możesz się wykazać . Życzę powodzenia.

Odpowiedz na ten komentarz

sleterios gchor2 5 miesięcy temu

Ja tylko wiem co ona robi.
Ja się tymi dziecmi interesuje,zajmuje,pomagam im itp
Lubią mnie a nie jej.
Znajomy mojej mamy jest wójtem w naszej gminie moze porozmawiac z nim o tym.

Odpowiedz na ten komentarz
6 punktów ekstra dla autora najlepszej odpowiedzi
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek