Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Hej jakie mogą być ćwiczenia aby pozbyć się...

dużego brzucha?

Odpowiedź

ODPOWIEDZI (8)

chwilę temu

moniab8 2 miesiące temu

Zacznij od prostych ćwiczeń, jak trucht, pajacyki, podskoki. Później przejdź do ćwiczeń angażujących dolny odcinek grzbietu – np. skłony, skręty tułowia, krążenia bioder. Całość około 10–15 minut. Po rozgrzewce rób pompki, przysiady i brzuszki.Jeśli nie będziesz odpowiednio się odżywiać, to nigdy nie osiągniesz pożądanych rezultatów. Zwyczajnie nie podjadaj słodyczy i innych podobnych przekąsek między posiłkami. Jeśli zgłodniejesz, zjedz owoce czy jogurt zamiast ciastek.

Odpowiedz na ten komentarz

Depresja200 2 miesiące temu

Nie napisałaś ile masz lat czytałam ostatnio inne twoje pytanie i masz 11 lat tak ??
Jesteś dopiero w okresie dojrzewania nie martw się jedynie co możesz zrobić to więcej wychodzić na dwór jeść dużo owoców i warzyw ja mam 10 lat i tez mam duży brzuch chodź waga jest prawidłowa
Pozdrawiam

Odpowiedz na ten komentarz

WaldemarBetoniasz 2 miesiące temu

By schudnąć musisz mieć ujemny bilans kaloryczny. Skąd to wytrząsnąć? Użyj jakiegoś kalkulatora z internetu. Z twojego wyniku odlicz jakieś 300-500 kcal, możesz dołożyć jakieś aeroby typu rower, by go zwiększyć. Przez dwa tygodnie waz się codziennie rano na trzon, jeśli waga będzie się zmieniała to trzymaj dalej, jeśli nie to musisz jeszcze zmniejszyć spożywana ilość kcal lub dołożyć wysiłku. Około 7000-8000 kcal odpowiada 1kg wagi.

Btw nie słuchaj tutaj wywodów o BMI, ten współczynnik jest jedną z najważniejszych głupot jakich jest. Jedynym wyznacznikiem wagi jest procentowy współczynnik tłuszczu, by go sprawdzić wpisz w google body fat i porównaj zdjęcia do swojej sylwetki. No i nieważne jest ile i jak często jesz, to dostosowujemy do swoich preferencji - ja dla przykładu jem dwa posiłki dziennie, bez śniadania i z postem około 16-18h. Co jesz też nie jest wazne, wiadomo posiłki nieprzetworzone i wysokie w białko trzymają dłużej uczucie sytości.

Odpowiedz na ten komentarz

bobi57 2 miesiące temu

Dbałość o wygląd, prawidłową wagę ciała powinno być dążeniem każdego człowieka, zwłaszcza kobiet, które mogą zachwycać swoją zgrabną figurą. Przede wszystkim należy zadbać o właściwą dietę. Nie chodzi o jakąś konkretną dietę cud, ale o zdrowe odżywianie, bogate w witaminy i minerały oraz niezbędne składniki pokarmowe. Warto spożywać sporo warzyw i owoców, chudych mięs i ryb, ograniczyć do maksimum jedzenie typu fast food. Konieczne również jest właściwe nawadnianie organizmu, nie napojami zawierającymi ogromne ilości cukru, ale niegazowaną mineralną wodą. Dodatkowo możesz zastosować ćwiczenia poprawiające sylwetkę. Takie możesz bez trudu odnaleźć w sieci.

Odpowiedz na ten komentarz

fisherjk 2 miesiące temu

cześć, przeczytałem Twój post i zgadzam się z radami moich przedmówców. Trzeba działać wielotorowo. Prawidłowa dieta, duża aktywność fizyczna i zmiana nawyków powinna pomóc pamiętając jednocześnie o tym, że dopiero zaczynasz wchodzić w okres doroslości, czyli, że z dziewczynki powoli zmieniasz się w kobietę. Proponuję z pomocy fachowców aby uniknąć błędów i uzyskać trwały efekt. Tak więc skorzystaj z pomocy dietetyka, specjalisty od ćwiczeń oraz ewentualnie psychologa, tak jak sportowcy. Powodzenia.

Odpowiedz na ten komentarz

mosumi 2 miesiące temu

Nie ma ćwiczeń, które spalą tłuszcz wyłącznie z brzucha. W tym wypadku podstawą jest odpowiednie odżywianie. Pamiętaj, żeby pić dużo wody i unikać słodzonych napojów. Nie daj sobie wmówić, że wystarczy robić brzuszki, bo one wyrobią tylko mięśnie pod tłuszczykiem. Poza tym nie wiem ile masz lat, ale spodziewam się, że jesteś jeszcze bardzo młoda. Staraj się nie patrzeć na siebie tak krytycznie i zastanów się czy przypadkiem nie wyolbrzymiasz, bo tak naprawdę mieścisz się w normie.

Odpowiedz na ten komentarz

wiwi111 2 miesiące temu

Proponuje ogolnie zwiększyc liczbę aktywności fizycznych róznego rodzaju w Twoim życiu, jesli chodzi o cwiczenia na plaski brzuszek to polecam popatrzec a youtubie, tam wiele osob nie tylko poleca ćwiczenia ale tez pokazuje jak je prawidłowo wykonać, co jest wazne aby osiągnąć zamierzony efekt, jesli oczywiście nie możesz isc na przyklad do klubu fitness czy na siłownie, gdzie pokażą ci to trenerzy

Odpowiedz na ten komentarz

jj1976 2 miesiące temu

Cześć. Przedmówcy mają rację nie wystarczy tylko dieta czy tylko ćwiczenia. Trzeba to połączyć abyś była na odpowiedniej diecie i najlepiej udać się do najbliższego dietetyka. On dobierze odpowiednią dietę dla Ciebie. Po dobraniu jej musisz pomyśleć o odpowiednich ćwiczeniach ogólnorozwojowym. Dobre są podobno rolki.

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!