Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Hejka Mam problem ostatnio przyzwyczaiłam się...

ze nie śpię do 2 w nocy co mam zrobić by się oduczyć przez to jestem w nocy głodna i i zjem a po kilku dniach + 2 kg :( co mam zrobic

Odpowiedź

ODPOWIEDZI (14)

chwilę temu

gmich2 28 dni temu

0

Musisz koniecznie zmienić to niedobre przyzwyczajenie z kilku powodów. Po pierwsze noc zaczyna się koło 22 i wtedy organizm najlepiej się regeneruje podczas snu. Po drugie jak tak późno chodzisz spać to pewnie spisz długo a więc tracisz część dnia a szkoda. Po trzecie jesz za dużo i to w nocy więc organizm przestał sobie z tym radzić i odkłada się tłuszczyk. Zmianę swoją zacznij od tego że zacznij rano wstawać dużo wcześniej niż d tej pory w ten sposób na wieczór wcześniej będzie ci się chciało spać. Nie wymyślaj żadnych zajęć wieczornych typu telewizja czy komputer, które wciągają i pochłaniają dużo czasu poza tym pobudzają. Wywietrz porządnie pokój i poczytaj przed snem książkę,które cię uspokoi. Przed snem możesz wypić sonie jakiś ziół typu melisa ,które trochę wyciszają i uspakajają organizm. Jak świadomie nad tym popracujesz to z pewnością na nowo przestawisz sobie sen na odpowiednią porę.

Odpowiedz na ten komentarz

bobi57 28 dni temu

0

Za wszelką cenę postaraj się zmienić tryb życia. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to takie proste, ale można to osiągnąć. Sam byłem nocnym Markiem i nie ukrywam, że nocą biegałem do kuchni by co nieco przekąsić. Co prawda nie było moim problemem przybieranie na wadze z tego powodu, ale taki nocny tryb życia z pewnością nie należy do najzdrowszych i najszczęśliwszych. Bardzo ważny dla zdrowia jest sen przed północą. Spróbuj przez kilka dni, kładąc się do snu tak jak teraz, po północy, budzić się o szóstej, siódmej rano. Pomoże ci w tym budzik. I nie dosypiaj tylko od razu wstawaj z łóżka. Tym sposobem zmęczysz organizm i po 2-3 dniach będziesz już zasypiać o 9-10 godzinie. I tak dalej trzymaj. Powodzenia.

Odpowiedz na ten komentarz

frezja22 27 dni temu

0

Jeśli to późne chodzenie spać nie jest spowodowane Twoim zdrowiem to źródłem Twoich problemów zapewne jest późne wstawanie. Gwarantuję, że gdybyś wstawała rano to wieczorem oczy by Ci się same zamykały. Co Ty wieczorem robisz? Pewnie siedzisz przed komputerem? Jeśli byś była zmęczona to byś przed tym komputerem zasnęła. Późno się położysz więc i późno wstajesz i koło się zamyka. Zacznij więc od ustawienia wcześnie budzika. Podjadanie wieczorem to kwestia silnej woli, więc tylko od Ciebie zależy czy będziesz to robić czy nie. Jeśli już musisz coś jeść to wybierz zdrową przekąskę, może jabłko?

Odpowiedz na ten komentarz

marcin102030 25 dni temu

0

To wszystko kwestia przyzwyczajenia. Musisz się "przestawić", ciało i skóra najlepiej się regeneruje właśnie w nocy, mniej więcej między godziną 2 a 5, więc wtedy potrzebny jest dobry sen. Aby się przestawić to najlepiej zmuś się kiedyś do wczesnego wstania, np. jak idziesz spać o 2 i wstajesz koło 10 czy 11, to ustaw budzik na 7-8, będziesz niewyspana jeden dzień, ale pod wieczór będziesz bardziej zmęczona i nie będzie problemu z pójściem spać o 22, max 23 i tym samym z podjadaniem w nocy, większa aktywność w dzień i padniesz na koniec dnia ;)

