Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies

Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Hejka! Mam 14 lat i choruje na niedoczynność...

tarczycy. Chodze do lekarza i mam diete ale no moje jedzenie posiłków wygląda tak: w sql podstawowej mamy po 8 lekcji i niby mam bułkę ale no nawet nie mam czasu zjeść zaraz jak skończe podstawową przyjezdza po mn mama i jade na zaj dodatkowe do drugiej sql a jadąc w miedzy czasie zjem bułkę po kilku godzinach tak wracam do domu mega wykończona i głodna więc nakładam sb na 2-3 porcje..chciałabym schudnąć ale nwm jak..i jakie ćwiczenia lepsze kardio czy siłowe?? Prosze o pomoc

Odpowiedź

ODPOWIEDZI (6)

chwilę temu

mosumi 13 dni temu

Masz 8 lekcji i nie jesz nic w czasie kiedy jesteś w szkole? Nie wierzę, że nie masz czasu na przerwie na zjedzenie kanapki. Poza tym jedna kanapka to za mało, że przez tyle godzin zapewnić ci energię do działania. Same ćwiczenia nie pomogą jeśli nie odżywiasz się zdrowo i regularnie. Oprócz kanapki bierz do szkoły jakąś sałatkę lub owoce. Nie masz możliwości zjeść w szkole obiadu? Rozumiem, że masz dużo obowiązków, ale brak możliwości zjedzenia czegoś na przerwie, to z twojej strony tylko wymówka. Co robisz w tym czasie?

Odpowiedz na ten komentarz

kasiennka25 12 dni temu

Niestety chorujesz na chorobę, którą może utrudniać chudnięcie. Dlatego ważne jest, abyś jadła regularnie. Najlepiej kilka mniejszych posiłków. Konieczna jest aktywność fizyczna. Unikaj jedzenia słodyczy oraz przetworzonej żywności. Musisz jeść dużo warzyw i owoców i pic wodę. Na pewno musisz jeść posiłki w ciągu dnia, bo nie będziesz mieć energii.

Odpowiedz na ten komentarz

gmich2 10 dni temu

Sama choroba powoduje to,że ze schudnięciem masz i będziesz miała problem. Z cała pewnością każde ćwiczenia ci trochę pomogą w utrzymaniu wagi przynajmniej na takim poziomie jak teraz. Czy uda ci się schudnąć os ćwiczeń trudno powiedzieć bardziej wydaje mi się,że powinnaś przestrzegać zaleceń lekarza w temacie odpowiedniej diety. Przy tej chorobie nie możesz tak lekkomyślnie zaniedbywać zaleceń lekarza. Jak dieta to dieta , odpowiednia ilość posiłków też jest ważna.Musisz na tym lepiej zapanować, zmienić swoje przyzwyczajenia i postępować tak jak lekarz ci zalecił wtedy z pewnością będą efekty.

Odpowiedz na ten komentarz

frezja22 11 dni temu

Nie wykręcaj się brakiem czasu. W szkole jest długa przerwa, jeśli nawet przerwy są 5-minutowe to zawsze coś możesz podczas nich przekąsić. Zresztą, nauczyciele też nie przychodzą równo z dzwonkiem, oni też muszą coś zjeść na przerwach. Ważne, żeby zabrać z domu posiłek zgodny z Twoją dietą. Może wybierz zajęcia dodatkowe o innej porze, abyś mogła zjeść coś między lekcjami a zajęciami dodatkowymi. Ćwiczenia najlepiej jedne i drugie na zmianę, ale z naciskiem na kardio.

Odpowiedz na ten komentarz

krzysiuzaw 11 dni temu

masz dietę, zalecenia lekarza co robić ale tego nie robisz tłumacząc się brakiem czasu. co możemy poradzić? może lepsza organizacja czasu własnego? jak wykorzystujesz czas wolny, przerwy? co robisz na przerwie? dlaczego jesz bułki, a nie może coś innego zalecanego? skoro nie masz czasu dla siebie to po co ci zajęcia dodatkowe, zajęcia ważniejsze od zdrowa. przemyśl co można zmienić w swoich nawykach na lepiej, może z czegoś zrezygnować dla zdrowia?

Odpowiedz na ten komentarz

jj1976 11 dni temu

Cześć. Na pewno musisz wygospodarować czas na przerwach abyś zjadała drugie śniadanie. Dziwisz się że później jeszcze dodatkowe porcje. Każdy dietetyk Ci powie że lepiej częściej a regularnie niż rzadko a dużo. Ćwiczenia fizyczne jeszcze nikomu nie zaszkodziły. Jakieś ogólnorozwojowe bo na zewnątrz ciężko o regularną aktywność.

Odpowiedz na ten komentarz
Podoba Ci się to pytanie?

Szukasz porady? Napisz!

Nie trzeba się logować!





Twoja przeglądarka
blokuje reklamy


Drogi użytkowniku,
Dziękujemy Ci że nadal nas odwiedzasz. Prosimy, odblokuj wyświetlanie reklam w naszym serwisie. Dzięki odblokowaniu adblocka jesteśmy w stanie nadal funkcjonować i pomagać naszej społeczności.

Dzięki za wsparcie!

To okno zostanie zakmięte za 10 sek