Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Jak zmotywować się do treningu nóg?

Tematy: NOGI
Odpowiedź

NAJLEPSZA ODPOWIEDŹ

Michu88bike 2 miesiące temu

+5
-2

Kurde stary nie załamuj mnie :c Ja nie mogę robić nóg, siady, wykroki czy inne bajery odpadają przez żylaki które niestety są u mnie genetycznym schorzeniem i nie mogę obciążać nóg żeby się nie pogorszyło a na operację czegoś takiego jest za wcześnie poza tym po operacjach powracają (żeby nie było że jakiś bocian, 70cm w wyciętym udzie siedzi więc nie jest źle :p), możesz = korzystaj. To takie wspaniałe uczucie jak widzisz się w lustrze ze sztangą na plecach i jak walczysz z tym ciężarem nawet jak mięśnie palą i widzisz pociętą żyłami skórę. Nogi omijają tylko frajerzy gdzie liczy się tylko imprezowy zestaw czyli klata-biceps. Dla koordynacji i zdrowia całego ciała nie można omijać tak wielkiej partii. Nie zrobisz tricepsu ale będziesz robił dipy i wyciskania i i tak on urośnie, nie zrobisz barków ale zrobisz podciąganie albo inne wielostswy i też dasz bodziec do wzrostu. Zauważ że nie ćwicząc nic oprócz dajmy na to tego oklepamego bica on nie urośie, nie będziesz miał gigantycznego bicka i chudej reszty ciała bo organizm zawsze dąży do homeostazy i robiąc nogi dasz możliwość swojemu ciału na dużo większy rozwój przez właśnie warunki tworzące homeostazę. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę fakt że wykonując bardzo ciężkie ćwiczenia (oczywiście w granicach rozsądku) takie jak siady, ciągi czy wyciskania produkcja i wyrzut GH jak i testosteronu jest dużo większa więc rośniesz lepiej. Oczywiście nie zapominajmy o tym że nie każdy może robić siady czy ciągi, trzeba też szukać alternatyw w razie czego jak masz np źle zmobilizowany odcinek piersiowy kręgosłupa albo problemy z lordozą lub utrzymaniem spiętego brzucha i dobrej postawy. Wtedy lepiej powoli wyeliminować problemy zwiększając mobilność i ćwicząc technikę. I jeszcze bardzo ważna sprawa, ćwiczysz dla siebie, nie dla innych więc powoli i bezpiecznie przesuwając swoje granice, do nikąd się nie spieszymy. Mam nadzieję że pomogłem, ciężkich treningów i pozdrawiam ;)

Odpowiedz na ten komentarz

ODPOWIEDZI (4)

chwilę temu

Michu88bike 2 miesiące temu

+5
-2

Kurde stary nie załamuj mnie :c Ja nie mogę robić nóg, siady, wykroki czy inne bajery odpadają przez żylaki które niestety są u mnie genetycznym schorzeniem i nie mogę obciążać nóg żeby się nie pogorszyło a na operację czegoś takiego jest za wcześnie poza tym po operacjach powracają (żeby nie było że jakiś bocian, 70cm w wyciętym udzie siedzi więc nie jest źle :p), możesz = korzystaj. To takie wspaniałe uczucie jak widzisz się w lustrze ze sztangą na plecach i jak walczysz z tym ciężarem nawet jak mięśnie palą i widzisz pociętą żyłami skórę. Nogi omijają tylko frajerzy gdzie liczy się tylko imprezowy zestaw czyli klata-biceps. Dla koordynacji i zdrowia całego ciała nie można omijać tak wielkiej partii. Nie zrobisz tricepsu ale będziesz robił dipy i wyciskania i i tak on urośnie, nie zrobisz barków ale zrobisz podciąganie albo inne wielostswy i też dasz bodziec do wzrostu. Zauważ że nie ćwicząc nic oprócz dajmy na to tego oklepamego bica on nie urośie, nie będziesz miał gigantycznego bicka i chudej reszty ciała bo organizm zawsze dąży do homeostazy i robiąc nogi dasz możliwość swojemu ciału na dużo większy rozwój przez właśnie warunki tworzące homeostazę. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę fakt że wykonując bardzo ciężkie ćwiczenia (oczywiście w granicach rozsądku) takie jak siady, ciągi czy wyciskania produkcja i wyrzut GH jak i testosteronu jest dużo większa więc rośniesz lepiej. Oczywiście nie zapominajmy o tym że nie każdy może robić siady czy ciągi, trzeba też szukać alternatyw w razie czego jak masz np źle zmobilizowany odcinek piersiowy kręgosłupa albo problemy z lordozą lub utrzymaniem spiętego brzucha i dobrej postawy. Wtedy lepiej powoli wyeliminować problemy zwiększając mobilność i ćwicząc technikę. I jeszcze bardzo ważna sprawa, ćwiczysz dla siebie, nie dla innych więc powoli i bezpiecznie przesuwając swoje granice, do nikąd się nie spieszymy. Mam nadzieję że pomogłem, ciężkich treningów i pozdrawiam ;)

Odpowiedz na ten komentarz

julas0002 2 miesiące temu

+5
-3

Wsiądź na rower i pojedź, pojedź gdzieś daleko. Uwierz mi rower jest całkiem niezły na początek.
Pozdrawiam

Odpowiedz na ten komentarz

sarmanta 2 miesiące temu

+5
-3

Kup se na VHS Ewe Hodakowską, popatrz na jej piękne łydki i z nią ćwicz. Moją pramamę zainspirowała. Pozdrawiam!

Odpowiedz na ten komentarz

krevetusia 2 miesiące temu

+2
0

Hmmm, może po prostu znajdź kogoś z kim będziesz systematycznie trenować? Razem zawsze łatwiej o motywację.

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!