Odpowiedz na ten komentarz

fisherjk 28 dni temu

0

cześć, przeczytałem Twój post i wydaje mi się, iż musisz spróbować zmienić Twój rytm dnia, tak aby pora snu niejako naturalnie przypadała ok.23-24. Zatem spróbuj intensywnym wysiłkiem fizycznym lub psychicznym doprowadzić organizm do stanu takiego, by szybko zasnąć. Zazwyczaj kilka nieprzespanych do końca nocy pomaga. Co do tycia to proponuję jeść najpóźniej ok.18 i wówczas organizm pracuje i trawi to optymalnie i budzisz się z uczuciem lekkości.

Odpowiedz na ten komentarz

mosumi 28 dni temu

0

Co takiego robisz, że nie śpisz do 2 w nocy? Jeśli spędzasz ten czas na obowiązkach, to postaraj się rozplanować sobie cały dzień tak, żeby móc się wcześniej położyć spać. Staraj się to robić o stałej godzinie, np. o 23, a po kilku dniach organizm powinien się przestawić. Ustal sobie też porę kolacji i trzymaj się tego. Nie omijaj kolacji, bo wtedy tym bardziej będziesz głodna w środku nocy.

Odpowiedz na ten komentarz

paproszek 27 dni temu

0

Nie wiem o której wstajesz rano ale spróbuj tak przestawić swój budzik a co za tym idzie swój rytm dnia żebyś już ok 22-23 robiła się senna. No i musisz wprowadzić rygor, że o tak późnej godzinie nie jesz. Na początku będzie Ci bardzo trudno ale jak przetrzymasz kilka dni to organizm już nie będzie się domagał jedzenia o tej porze.

Odpowiedz na ten komentarz

~Superwomen01 19 dni temu

0

Po pierwsze- musisz wstawać dużo wcześniej i o ile to możliwe kładź się spać też wcześniej
Po drugie- zaplanuj wszystko tak, aby dzień był bardzo męczący, uprawiaj sport itp.
Po trzecie- wycisz się przed snem, np. czytając książkę
Jeśli dalej się nie uda- zamiast jeść niezdrowe jedzenie zjedz se pomidora :p

Odpowiedz na ten komentarz

molksiazkowy 28 dni temu

0

Czesc, najlepiej to cwicz silna wole i po prostu sprobuj nie jesc. Organizm na noc ma zupelnie inna przemiane materii i takie nocne podjadanie to jedna z najgorszych spraw dlatego tez szybko przybierasz na masie. Warto tez przed snem wypic szklanke cieplego mleka to podobno pomaga zasnac. Moze czytaj ksiazke czy cos aby sie wyciszyc.

Odpowiedz na ten komentarz

jj1976 26 dni temu

0

Cześć. Musisz poćwiczyć silną wolę i nie podjadać w nocy. Jeżeli musisz tak długo siedzieć w nocy. Jeżeli nie musisz to zmień porę kładzenia się spać na najpóźniej ok. 23 godziny. To powinno wystarczyć abyś wróciła do normalnego trybu funkcjonowania. Abyś schudła nie odkryję ameryki jak powiem: ruszaj się!!

Odpowiedz na ten komentarz

koman12 29 dni temu

0

Jeśli odczuwasz głód w nocy to musisz to wytrzymać i doczekać do rana. Jedz zawsze ostatni posiłek niekoniecznie kolacje około dwie godziny przed snem aby żóładek trawił dostarczony pokarm zaras po ziedzeniu a nie w czasie snu w kótrym powinien odpoczywac. Jesli nie możesz spać dobrze jest też napić się melisy

Odpowiedz na ten komentarz

Blokerka koman12 28 dni temu

0

Dzięki

Odpowiedz na ten komentarz

Blokerka 29 dni temu

0

Czuje potem rano ze mam taki cieszki brzuch i duży :/ ehhh chce się tego oduczyć bo tyje tylko od tego

Odpowiedz na ten komentarz

Depresja200 28 dni temu

0

Idź spać wcześniej

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek